quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt wel zo'n Piet Piraat-uitzending in het holst van de nacht...
Knokkels die Piet-muziek draait, ToT die Knokkels-kuren heeft...quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:02 schreef ToT het volgende:
En anders crasht je pc ff snoeihard en zit je zwaar te kloten om alles weer aan het lopen te krijgen!
quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Knokkels die Piet-muziek draait, ToT die Knokkels-kuren heeft...
Het is een vreemde dag vandaag.
Veel gekker moet het niet wordenquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:07 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
En knokkels die nog niet een keer de mic open heeft laten staan. Per ongeluk dan
quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Knokkels die Piet-muziek draait, ToT die Knokkels-kuren heeft...
Het is een vreemde dag vandaag.
Misschien heb ik nog ergens een spam-accountje, maar ik doe er al jaren niks meer mee. Ik gebruik al zo'n 20 jaar Hotmail...quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]Best wel ja!
Harde schijf werd helemaal niet meer herkend!
Oh ja, en had je gelezen van die Yahoo hack? Dat ze al die wachtwoorden buit hadden gemaakt?
Vannacht zijn ze in mijn iCloud gekomen daardoor (die ik overigens sowieso niet gebruik.)
Ik dacht dat ik alle wachtwoorden al had veranderd, maar blijkbaar dus nog niet. Ik gebruik nu ook meer verschillende.
Yahoo en iCloud zijn toch twee verschillende dingen ?quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]Best wel ja!
Harde schijf werd helemaal niet meer herkend!
Oh ja, en had je gelezen van die Yahoo hack? Dat ze al die wachtwoorden buit hadden gemaakt?
Vannacht zijn ze in mijn iCloud gekomen daardoor (die ik overigens sowieso niet gebruik.)
Ik dacht dat ik alle wachtwoorden al had veranderd, maar blijkbaar dus nog niet. Ik gebruik nu ook meer verschillende.
Zelfde wachtwoord.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yahoo en iCloud zijn toch twee verschillende dingen ?
Yahoo gebruik ik vooral om inlog accounts mee aan te maken her en der, niet voor mail.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien heb ik nog ergens een spam-accountje, maar ik doe er al jaren niks meer mee. Ik gebruik al zo'n 20 jaar Hotmail...
Ja helemaal toppie!quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker jij gaat ook goed met je meissie hoe vind ze het hier?
Maar nu die yahoo servers zijn gehackt, zijn je logins compromised toch?quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Yahoo gebruik ik vooral om inlog accounts mee aan te maken her en der, niet voor mail.
Dat bedoel ik dus!quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar nu die yahoo servers zijn gehackt, zijn je logins compromised toch?
Leuk hoorquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja helemaal toppie!Ze zit nu naast me, Nederlands te leren!
Ze vindt het echt gaaf hier. We hebben al allerlei kastelen en wat kerken en dergelijke bezocht.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
Oei...
* Elfletterig rent snel naar de koelkast om kaas in de oren te kunnen stoppen
quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
Oei...
* Elfletterig rent snel naar de koelkast om kaas in de oren te kunnen stoppen
Ik zat juist aan Peter Fox te denken!quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:20 schreef knokkels het volgende:
Deze stem doet me aan Peter Schiller denken op de een of andere manier?
Peter Fox, die bedoel ik. En die van Lila Wolken inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat juist aan Peter Fox te denken!Of die knakker van Lila Wolken.
en wie is dat danquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:23 schreef knokkels het volgende:
Hierna nog een verzoekje van mijn allerliefste cohost
Mijn datequote:
quote:
hello date of knucklesquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:34 schreef just me het volgende:
Hij slooft zich wel uit met deze lekkere muziek
De aanwezigheid van vrouwelijk schoon heeft een rare uitwerking op ToT en Knokkelsquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:34 schreef just me het volgende:
Hij slooft zich wel uit met deze lekkere muziek
zeg dat wel ja, je hoort knokkels niet, hij post amper mee, wat zou hij wel aan het doen zijnquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De aanwezigheid van vrouwelijk schoon heeft een rare uitwerking op ToT en Knokkels
quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De aanwezigheid van vrouwelijk schoon heeft een rare uitwerking op ToT en Knokkels
dit heet uit de tent lokkenquote:
Ik ben keihard aan het queuen hier hoor.quote:
quote:
anyway.... klinkt lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:47 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Nietus, een live DJ. Twee, zelfs.![]()
De productie is uit handen gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |