Ik gooide net nog een pijl in de triple 20. Toen sprong ik echt een gat in de lucht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je MvG ziet gooien dan ga je echt denken "dat kan ik ook"![]()
2 van de mooiste worpen van allemaal vind ik persoonlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je MvG ziet gooien dan ga je echt denken "dat kan ik ook"![]()
Idd, weer reclamequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:05 schreef heywoodu het volgende:
Die pauzes na de 1e en 2e set zijn zo irritant
Dit waren 6 minuten. Even kijken of de reclame voor 22:12 klaar is.quote:
meer reclame dan darts in dit tempo van gooienquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:05 schreef heywoodu het volgende:
Die pauzes na de 1e en 2e set zijn zo irritant
Benieuwd of ie het deze keer ook eens weet vast te houden.quote:
Mijn stelling klopt niet dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit waren 6 minuten. Even kijken of de reclame voor 22:12 klaar is.
Dat dachten we vorig jaar ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op deze manier gaat hij gewoon het WK winnen.
Ik dacht dat 'ie wel zou kloppen, zal wel komen doordat je niet kan wachten tot die irritante kutreclames voorbij zijn waardoor het alleen maar langer lijkt te durenquote:
Dit jaar vind ik zijn niveau veel regelmatiger dan vorig jaar. Nu komt het zelden voor dat hij dit toernooi met drie darts nog niet open is of max 40 punten heeft. Hij molesteert zijn tegenstanders zowat. Alleen Chisnall bood zeer goed partij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat dachten we vorig jaar ook
Ik had de wedstrijd gwn gekeken hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, pleur op als je niet weet waar je het over hebt.
160quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Kun je met dit systeem ook een 9-darter gooien?
jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan valt het me tegen van je dat je maar blind wat roept. Ik was die wedstrijd niet helemaal objectief, maar het was een bizar goede wedstrijd. Ik denk de beste na de kwartfinale Lewis - MvG qua spanning en goed niveau. Een missertje van Van Barneveld of Van Gerwen werd meteen door de ander afgestraft. De menselijke maat werd niet getolereerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had de wedstrijd gwn gekeken hoor
nu komt wimderon het topic inquote:
Ik trolde ook een beetje homie. Het was gewoon absurd dat RvB tegen MvG zo goed gooide. Daarna weer kansloos defensief daetenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan valt het me tegen van je dat je maar blind wat roept. Ik was die wedstrijd niet helemaal objectief, maar het was een bizar goede wedstrijd. Ik denk de beste na de kwartfinale Lewis - MvG qua spanning en goed niveau. Een missertje van Van Barneveld of Van Gerwen werd meteen door de ander afgestraft. De menselijke maat werd niet getolereerd.
Daarom had ik ook gehoopt dat Van Barneveld dit toernooi af kon rekenen met dat imago want hij stond heel goed te gooien dit toernooi en dan speelt Anderson uitgerekend gisteren heel goed en Barneveld minder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik trolde ook een beetje homie. Het was gewoon absurd dat RvB tegen MvG zo goed gooide. Daarna weer kansloos defensief daeten
Mijn nagels zijn diamantquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie ook allemaal kalknagels?
18quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op hoeveel stond ie ook al weer.
Nee D12quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
9 gooien met 35 over, daarna D14 geprobeerd?
rekenfoutje, shit happensquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
9 gooien met 35 over, daarna D14 geprobeerd?
Zjak zweet altijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zjak zit al te zweten in zijn commentaarhokje.
Wie wel? Terry Jenkins?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:42 schreef Silven het volgende:
[..]
Zelden. Nooit op kunnen betrappen zelfs.
Vind het wel een goede attitude. Een 168 achterlaten blijft ten alle tijden gewoon matig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:43 schreef heywoodu het volgende:
Anderson helemaal moeilijk doen om 'm goed weg te zetten terwijl MvG op 32 staat. Schattig
ja kan ik ook niet vindenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:50 schreef heywoodu het volgende:
https://www.mastercaller.nl/
Waar staat dat dingetje met die majorwinnaars dan?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:50 schreef heywoodu het volgende:
https://www.mastercaller.nl/
Waar staat dat dingetje met die majorwinnaars dan?
Op het WK na is hij bij alles dus de regerend kampioenquote:
Heeft voorsprong van half miljoen pond in Order of Meritquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op het WK na is hij bij alles dus de regerend kampioen![]()
Ik wist niet dat zijn jaar zó goed was
Dat heeft Taylor ook weleens gedaan toch? Inclusief het WK?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op het WK na is hij bij alles dus de regerend kampioen![]()
Ik wist niet dat zijn jaar zó goed was
Who you gonna call?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:57 schreef Monolith het volgende:
Er werd mij verteld dat Gando de angstgegner was van MvG en hem ging kloppen. Ik voel me belazerd.
Dat is Barneyquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:57 schreef Monolith het volgende:
Er werd mij verteld dat Gando de angstgegner was van MvG en hem ging kloppen. Ik voel me belazerd.
Hartstikke bedankt voor je bijdrage, Pietje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:04 schreef PSVCL het volgende:
Tijdens het wk weer janken,arrogante kneus
welnee manquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:04 schreef PSVCL het volgende:
Tijdens het wk weer janken,arrogante kneus
Dat dit kan in Maijerland.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze fluiten Maijer !!!! ooh wat een ramp!!!! Dit kan toch niet in!!!
Een brouwerij heet zo iets stijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Arjen is bij de bierfabriek geweest.
JE VERWACHT HET NIET.
Dat lijkt me wel een sympathieke en goede jongen, die daar historie schrijft.quote:
Ja, heel nice. Alleen blijf toch altijd een beetje bang voor dat WK. Die moet ie echt gaan winnen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:55 schreef hafcfan het volgende:
Wanneer is het volgende toernooi? MVG wint echt alles dit jaar
Hier zit wel wat in. Als je alles wint en wedstrijd in wedstrijd uit top gemiddeldes laat noteren, dan kan je moeilijk steeds antwoorden met: ''Nou, ik heb hier een daar een beetje geluk gehad vandaag, het is dat mijn zoveel dubbels miste anders had ik 'm niet gewonnen''.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:03 schreef Silven het volgende:
Op een gegeven moment is iemand zo legendarisch goed dat diegene niet meer bescheiden erover hoeft te zijn. Lekker gewerkt pik!
Waar alle dubbels er voorgaande rondes continu invlogen, gingen er in de halve finale erg veel mis. Maar het was mooi om de top Barney weer eens gezien te hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom had ik ook gehoopt dat Van Barneveld dit toernooi af kon rekenen met dat imago want hij stond heel goed te gooien dit toernooi en dan speelt Anderson uitgerekend gisteren heel goed en Barneveld minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |