Marokkaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ah, de gebruikelijke relturken.
ccyh ook zeker.
Ik wil liever wennen aan de wetten van trump of putin.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:55 schreef PSVCL het volgende:
Stap voor stap ,niet in 1x
De mensen moeten wel kunnen wennen aan de wetten van God.
Broeder wanneer wij met zn allen jou moeder kunnen neuken is de wereld compleet. Sharia 2020. Mark my words. Prepare her.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Inshallah.![]()
Je oogt wel wat mad.
Onder andere.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ah, de gebruikelijke relturken.
ccyh ook zeker.
Veel nieuwe inzichten hier, 'ik neuk jou de moeder.''quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:58 schreef yesyah het volgende:
[..]
Broeder wanneer wij met zn allen jou moeder kunnen neuken is de wereld compleet. Sharia 2020. Mark my words. Prepare her.
Geboren getogen in Hollandaquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Onder andere.
Stelletje idioten, tyf dan op naar je 'thuisland'.
Aldus Arthur de sharia deskundigequote:Op zondag 9 oktober 2016 00:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De sharia moet navenant aan het nazisme worden beschouwd want het heeft alle kenmerken van een totalitaire en facistische ideologie.
het is goed met je, man man man man man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:55 schreef PSVCL het volgende:
Stap voor stap ,niet in 1x
De mensen moeten wel kunnen wennen aan de wetten van God.
quote:
Religie moet verboden worden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De sharia moet navenant aan het nazisme worden beschouwd want het heeft alle kenmerken van een totalitaire en facistische ideologie.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:02 schreef yesyah het volgende:
Ik zie alleen maar haat reacties hier. Wat mij verbazing doet opwekken. maatschappij.
Sharia4Life.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zie hier echt een Marokkaans menneke van een jaartje of 16 roeptoeteren over wat hij allemaal van zijn denkbeeldige verlossers heeft gehoord. Echte kansenparel jij. Jij komt er wel.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:02 schreef yesyah het volgende:
Ik zie alleen maar haat reacties hier. Wat mij verbazing doet opwekken. Maakt niet uit het komt wel goed in 2020. Wanneer ik al jullie moeders heb genomen. Dan pas worden ze pas serieus genomen in de maatschappij. Sharia is way of Life. Inshallah broeders wij nemen over.
Ach, hij is te dom om te schijten,.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zie hier echt een Marokkaans menneke van een jaartje of 16 roeptoeteren over wat hij allemaal van zijn denkbeeldige verlossers heeft gehoord. Echte kansenparel jij. Jij komt er wel.
Ik zie ook alleen maar voordelen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:02 schreef yesyah het volgende:
Ik zie alleen maar haat reacties hier. Wat mij verbazing doet opwekken. Maakt niet uit het komt wel goed in 2020. Wanneer ik al jullie moeders heb genomen. Dan pas worden ze pas serieus genomen in de maatschappij. Sharia is way of Life. Inshallah broeders wij nemen over.
Schrijf Allah met een hoofdletter: InshaAllah, kom je de volgende x wat geloofwaardiger over.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:02 schreef yesyah het volgende:
Het is een ideologie dat er op gericht is om ieder aspect van het leven te controleren van zowel moslims als niet-moslims, er wordt geweld naar andersdenkenden verheerlijkt, het is een ideologie dat een diepgegronde jodenhaat predikt en er is een führer/warlord figuur die verheerlijkt wordt.quote:
Overdrijven is ook een vak.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is een ideologie dat er op gericht is om ieder aspect van het leven te controleren van zowel moslims als niet-moslims, er wordt geweld naar andersdenkenden verheerlijkt, het is een ideologie dat een diepgegronde jodenhaat predikt en er is een führer/warlord figuur die verheerlijkt wordt.
En toch open je een topic als dit.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:14 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Ik vind het prima dat moslims hun geloof uitoefenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |