Ik gooide net nog een pijl in de triple 20. Toen sprong ik echt een gat in de lucht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je MvG ziet gooien dan ga je echt denken "dat kan ik ook"![]()
2 van de mooiste worpen van allemaal vind ik persoonlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je MvG ziet gooien dan ga je echt denken "dat kan ik ook"![]()
Idd, weer reclamequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:05 schreef heywoodu het volgende:
Die pauzes na de 1e en 2e set zijn zo irritant
Dit waren 6 minuten. Even kijken of de reclame voor 22:12 klaar is.quote:
meer reclame dan darts in dit tempo van gooienquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:05 schreef heywoodu het volgende:
Die pauzes na de 1e en 2e set zijn zo irritant
Benieuwd of ie het deze keer ook eens weet vast te houden.quote:
Mijn stelling klopt niet dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit waren 6 minuten. Even kijken of de reclame voor 22:12 klaar is.
Dat dachten we vorig jaar ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op deze manier gaat hij gewoon het WK winnen.
Ik dacht dat 'ie wel zou kloppen, zal wel komen doordat je niet kan wachten tot die irritante kutreclames voorbij zijn waardoor het alleen maar langer lijkt te durenquote:
Dit jaar vind ik zijn niveau veel regelmatiger dan vorig jaar. Nu komt het zelden voor dat hij dit toernooi met drie darts nog niet open is of max 40 punten heeft. Hij molesteert zijn tegenstanders zowat. Alleen Chisnall bood zeer goed partij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat dachten we vorig jaar ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |