Sowieso wordt ze helemaal wild als ze merkt dat er eten op tafel gaat komen, ze rent dan echt door het huis terwijl ze "etaaaaah" gilt.
 Sowieso wordt ze helemaal wild als ze merkt dat er eten op tafel gaat komen, ze rent dan echt door het huis terwijl ze "etaaaaah" gilt.   

net bij het douchen ook 10x onze shirts optillen om te kijken of wij ook een 'nafuh' hadden
 net bij het douchen ook 10x onze shirts optillen om te kijken of wij ook een 'nafuh' hadden  

En de algehele snot- en sneuheidmalaise lijkt ook te minderen.
 En de algehele snot- en sneuheidmalaise lijkt ook te minderen.   Hij kwijlt alleen nog als een malle, gisteren drie slabsjaaltjes doorweekt. Dus ik vermoed de laatste ronde kiezen.
 Hij kwijlt alleen nog als een malle, gisteren drie slabsjaaltjes doorweekt. Dus ik vermoed de laatste ronde kiezen.

N heeft zelfs achteruit over het zand gekropen/getijgerd. Viel mee hoe vies het vestje daarvan is geworden.
 N heeft zelfs achteruit over het zand gekropen/getijgerd. Viel mee hoe vies het vestje daarvan is geworden.  

mauwtje is vreselijk verwend!
 mauwtje is vreselijk verwend!  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We spotten Ingee en R ook nog

quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:42 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb vandaag mijn peuter en dreumes laten uitrazen in het bos. Ik geloof dat t wel gewaardeerd werd, ik kreeg de hele tijd deze stralende lach Bijna meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We spotten Ingee en R ook nog
Bijna meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We spotten Ingee en R ook nog
Wij spotten jullie ook nog vanuit de auto. Of was dat wel het jongetje dat achter Roos en haar bal aan van de glijbaan ging?
Gefeliciteerd voor Mauw! R heeft dezelfde poppenwagen.

Jep, dat was Finn (en ikquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:34 schreef ingee het volgende:
[..]
Bijna meet
Wij spotten jullie ook nog vanuit de auto. Of was Finn wel het jongetje dat achter Roos en haar bal aan van de glijbaan ging?
Gefeliciteerd voor Mauw! R heeft dezelfde poppenwagen.
 ). J. was intussen met een andere peuter in discussie over wie er met de graafmachine mocht graven
). J. was intussen met een andere peuter in discussie over wie er met de graafmachine mocht graven   

Mijn kinderen zijn later de Bart en Jeroen van de jaren '10 denk ik...
 Mijn kinderen zijn later de Bart en Jeroen van de jaren '10 denk ik...

voor de foto's van Shop en MM!
 voor de foto's van Shop en MM! Ook ontdekt dat hij aan de bovenkant al 2 kiezen heeft die half door zijn en onderaan 2 bulten! Door even in z'n mond te voelen ontdekte ik ook dat hij met z'n voortanden goed hard kan bijten, auw
 Ook ontdekt dat hij aan de bovenkant al 2 kiezen heeft die half door zijn en onderaan 2 bulten! Door even in z'n mond te voelen ontdekte ik ook dat hij met z'n voortanden goed hard kan bijten, auw  

't wordt helaas steeds steiler
 't wordt helaas steeds steiler  )  kapper? Zelf knippen? Ik vrees dat dit kind niet gaat blijven zitten in de kappersstoel enzo
 )  kapper? Zelf knippen? Ik vrees dat dit kind niet gaat blijven zitten in de kappersstoel enzo  

Sjeesis, sterkte.quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:16 schreef Krisvc het volgende:
Hoe lang duurt dat biekgriepvirus? L. zat net projectielbrakend in de auto. Arm ding.
En wat een kutdag. We zaten in de auto omdat mans beste vriend onverwachts overleden is. L. en ik zijn maar terug naar huis gegaan.
 Buikgriepvirus duurde hier 24 uur.
  Buikgriepvirus duurde hier 24 uur.

en beterschap voor L uiteraard.
 en beterschap voor L uiteraard. 

Pfff, kan me voorstellen dat dat erin hakt ja!
 Pfff, kan me voorstellen dat dat erin hakt ja! 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |