Zo legde ze vandaag nog uit dat ze een boterham met stroop lekker vindt ("Boomeisje soop hmmm"
 Zo legde ze vandaag nog uit dat ze een boterham met stroop lekker vindt ("Boomeisje soop hmmm"  ), maar d'r eigen naam lukt niet
), maar d'r eigen naam lukt niet  daar maakt ze consequent 'Sie-sie' van
 daar maakt ze consequent 'Sie-sie' van  

Haha, zie mijn sig voor d'r echte naamquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:26 schreef Krisvc het volgende:
Sie-sie lijkt inderdaad niet zo op Minion.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Minion' kan ze gek genoeg best aardig zeggen"Muhminie"
Ze heeft een nachtlampje in de vorm van een Minional noemen we die dan meestal weer Bob om het makkelijk te maken

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Sjaak krijgt in de middag een soort monkey platter met fruit, soepstengels, maisboogies, puffs etc. Hij kan daar lekker van snoepen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat voor tussendoortjes krijgen jullie dreumesen? T eet s middags op het kdv al om 11 en savonds eten we pas om 18.30. hij krijgt meestal iets van een rijstwafel en een stuk fruit, maar dat is niet genoeg...

ik ken hier vooral de zwaan-kleef-aan. Wel een leuke dierentuin he? Wij slaan de vissen meestal over, die bewaren we voor bij slecht/koud weer (we hebben een abbo). Hier zijn de dwergnijlpaarden favoriet, als ze buiten zitten. De giraffen zijn hier niet zo populair. Die zitten meestal binnen en dat is erg druk en krap, dus zijn we snel weer weg.
 ik ken hier vooral de zwaan-kleef-aan. Wel een leuke dierentuin he? Wij slaan de vissen meestal over, die bewaren we voor bij slecht/koud weer (we hebben een abbo). Hier zijn de dwergnijlpaarden favoriet, als ze buiten zitten. De giraffen zijn hier niet zo populair. Die zitten meestal binnen en dat is erg druk en krap, dus zijn we snel weer weg.

hij blijft eten als het aan hem ligt haha.
 hij blijft eten als het aan hem ligt haha.

En aan de andere kant ben ik trots dat hij het goed doet en zo leuk en lief is, zeker na ons eerste jaar.
 En aan de andere kant ben ik trots dat hij het goed doet en zo leuk en lief is, zeker na ons eerste jaar. 

want bananen zijn fantastisch! )
 want bananen zijn fantastisch! ) ) na.
 ) na.  

Hij doet het echt uit zichzelf en is dus gewoon zijn eigen weg in dingen aan het vinden. En qua taak pikt hij dus schijnbaar makkelijk dingen op, geweldig toch?
 Hij doet het echt uit zichzelf en is dus gewoon zijn eigen weg in dingen aan het vinden. En qua taak pikt hij dus schijnbaar makkelijk dingen op, geweldig toch?  N. wil ook altijd helpen met de tafel afruimen en wordt ook echt boos als wij al teveel opgeruimd hebben. Dat moet er voor buitenstanders ook uitzien alsof we haar enorm gedrild hebben, maar ze ziet het oprecht als een spelletje.
 N. wil ook altijd helpen met de tafel afruimen en wordt ook echt boos als wij al teveel opgeruimd hebben. Dat moet er voor buitenstanders ook uitzien alsof we haar enorm gedrild hebben, maar ze ziet het oprecht als een spelletje.  Het wijzende vingertje dat ze nadoet als ik "eh" zeg vind ik alleen niet zo heel charmant maar hey, niemand is perfect.
 Het wijzende vingertje dat ze nadoet als ik "eh" zeg vind ik alleen niet zo heel charmant maar hey, niemand is perfect.  

Mijne mag ook gerust diksap (oh the joy van een grote broer) maar hij vindt het niet lekker, hij drinkt alleen water (en bv). Koemelk of thee vindt hij ook niks.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:36 schreef pinquit het volgende:
Ben ik de enige die 't kind ook wat diksap of roosvicee geeft? Er staat altijd water, dus als hij tussendoor dorst heeft neemt ie daar 2 slokken van. Maar hij drinkt dat niet goed genoeg om aan zijn minimale vochtinname te komen helaas.
ws heb ik dat zelf ooit verpest door hem roosvicee en diksap aan te bieden
 'jij een griepprik, jij een, jij een, iedereeeeen een griepprik!!!
 'jij een griepprik, jij een, jij een, iedereeeeen een griepprik!!!  

+1 hier. Maar er gaat ook water in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:36 schreef pinquit het volgende:
Ben ik de enige die 't kind ook wat diksap of roosvicee geeft? Er staat altijd water, dus als hij tussendoor dorst heeft neemt ie daar 2 slokken van. Maar hij drinkt dat niet goed genoeg om aan zijn minimale vochtinname te komen helaas.
ws heb ik dat zelf ooit verpest door hem roosvicee en diksap aan te bieden
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |