Dat is ook wel zo, je betaald meestal (gelukkig) wel voor kwaliteit maar echt naar merken keek ik nog in de pubertijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, ik heb t geld er gewoon niet voor op het moment.
En bij kleding enzo vind ik wel echt veel dure merken van betere kwaliteit, maar alsnog niet voor dat geld!
Jammer van al die stomme tags van haar op haar twitter.quote:
Vandaar dat je altijd zoveel op me letquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:27 schreef Catkiller het volgende:
Ik let ook meer op kwaliteit dan op namen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vandaar dat je altijd zoveel op me let
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, je betaald meestal (gelukkig) wel voor kwaliteit maar echt naar merken keek ik nog in de pubertijddaarna niet echt meer...
Maar jij kijkt dan denk ik ook meer naar kwaliteit dan perse een merknaampje.
nee hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:11 schreef Crack_ het volgende:
Iedereen hier koopt shit vanwege naampjes hoor, een wat meer dan de ander
In mijn tijd nog wel jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]haha volgens mij zijn merken van kleding enzo bij veel mannen in de puberteit redelijk belangrijk.
ja, dat denk ik ook.. maar had altijd het idee dat het bij mannen wat meer was dan bij meisjes maar misschien is dat gewoon enkel mijn ideequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In mijn tijd nog wel jamaar denk sowieso wel bij pubers... ook meisjes.
haha denk juist dat die jongens zich juist niet willen onderscheiden en daarom maar aantrekken wat iedereen van die leeftijd doetquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat denk ik ook.. maar had altijd het idee dat het bij mannen wat meer was dan bij meisjes maar misschien is dat gewoon enkel mijn idee. Mannen hebben niet zo heel veel om zich te onderscheiden los van kleding enzo, meiden maken zich helemaal mooi in de pubertijd en shit
. Als man ja, los van je haartjes gaat dat niet echt
Alle meisjes op school hadden kipling bij ons.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:34 schreef Crack_ het volgende:
Mijn schooltas moest wel echt eastpak zijn en geen lelijke kipling
oh, lastige tijd die pubertijd zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha denk juist dat die jongens zich juist niet willen onderscheiden en daarom maar aantrekken wat iedereen van die leeftijd doet
for real?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle meisjes op school hadden kipling bij ons.
Kan mij niet eens herinneren dat ik een merk schooltas had![]()
quote:Een speurhond heeft op een kade in Vlissingen twee miljoen euro aan contanten gevonden in een ambulance. Het geld, in biljetten van 500 euro, zat verstopt in het dak van de ziekenauto die samen met een nieuwe Jaguar zou worden verscheept naar Suriname.
Vooral de puistenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, lastige tijd die pubertijd zeg
[..]
for real?was hier echt uit den boze
of hoe oud ben jij, misschien mega generatie kloof![]()
ik had geen puisten, maar was wel dik dus ja ok. Weenie wat erger isquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooral de puisten
We schelen wel wat, ja.
Ik werd in elk geval nooit gepestquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had geen puisten, maar was wel dik dus ja ok. Weenie wat erger is
ik had er geen last van, mijn omgeving wel en daardoor kreeg ik er ook last van ja. Dus dat was op de middelbare snel afgelopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik werd in elk geval nooit gepestdus dat scheelt... als jij er wel last van had is dik zijn wel erger dan denk ik
Awww dat is wel kutquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had er geen last van, mijn omgeving wel en daardoor kreeg ik er ook last van ja. Dus dat was op de middelbare snel afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |