Ja, en nu?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En toch open je een topic als dit.
Wat als het wel 'mijn' geloof was dan?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, en nu?![]()
Of is dit 'jouw' geloof, dacht het niet toch?
Dan ben je te dom om te schijten, jij vindt dit een prima zaak?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat als het wel 'mijn' geloof was dan?
Wat is 'dit'?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan ben je te dom om te schijten, jij vindt dit een prima zaak?
Ha ha ha.
quote:
Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, de man is te dom om te schijten. Niet mijn probleem.quote:
Islamitische huwelijken? Niets mis mee.quote:
Ha ha ha, er is niks mis met dit filmpje, ofwel. Allemaal propaganda!quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Islamitische huwelijken? Niets mis mee.
Mijn god zeg, wat ben je toch een idioot kutkind.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, de man is te dom om te schijten. Niet mijn probleem.
Alberto Stegeman is sowieso klachtwaardig.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ha ha ha, er is niks mis met dit filmpje, ofwel. Allemaal propaganda!
Gelovigen zijn nog meer klachtwaardig.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alberto Stegeman is sowieso klachtwaardig.
Moet je niet een homo van het dak duwen?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent nog dommer dan de topicstarter.
Mijn stem gaat toch naar Albie.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Gelovigen zijn nog meer klachtwaardig.
Moet jij niet je zusje begluren terwijl ze aan het douchen is?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:36 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Moet je niet een homo van het dak duwen?
Toch nog een compliment.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent nog dommer dan de topicstarter.
Mensen die topics starten zonder ook maar er iets over te weten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Toch nog een compliment.![]()
eey, luiser ff chef, jij bent te dom om te schijten en draagt dat ook uit.
zet jezelf niet zo voor schut.
Met de hartelijke Gr.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen die topics starten zonder ook maar er iets over te weten.
M.i. gaat het om lieden als PSV en Girly die Hanbali wel zien zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen die topics starten zonder ook maar er iets over te weten.
ik duw je er wel vanafquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:36 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Moet je niet een homo van het dak duwen?
Zwakzinnig gelul is dat dan ook, als ze echt daadwerkelijk fan van zo een sharia waren hadden ze niets in het 'heidense' Westen te zoeken natuurlijk. Stiekem is Nederland toch een heerlijk vrij land.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
M.i. gaat het om lieden als PSV en Girly die Hanbali wel zien zitten.
Zie hier de bevestiging van mijn klacht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |