Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
ik wil t wel graag hebbenquote:
lekkere combi ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:36 schreef Awsom het volgende:
Stroopwafels en bonen kun je het wel een half jaar op volhouden
Dit is geen vrouwquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:37 schreef Prisha het volgende:
die vrouw heeft een adamsapel (achtige iets)
ja ik kijk er ook steeds naar...en die stem danquote:
ik geloof je zoquote:
Dit. Ontzettend mannelijke stem en kop en houdingquote:
werkeloos dusquote:
ze stemmen nu voor de nieuwe baas...ik denk dat Hanna er nog inzit jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
marcel niet meer baas? hoeveel zitten nog? nog de blonde?
quote:
ik kijk 5 dagen maar ik vraag het me nog steeds afquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Die apengeluiden ook, lekker stereotype
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:41 schreef Urb het volgende:
Onprofessioneel stripper klinkt natuurlijk ook niet best
Ik val er net pas in maar ik kan niet stoppen met kijken. Soort van zelfkastijding, denk ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik kijk 5 dagen maar ik vraag het me nog steeds af
waaahaa ja...same...wat ergquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:42 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ik val er net pas in maar ik kan niet stoppen met kijken. Soort van zelfkastijding, denk ik..
neuh...hoogstens een bezem tegen een hoofdquote:
Toen was er technisch onderhoud.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:45 schreef Fylax het volgende:
Waar zijn de camerabeelden dan dat ie valt?
ValGatequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:45 schreef Fylax het volgende:
Waar zijn de camerabeelden dan dat ie valt?
quote:
Dus dat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:47 schreef Rockiejj het volgende:
Is er niemand in dat huis dokter ofzo? Ohnee wacht, dan wordt je niet uitgekozen om mee te doen!
ik zal dat nooit meer kunnen horen/zien zonder bepaalde beelden in mn hoofdquote:
Je zou haast hopen dat het een fout is van de redactie die onder elke deelnemer een willekeurig beroep lijkt te hebben geplakt.quote:
wie weet.... unicum voor een RLSquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag een lijkkist, zou er een dooie zijn?
nee alleen schreeuwen en krijsen...quote:
Is er helaas nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Is er ergens een bestandje beschikbaar met alle overgebleven namen, ''beroepen'' en foto's? We hebben een OP nodig
Mous toch? Waar was hij?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:46 schreef MissJ het volgende:
er is vast geen arts of verpleegkundige onder de bewoners
Spoiler..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kan ook niks vinden verder
http://www.rtl.nl/get-the-fck-out-of-my-house/#!/
Gek genoeg had ik het wel verwacht...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Behoorlijk
En ook behoorlijk onverwacht.
Ik kan m niet zien. Zet m is in een spoiler?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De omschrijving van de ep van maandag, op de rtl site
Het wil niet kopieëren;quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kan m niet zien. Zet m is in een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dikkequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:24 schreef ato het volgende:
Wie zei iets over kankerzooi?
Was dat Ceyenne of een ander?
Die zogenaamde erotische danseres? Waar had zij trouwens ruzie om?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:45 schreef matthijst het volgende:
Die Erikah Badu wannabe is ook irritant.
Die dunne met die doek om dr kop.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:56 schreef ato het volgende:
[..]
Die zogenaamde erotische danseres? Waar had zij trouwens ruzie om?
Topshowtje gaat bijna van de buis af. Dit is wel heel slecht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:46 schreef DKUp het volgende:
Vrijdag 7 oktober 2016
19:20
GET THE F*CK OUT OF MY HOUSE
Kijkcijfers: 138.000
Marktaandeel: 2,9
Kijkdichtheid: 0,9
22:33
GET THE F*CK OUT OF MY HOUSE
Kijkcijfers 159.000
Marktaandeel: 2,9
Kijkdichtheid: 1,0
Ohw dat is in Utopia zowat uitgevonden als er met feestjes MMZ'ers(meisjes met zender) door de Poort kwamen kon je zeker van zijn dat na donker&drank er "spontaan" gevingerd/geneukt ging wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:00 schreef mtchel112 het volgende:
Ik vind 't ook steeds minder worden, iedere keer hetzelfde gezeik.
En volgens mij is het meest wat er gebeurd gewoon gescript, anders wel heel toevallig dat de ruzie zoekers elke keer net een microfoontje omhebben
Iedereen kijkt onlinequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:15 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Topshowtje gaat bijna van de buis af. Dit is wel heel slecht.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb het voor elkaar gekregen de twee nu uitgezonden afleveringen door te komen.
Meteen weer die Kjeld (Idols, mannenlegging) d'erin. Die heeft pas écht geen schaamte. Verder zijn Dion en Boy en die andere 2 dieven van de voorraadkast gewoon hypocriete honden en dát is niet alleen wat er mis is met dit programma, maar serieus ook met deze maatschappij en deze generatie. Ze stelen, ze krijgen consequenties te horen en meteen hysterisch, "WAT JIJ" schreeuwen en rebelleren. Dude, je steelt eten. Neem je straf als een man, wees niet zo'n asshole in the first place.
En Marcel is een klootzak maar speelt het spel als een Paul uit Utopia (voor wie de eerste weken nog kent), hij manipuleert en probeert er boven te staan. Simpel volk dat kan schreeuwen en zeiken...
Dit gaat, als het een beetje meezit, de eerste reality serie worden waar mensen echt gewoon in coma gemept worden. Ik gun het ze in ieder geval van harte.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER
Hier zijn dus de mensen die net zo gestoord als ik zijn om dit rampzalige gebeuren te volgen![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voor de geïnteresseerden, dit schreef ik in een topic wat uiteindelijk gesloten werd:
[..]
Retweetquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:54 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
ik moet nog zien of het volgende week m'n aandacht nog vast kan houden
Eerder deze week waren die huisbaas en zijn vriendinnetje valse plannen aan het doornemen terwijl er allemaal mensen om heen stonden en liepen. Kwam ook heel nep over.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:00 schreef mtchel112 het volgende:
Ik vind 't ook steeds minder worden, iedere keer hetzelfde gezeik.
En volgens mij is het meest wat er gebeurd gewoon gescript, anders wel heel toevallig dat de ruzie zoekers elke keer net een microfoontje omhebben
Noem maar eens een programma wat niet gescript wordt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:28 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Eerder deze week waren die huisbaas en zijn vriendinnetje valse plannen aan het doornemen terwijl er allemaal mensen om heen stonden en liepen. Kwam ook heel nep over.
ongeveer alles, dat weet ik ook wel. Maar haalde gewoon een moment aan waar heel erg opviel in dit programma.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:59 schreef ato het volgende:
[..]
Noem maar eens een programma wat niet gescript wordt.
Tja wat nog best spontaan was in BB 1, dat is nu ver te zoeken in menig programma.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:02 schreef JJ76 het volgende:
[..]
ongeveer alles, dat weet ik ook wel. Maar haalde gewoon een moment aan waar heel erg opviel in dit programma.
Ik heb gisteren voor het eerst gekeken en ik vond het redelijk briljant. Komt voornamelijk doordat Marcel zo'n sneaky basterd is die meteen misbruik van zijn privileges maakt. Heel erg jammer dat zijn idee om heel de pot in één keer uit te geven niet lukte. Nicolette had wel enorm snel haar reactie klaar dat er maximaal één hardloopband (of wat het ook was) gekocht kon wordenquote:Op maandag 10 oktober 2016 15:00 schreef ato het volgende:
[..]
Tja wat nog best spontaan was in BB 1, dat is nu ver te zoeken in menig programma.
Maar ik vind dit tot nu toe best een leuk programma..
Hier ben ik her mee eens.quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
Het is voor een groot deel onverstaanbaar . Begrijp niet dat er geen ondertiteling is.
Ik keek zondag met mijn vriendinnetje naar de marathon (wist niet eens dat er een marathon was, kwam goed uit want vanaf aflevering 3 of 4 had ik niet helemaal meer gekeken) en ik zei voortijdig "Als Marcel wéét dat hij er uitvliegt, dan kan hij net zo goed die volle pot opgeven aan bestellingen", waarop mijn vriendin de legendarische woorden sprak: dan ben je wel echt een lul.quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heel erg jammer dat zijn idee om heel de pot in één keer uit te geven niet lukte.
Minderquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:20 schreef Fylax het volgende:
Ik gok echt 120.000 kijkers voor deze episode
jawel was vrijdagquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:26 schreef Sked het volgende:
Er was een ongeluk?
En dat zenden ze dan niet uit
Jawel man, vrijdag alquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:26 schreef Sked het volgende:
Er was een ongeluk?
En dat zenden ze dan niet uit
denk het ookquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Het is en blijft een hoer. Dus ja
quote:
Die moet dood uit het huis gedragen worden..quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:33 schreef zoem het volgende:
Angelique is de mannelijke JayJay. Bemoeit zich overal mee.
51*quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:36 schreef ato het volgende:
Van 53 plots naar 50, er is toch 1 vertrokken net? :-)
Oh ik dacht dat in het begin van het programma, 53 stond.. Niet goed opgelet.quote:
Ik heb zondag een stukje gekeken. Toen moesten er 22 tegelijk uit en toen waren ze met 63. Toen vertrok een Brabander Mark, dus 62 en vijf minuten later zegt de commentator dat ze nog met 52 (of 53) zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:38 schreef ato het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat in het begin van het programma, 53 stond.. Niet goed opgelet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |