oh, lastige tijd die pubertijd zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha denk juist dat die jongens zich juist niet willen onderscheiden en daarom maar aantrekken wat iedereen van die leeftijd doet
for real?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle meisjes op school hadden kipling bij ons.
Kan mij niet eens herinneren dat ik een merk schooltas had![]()
quote:Een speurhond heeft op een kade in Vlissingen twee miljoen euro aan contanten gevonden in een ambulance. Het geld, in biljetten van 500 euro, zat verstopt in het dak van de ziekenauto die samen met een nieuwe Jaguar zou worden verscheept naar Suriname.
Vooral de puistenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, lastige tijd die pubertijd zeg
[..]
for real?was hier echt uit den boze
of hoe oud ben jij, misschien mega generatie kloof![]()
ik had geen puisten, maar was wel dik dus ja ok. Weenie wat erger isquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooral de puisten
We schelen wel wat, ja.
Ik werd in elk geval nooit gepestquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had geen puisten, maar was wel dik dus ja ok. Weenie wat erger is
ik had er geen last van, mijn omgeving wel en daardoor kreeg ik er ook last van ja. Dus dat was op de middelbare snel afgelopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik werd in elk geval nooit gepestdus dat scheelt... als jij er wel last van had is dik zijn wel erger dan denk ik
Awww dat is wel kutquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had er geen last van, mijn omgeving wel en daardoor kreeg ik er ook last van ja. Dus dat was op de middelbare snel afgelopen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
Apart btwals je jou nu ziet... zou je niet zeggen dat je ooit overgewicht had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja toch echt, ook niet beetje mollig ofzoBaby darling doll face honey
Waarom zou je mensen op hun plek willen zetten. Beetje kinderachtig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:43 schreef Crack_ het volgende:
Valt mee, kan niet wachten tot ik middelbare reünie heb en al die motherfuckers kan laten zien waar ik nu sta, want is sowieso veel verder dan de 99%
als ik mensen op hun plek kan zetten door enkel te zeggen wat ik heb bereikt, dan vind ik dat best wel mooi ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen op hun plek willen zetten. Beetje kinderachtig.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja toch echt, ook niet beetje mollig ofzo!! das best... anders, ja.
Hahah nicequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:43 schreef Crack_ het volgende:
Valt mee, kan niet wachten tot ik middelbare reünie heb en al die motherfuckers kan laten zien waar ik nu sta, want is sowieso veel verder dan de 99%lijkt me ook wel eens wat, reünie
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
haha prof is ook een keer op zijn plek gezetquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen op hun plek willen zetten. Beetje kinderachtig.
verklaart wel je gedrag een beetje. Is ook niet niets allemaal.quote:
hahaha echtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prof wordt elke dag aan zijn plek gezet aan de loopband in sociale werkplaats
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]beetje kitkat chunky ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja toch echt, ook niet beetje mollig ofzowe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:
je kan alles zeggen over hem maar hij kan wel muziekjes maken.quote:
watquote:
groetjes aan noelquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:22 schreef xcachet het volgende:
Weekend
Alleen morgen nog even werken maar dat voelt niet als werk.
quote:
Misschien moet jij gewoon niets meer posten hier, dan komen de leuke mensen vanzelf wel weer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:35 schreef HPLC het volgende:
Misschien moet ik nog wat vogels hier posten
Jammer ditquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon niets meer posten hier, dan komen de leuke mensen vanzelf wel weer.
Ook weer een kloon van jou zeker, vies ventjequote:
Godverdommequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook weer een kloon van jou zeker, vies ventje
SEX / Wat zou je doen als je de wereld op pauze kon zetten ?
Echte FOK!reactiesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zorgen dat er meer binnen komt dan er uitgegeven word.quote:
Ik koop altijd zoveel mogelijk bij de Albert Heijn en dan verzamel ik die zegelsquote:
beetje voelen, beetje verkrachten tochquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
lijkt me wel krapjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik koop altijd zoveel mogelijk bij de Albert Heijn en dan verzamel in zegels
Echt hequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
beetje voelen, beetje verkrachten toch
gisteren las ik die bro's before ho's opmerking van je. je weet wel, je had ook ineens hoofdpijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, sorry, kwam collega binnenlopen dus drukte snel op invoeren
Haha, bedankt. Sneaky hè, dat mensquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gisteren las ik die bro's before ho's opmerking van je. je weet wel, je had ook ineens hoofdpijn.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
is gewoon erg gefrustreerd, en heeft hier waarschijnlijk meerdere malen over gedroomd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt hezo iemand die daar gewoon vaker dan eens serieus mee bezig is, wat die dan zou gaan doen
![]()
smerig. Het is ook zo lastig gewoon met een levende vrouw omgaan enzo
Ja, dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is gewoon erg gefrustreerd, en heeft hier waarschijnlijk meerdere malen over gedroomd.
denk jij soms niet aan je buurvrouw die je eens flink achter de broek zou willen voelen als de wereld stil zou staan?quote:
Ik heb 1 buurvrouw en die heeft echt een kop als een deurklink. Dus nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk jij soms niet aan je buurvrouw die je eens flink achter de broek zou willen voelen als de wereld stil zou staan?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb 1 buurvrouw en die heeft echt een kop als een deurklink. Dus nee.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:52 schreef Le_Professeur het volgende:
wat een vraag ook cachet.. hoe sparen jullie
ja hoe denk jegotverdetyfus zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |