Parcours:twitter:
Maar ik neem aan dat het wel brede wegen/rotondes zijn met goed asfalt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:41 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
De finishboog werd gisteren nog opgebouwd. Palmboompjes erbij, dit, dat, alles.
Deel van het parcours nog gereden (met de auto), de hoeveelheid rotondes en bochten is echt bizar. Worden veel chutes...
En hier inclusief starttijden (1 uur eraf voor Nederlandse tijd)quote:
Het asfalt is wel van goede kwaliteit, echter is het veel draaien en keren op de 'secundaire' wegen op The Pearl die veelal 2x1 baan zijn. Oftewel rotondes ook maar 1 baan breed aan elke kant, kan best tricky zijn. Daarnaast liggen er ook nog een paar slechte drempels wel ergens geloof ik, die ze overigens pas de laatste weken aangelegd hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat het wel brede wegen/rotondes zijn met goed asfalt?
Linkje op de site: NPO1-stream.twitter:NOSsport twitterde op zondag 09-10-2016 om 13:12:29De WK wielrennen in Qatar begint met de ploegentijdrit voor vrouwen. Om 13.05 uur live op NOS.nl, flitsen op NPO1: https://t.co/LjtOhkSaJS reageer retweet
Is ie vrijwillig naar Qatar gegaan?quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen enkele toeschouwer gezien. Wellicht dat we straks nog een glimp van DeeBee kunnen opvangen.
Hij werkt daar geloof ik.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ie vrijwillig naar Qatar gegaan?
Want?quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:21 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel een beetje teleurgesteld in Borisz.... ach ja
Heb niet altijd tijd om een topic te openenquote:Op zondag 9 oktober 2016 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat dit topic nog niet bestond voor vandaag
Startlijst vrouwen
Niet?quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:37 schreef borisz het volgende:
Herbert en Maarten dus vanuit een hok bij de NOS.
[..]
Heb niet altijd tijd om een topic te openen
Ook redelijk wat latarenpalenquote:Op zondag 9 oktober 2016 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Dat uitzicht is wel genieten. Zo zag ik net een hijskraan en even verderop stond een graafmachine. Ik heb ook al wat bomen en een verkeersbord gespot
Qatar heeft geen heuvels.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook redelijk wat latarenpalen
En ergens verderop heuvels.
Is dat niet waar LT voor staat?quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je live timing bedoelt:
http://live.tissottiming.com/?id=00030D02&style=Tissot
Moeten we ook niet willen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:01 schreef Momo... het volgende:
Hup hup, kon natuurlijk niet dat Duitsers zouden winnen.
Tussenstop in Tours.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:04 schreef Momo... het volgende:
Er staat een idioot met Baskische vlag, waar zijn de Colombianen?
Ik word hier inderdaad niet vrolijk van.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:02 schreef wimderon het volgende:
Dygert ontploft, Columbiafan vindt dit niet leuk.
Mogelijk een matige voorbereiding dus als dat zo blijkt te zijn.quote:
40 graden is niet op te trainen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mogelijk een matige voorbereiding dus als dat zo blijkt te zijn.
16 miljoen euroquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Waarom in godsnaam Qatar? Echt, waarom?
Hitte is lang niet voor iedereen trainbaar.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mogelijk een matige voorbereiding dus als dat zo blijkt te zijn.
Lekke cashen voor UCI...quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat bespaar je door gewoon in Europa te blijven.
Daar is het al vaak zat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was maar 1 kandidaat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als 90% van de ploegen uit Europa komt, is dat niet zo heel erg raar toch?quote:
Helemaal mee eens, dit moet je gewoon niet willen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, de UCI heeft hier enorm veel geld voor gekregen, maar volgens mij moet je ook aan de uitstraling van je sport denken. Dit is afgrijselijk en hier wordt geen enkele fan vrolijk van.
Ik zag anders net wel een(1) fan/toeschouwer langs de kant van de wegquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, de UCI heeft hier enorm veel geld voor gekregen, maar volgens mij moet je ook aan de uitstraling van je sport denken. Dit is afgrijselijk en hier wordt geen enkele fan vrolijk van.
Normaal gesproken staat er bij de finish wel een man of 300 bij de vrouwenploegentijdrit en nu niet, verder staan er hier langs het parcours volgens mij echt niet veel minderquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit heeft toch geen enkele uitstraling zo zonder publiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |