Hij heeft niet eens gezien waar Pratto was. Alleen maar naar de bal aan het kijken, lol.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je fucking Pratto uit het oog verliest moet je je kapot schamen. Klasse hoor Davinson.
Ik had je gewaarschuwd dat die er niks van kon.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je fucking Pratto uit het oog verliest moet je je kapot schamen. Klasse hoor Davinson.
Dat is natuurlijk onzin. Davinson heeft bij Nacional al laten zien dat hij heel erg goed kan worden, maar over de wedstrijd van gisteren mag hij, en Jeison, en Balanta, en Arias, zich meervoudig achter de oren krabben.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd dat die er niks van kon.
Jij vindt alles wat ooit op een Nederlands veld heeft gestaan kut of niet?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd dat die er niks van kon.
Ga wat beters doen met je leven, Infantino.twitter:JuanG_Arango twitterde op zaterdag 07-01-2017 om 18:36:51Fifa propose unifying @CONMEBOL @CONCACAF WCQs https://t.co/PMUVzYUAju reageer retweet
Hey man. Bedankt voor dat overzicht. Altijd handig!quote:Op woensdag 16 november 2016 02:25 schreef PSVCL het volgende:
In Maart de volgende krakers
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |