SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Klopt ja, maar wat meer activiteit in het topic zelf is altijd wel leuk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mwoa.... toch nog 6 luisteraars. Vanmiddag zelfs even 7.
Thanks!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
Piet, bedankt weer
ToT en Mickey, succes / good luck !
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
Het is inderdaad een beetje rustig...
Maar de muziek is leuk
Deze had ik al in de wachtrij gezet omdat ik hem zelf mooi vond en ook wel zeker wist dat zij 'm ook mooi zou vinden, en even later (zonder dat ze dit gezien had), noemde ze deze titel op, dat ze dit erg mooi vond!quote:
Ik hoor (aantoonbaar) bij de zeer vroege ontdekkers van dit nummer. Het stond al in de top 10 van mijn jaarlijst, terwijl het nummer pas een dik half jaar later een hit werd. Ik vind het nog steeds prachtig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze had ik al in de wachtrij gezet omdat ik hem zelf mooi vond en ook wel zeker wist dat zij 'm ook mooi zou vinden, en even later (zonder dat ze dit gezien had), noemde ze deze titel op, dat ze dit erg mooi vond!
Hehehe gaaf!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoor (aantoonbaar) bij de zeer vroege ontdekkers van dit nummer. Het stond al in de top 10 van mijn jaarlijst, terwijl het nummer pas een dik half jaar later een hit werd. Ik vind het nog steeds prachtig.
Ik noem mezelf (nog wel) atheïst, maar ik zit dicht tegen anti-theïsme aan. En dat heeft alles te maken met het opdringerige gedrag van gelovigen. Ik zie dat nummer van Hozier trouwens niet als een religieus nummer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe gaaf!
Ja ik vind 'm ook erg, erg goed!Echt krachtig!
Terwijl ik een overtuigde anti-theïst ben!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik noem mezelf (nog wel) atheïst, maar ik zit dicht tegen anti-theïsme aan. En dat heeft alles te maken met het opdringerige gedrag van gelovigen. Ik zie dat nummer van Hozier trouwens niet als een religieus nummer.
Max... - alweer zo'n mooi nummer.
Iedereen moet maar mooi z'n gang gaan, maar ik wil er geen last van hebben en het moet niet aan mij worden opgedrongen of opgelegd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit de laatste tijd veel naar Richard Dawkins, Christopher Hawkins, AronRa, The Atheist experience en dergelijke te kijken, en hoe meer ik dat zie, hoe anti-theïstischer ik word.
Ja ik sta wel open voor spiritualiteit, maar zeer zeker niet voor religieuze regeltjes en absolute overtuigingen over dat er een "persoon" godfiguur zou zijn die ons regeltjes oplegt.
Maar goed; muziek!
Er zitten overtuigde christenen tussen onze vaste bezoekers hier, dus laten we er maar verder niet over doorgaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen moet maar mooi z'n gang gaan, maar ik wil er geen last van hebben en het moet niet aan mij worden opgedrongen of opgelegd.
Persoonlijk snap ik trouwens niet dat mensen met een IQ boven de 100 niet in staat zijn om te snappen dat de Bijbel en Koran boeken vol menselijke verzinsels zijn, maar goed... ieder z'n ding.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zitten overtuigde christenen tussen onze vaste bezoekers hier, dus laten we er maar verder niet over doorgaan.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben als afvallige katholiek in hervormde kerk getrouwd nog flink onder invloed van de nacht ervoor.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
Veel reggae vanavond.
* Elfletterig checkt voor de zekerheid het rooster en ziet toch echt dat niet Piet, maar ToT draait
We gaan het merkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:00 schreef ToT het volgende:
....hoewel er zo een paar komen waarvan ik niet zeker weet of het wel de nummers zijn die ik in gedachten heb, maar het zijn haar ideeën!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leerzaam avondje zo
ToT leert niet-gothic-muziek kennen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vreemde smaak daar op de Filippijnen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb 'm in mijn D-show maar achterwege gelaten(Uiteraard wel overwogen)
Hoor ik daar Brandend Zand?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]Haha!
Nou sommigen zou je er wel een plezier mee doen hoor, zoals mensen die ook Brandend Zand aanvragen enzo!
Verlengen is zo gebeurd hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Na het volgende nummer komt er misschien nog eentje of zo, als er tijd voor is!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, knal ik zo nog wel ff verder.
ToT! Gothic vergeten?quote:
awwwquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, knal ik zo nog wel ff verder.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
awww![]()
Er zit er hier eentje naast me die ook wel wil dj'en
Volgens mij had ik nog niet gegroetquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dit je tweede welkomstgroet of vertrek je alweer?
Je wilt niet weten wat voor muziek ToT vanavond allemaal heeft lopen draaienquote:
Ah okéquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:54 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Volgens mij had ik nog niet gegroet
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor muziek ToT vanavond allemaal heeft lopen draaien
Goedenavond, trouwens
Neen, een mooie vrouwquote:
Hey da's mijn taak. In verwarring zijn, verwarring zaaienquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah okéIk dacht het wel, vandaar dat ik even in verwarring was
Maar jullie gaan zo dus draaien?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hey da's mijn taak. In verwarring zijn, verwarring zaaien
Het is nog vroeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
awww![]()
Er zit er hier eentje naast me die ook wel wil dj'en
Dat zou kunnenquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
ToT en Mickey, bedankt. Het was een leuke, gevarieerde show.
Ik ga even achter m'n computer weg (zit er al een uurtje of 7 achter). Misschien duik ik straks nog wel even op hier.
Hehehe!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:01 schreef knokkels het volgende:
dank voor de deuntjes ToT .. degene die we hoorden dan
Nah, Piet is veuls te relax om mee te vechten. Ik ook overigensquote:
Kan er weer opvuluurtje van maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nah, Piet is veuls te relax om mee te vechten. Ik ook overigens
Gewoon die van Annekequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vraag me altijd af, welke versie.
Piet die geen supertoffe remix heeft? Onbestaanbaarquote:
Daar issie weer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Piet die geen supertoffe remix heeft? Onbestaanbaar
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Piet die geen supertoffe remix heeft? Onbestaanbaar
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |