Ahh wat fijn om te horen! Leuk dat je dat zegt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:06 schreef Malteser het volgende:
Kris, gecondoleerd! Wat ontzettend heftig! Sterkte!
Missladybug, ik vind jou altijd zo liefdevol praten over M!

echt zooooo schattig! Mijn kind is tweetalig
 echt zooooo schattig! Mijn kind is tweetalig  

Wat ontzettend schattig Cactus!
 Wat ontzettend schattig Cactus!  Het kleine, hulpeloze is er nu echt wel af he. Ze is al zo'n echt mensje met enorme ondernemingsdrang, echt fantastisch om dat te mogen zien en begeleiden.
 Het kleine, hulpeloze is er nu echt wel af he. Ze is al zo'n echt mensje met enorme ondernemingsdrang, echt fantastisch om dat te mogen zien en begeleiden.    Ik merk wel dat ik nu (de laatste weken) pas echt echt echt van haar geniet. Niet dat ik haar eerder niet de leukste/liefste vond, maar deze leeftijd en het contact is zo ontzettend leuk en ik heb zoveel lol met haar. Ik kijk er aan het begin van mijn werkdag alweer naar uit haar op te mogen halen terwijl ik eerder blij was even weg te zijn en wat 'rust'  te hebben op mijn werk. En nu voel ik me eigenlijk stom doordat het nu lijkt alsof ik haar eerder niet leuk vond terwijl dat helemaal niet het geval was.
 Ik merk wel dat ik nu (de laatste weken) pas echt echt echt van haar geniet. Niet dat ik haar eerder niet de leukste/liefste vond, maar deze leeftijd en het contact is zo ontzettend leuk en ik heb zoveel lol met haar. Ik kijk er aan het begin van mijn werkdag alweer naar uit haar op te mogen halen terwijl ik eerder blij was even weg te zijn en wat 'rust'  te hebben op mijn werk. En nu voel ik me eigenlijk stom doordat het nu lijkt alsof ik haar eerder niet leuk vond terwijl dat helemaal niet het geval was.      
   /blaat
 /blaat 

en van ons heeft hij een skelter gekregen.
 en van ons heeft hij een skelter gekregen.

) maar 98/104 is nog best gebruikelijk en goed te krijgen.
 ) maar 98/104 is nog best gebruikelijk en goed te krijgen. 

) , de wc of het spoelen.
  ) , de wc of het spoelen. 

Ik denk dat wij tot na de winter doorgaan met rompers. Want het lijkt me lekker warm in de winterquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:09 schreef faptist het volgende:
mineola
Zindelijk.. Ook zoiets. Ro geeft het echt nooit aan wanneer ze moet plassen of poepen.
Ze lijkt mijn vraag ook echt niet te begrijpen. Potje? leuk voor op je hoofd.
Net als iedereen hier die zegt blij te zijn om eens alleen naar de wc te kunnen... Ro loopt heus wel mee, maar verstopt zich dan even tussen mn benen/ speelt wat met de deur. Totaal geen interesse in mijn ontlasting (wat ik nog kan begrijpen) , de wc of het spoelen.
Ik vraag me af of dat moment ooit gaat komen
Maar goed.. nog maar even doorgaan met de rompers dus. thanks
 Anders krijg je van die hempjes die omhoog kruipen enzo, want volgens mij laat mijn dreumes een ingestopt hempje nooit zitten...
 Anders krijg je van die hempjes die omhoog kruipen enzo, want volgens mij laat mijn dreumes een ingestopt hempje nooit zitten...

Kom vanzelf! Als ze een poep/plashoofd hebt kan je het ook benoemen en R zit graag op het potje als ik op de wc zit. Gewoon met haar broek aan. Erg fijn, want nu trekt ze niet meer de wc rol leeg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:09 schreef faptist het volgende:
mineola
Zindelijk.. Ook zoiets. Ro geeft het echt nooit aan wanneer ze moet plassen of poepen.
Ze lijkt mijn vraag ook echt niet te begrijpen. Potje? leuk voor op je hoofd.
Net als iedereen hier die zegt blij te zijn om eens alleen naar de wc te kunnen... Ro loopt heus wel mee, maar verstopt zich dan even tussen mn benen/ speelt wat met de deur. Totaal geen interesse in mijn ontlasting (wat ik nog kan begrijpen) , de wc of het spoelen.
Ik vraag me af of dat moment ooit gaat komen
Maar goed.. nog maar even doorgaan met de rompers dus. thanks

Veel sterkte voor jullie!
 Veel sterkte voor jullie!

maar in zelf poepen of plassen op het potje nog totaal geen interesse.
 maar in zelf poepen of plassen op het potje nog totaal geen interesse.

. Hij becommentarieert wat er in ligt en trekt dan door. Hij vertelt dat hij poep in zijn luier heeft (maar zegt dat ook soms als dat niet zo is) en is heel verbaasd als hij staand in bad plast
. Hij becommentarieert wat er in ligt en trekt dan door. Hij vertelt dat hij poep in zijn luier heeft (maar zegt dat ook soms als dat niet zo is) en is heel verbaasd als hij staand in bad plast  . Ik heb nog niet eens een potje in huis, joh.
. Ik heb nog niet eens een potje in huis, joh. . Dat is toch niet praktisch met buiten spelen, lijkt me? Of wel? Waar koop je (blauwe of grijze) wanten in een kleine maat?
. Dat is toch niet praktisch met buiten spelen, lijkt me? Of wel? Waar koop je (blauwe of grijze) wanten in een kleine maat? 

H&Mquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:18 schreef Hupje het volgende:
Heftig, Kris!
Gefeliciteerd met je peuter, Hilmo.
J heeft ook interesse in de wc. Als ik zeg dat ik ga plassen, laat hij alles uit zijn handen vallen, roept 'kijken!' en rent vooruit naar de wc. Hij becommentarieert wat er in ligt en trekt dan door. Hij vertelt dat hij poep in zijn luier heeft (maar zegt dat ook soms als dat niet zo is) en is heel verbaasd als hij staand in bad plast
. Ik heb nog niet eens een potje in huis, joh.
En dan nog een vraagje... #nitwitmoeder Ik heb een leuke winterjas voor J gekocht en wilde ook sjaal/muts/wantjes kopen. Sjaal en muts is gelukt, maar wantjes nog niet. Bij Hema hadden ze alleen wantjes zonder duim. Dat is toch niet praktisch met buiten spelen, lijkt me? Of wel? Waar koop je (blauwe of grijze) wanten in een kleine maat?
En onze speelgoedmand zou vandaag bezorgd worden, konden we vanavond de box opruimen. Nu moeten de buren 'm morgen de hele dag in de weg hebben staan en hebben we pas vrijdag tijd om de box te demonteren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |