Ja joh, ga even voorbij aan homohuwelijk, rente, prostitutie, drank en drugs, wapenhandel, secularisme, tot zover je 99%.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://nl.express.live/2016/09/14/111943islamicity-index/
Ja
Dat zei je moeder niet toen ik haar aan het onderschijten was iig.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zeer goed.
Je bent echt te dom om te schijten, niet?
90% was hetquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja joh, ga even voorbij aan de homohuwelijk, rente, prostitutie, drank en drugs, wapenhandel, secularisme, tot zover je 99%.
Fantastische reactie weer, vogeltjesdans!quote:
quote:
Waardeoordelen zijn subjectieve interpretaties.quote:Er wordt rekening gehouden met waarden als rechtvaardigheid, gelijkwaardigheid, gelijke kansen voor iedereen, eerlijkheid, rechtvaardig leiderschap (good governance) en duurzaamheid.
Juist, Sheikh Ahmed en Imam Mohammed hebben een eigen agenda, maar zij niet.quote:De drie nemen als basis de Koran zelf en niet de interpretaties van die Koran door moslimleiders, politici, media, geestelijken of extremisten, want die hebben volgens het trio immers alle ‘een eigen agenda’.
Je moeder denkt dat iig niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:54 schreef BoneThugss het volgende:
Denk echt dat die hendrik boven mij vogeltjesdans is.
Doe een blauw duimpje omhoog.
Wat een fantastische reactie weer, vogeltjesdans!quote:
Dankje stiefzoon.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat een fantastische reactie weer, vogeltjesdans!
Met de vriendelijke Gr.quote:
quote:
Hoe heet jou moeder?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:59 schreef Triggershot het volgende:
Alleen als de moeder een moslima is kap ik er mee.
Je zei ook nog eens 'jou'.quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hoe heet jou moeder?
Ha ha ha, ik zij heet.
Sorry, iek ben allochtoonnquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zei ook nog eens 'jou'.en 'zij'
Hallo.quote:
Dat gaat helemaal nergens meer over..quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ts heb net dat filmpje gezien, man man man en dit willen die moslim fokkers ook.
Narcosquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:08 schreef Triggershot het volgende:
Iemand nog een goede tip voor netflix, want dat houd mij momenteel meer bezig dan moslims, sharia of polygamie enzo.
Als ik een 'man, man, en man' reactie heb daarbij stuur ik een paar moslims op je afquote:
Green milequote:Op zondag 9 oktober 2016 01:08 schreef Triggershot het volgende:
Iemand nog een goede tip voor netflix, want dat houd mij momenteel meer bezig dan moslims, sharia of polygamie enzo.
Ga je nu al slapen, miet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik een 'man, man, en man' reactie heb daarbij stuur ik een paar moslims op je af
Welterusten allen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |