Shemales on fire.quote:
Met twee homo's zelfs. Maar Farid is mocro dus van Erdogan heeft hij minder te vrezen dan kameraad Kuzu.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:46 schreef Pedroso het volgende:
Mogen DENK mensen wel samen aan een tafel zitten met een homo ? Laat Erdogan het maar niet horen.
Misschien loopt Farid straks naar Paul toe alsof hij hem de hand gaat schudden, en weigert hem dan demonstratief de hand te schuddenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:46 schreef Pedroso het volgende:
Mogen DENK mensen wel samen aan een tafel zitten met een homo ? Laat Erdogan het maar niet horen.
Deze zocht ik al, echt smerigquote:
Dat was ook zo`n topper ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat hebben we verdiend met ons koloniale verleden.
Twee homo's? Wie nog meer, Spong, Koos, Jeroen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Met twee homo's zelfs. Maar Farid is mocro dus van Erdogan heeft hij minder te vrezen dan kameraad Kuzu.
Ik zal onthullen dat het mr. Spong is.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Twee homo's? Wie nog meer, Spong, Koos, Jeroen?
Jeroen lijkt me geen homo, half vrouwelijk Nederland is langs geweest op z'n woonboot.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nooit geweten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:51 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik zal onthullen dat het mr. Spong is.
twitter:pieterkleinrtl twitterde op donderdag 06-10-2016 om 23:40:49Jullie mogen allemaal wel mopperen over @DenkNL , maar misschien moet je je (ook) afvragen hoe dit heeft kunnen ontstaan. reageer retweet
Als je zulke cijfers haalt, ben je niet al te kritisch.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jeroen lijkt me geen homo, half vrouwelijk Nederland is langs geweest op z'n woonboot.
Spong is biseksueel, maar heeft momenteel geloof ik wel een vriendquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Massale immigratie.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:52 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:pieterkleinrtl twitterde op donderdag 06-10-2016 om 23:40:49Jullie mogen allemaal wel mopperen over @DenkNL , maar misschien moet je je (ook) afvragen hoe dit heeft kunnen ontstaan. reageer retweet
Het schommelschip.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jeroen lijkt me geen homo, half vrouwelijk Nederland is langs geweest op z'n woonboot.
Je kunt het ook het Kofschip Fokschip kunnen noemen.quote:
Kofschip is afgeschaft,quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je kunt het ook het Kofschip kunnen noemen.
uitschuifpikquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je kunt het ook het Kofschip Fokschip kunnen noemen.
Gaat allemaal in kleine stapjes, net als PVVquote:
Wat denk je dat er van Fok overblijftquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Wauw 2 jaar gevangenisstraf voor een racistisch grapje op twitter. Als DENK aan de macht komt gaat heel 'Nederland Mijn Vaderland' en 'Zwarte Piet Moet Blijven'-likend Nederland achter slot en grendel.
Nederland als Zimbabwe aan de Noordzee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Wauw 2 jaar gevangenisstraf voor een racistisch grapje op twitter. Als DENK aan de macht komt gaat heel 'Nederland Mijn Vaderland' en 'Zwarte Piet Moet Blijven'-likend Nederland achter slot en grendel.
In principe hebben wij schuilnamen, maar misschien kunnen ze onze IP adressen traceren..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Wat denk je dat er van Fok overblijft
Ik denk dat wel ondergronds moeten op het TOR netwerkquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In principe hebben wij schuilnamen, maar misschien kunnen ze onze IP adressen traceren..
Ik heb het nooit zo bedoeld DENK, het spijt mequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In principe hebben wij schuilnamen, maar misschien kunnen ze onze IP adressen traceren..
Big Brother is watching us.. nu weet ik hoe een Erdogan-tegenstander zich voelt in Turkije.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat wel ondergronds moeten op het TOR netwerk
Er heerst een politiek-correct sfeertje aan de tafel van Pauw.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:04 schreef Pedroso het volgende:
Pauw en cs. waren ook lekker kritisch trouwens, niet dus. Volgens DENK zouden zwarte Piet aanhangers dus vervolgd moeten worden aangezien zij vinden dat het voor racisme staat.
Hoeveel notes heb je dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Als je mijn Fok!-strafblad inziet, alle naar racisme ruikende opmerkingjes die daarin staan bij elkaar optelt, dan zou ik op de schaal van DENK de doodstraf moeten krijgen.Niet dat mensen daar last van hebben gehad, in mn leven nog nooit een neger in het echt beledigd (kijk wel uit).
Net als bij de PVV boeit dat de aanhangers totaal niet, gewoon wat schreeuwen en de krantenkoppen halen. Of het nu kan of niet maakt allemaal niet meer uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er heerst een politiek-correct sfeertje aan de tafel van Pauw.
Desondanks maakte Spong dankzij zijn juridische kennis gehakt van Denks plan.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben ff vergeten hoe je dat kunt zien, best wel veel.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hallo, zou je deze smilies niet willen gebruiken:![]()
![]()
![]()
![]()
gr gr, de racismepolitie.
Tegenwoordig best gek dat die dingen zo heettequote:
Gewoon zorgen dat je crew bentquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:13 schreef luxerobots het volgende:
14 notes.
En godverdomme vier en een halve euro vragen om ze in te zien. Dikke l*l.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
TUUTAATUUTAATUUTAA
HALLO IK BEN VAN DE RACISMEPOLITIE WIL JE DIT INLEVEREN AUB
Hier, heb je sintzoenen.
[ afbeelding ]
Hohoho, die van mij kosten 2,50 per doos die van jou:quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
TUUTAATUUTAATUUTAA
HALLO IK BEN VAN DE RACISMEPOLITIE WIL JE DIT INLEVEREN AUB
Hier, heb je sintzoenen.
[ afbeelding ]
'reverse racism' bestaat niet beste manquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hohoho, die van mij kosten 2,50 per doos die van jou:
[ afbeelding ]
Blanken afschepen met goedkopere producten. Racisme.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:56 schreef Onnoman het volgende:
Wat een groepje afschuwelijke gasten zeg,bah!
quote:
Jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Wij zijn toch altijd heel aardig voor jou hier op fok, dan zijn we toch niet afschuwelijk.
Op de politieauto dansen en de politie belachelijk maken: Geen straf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Als je mijn Fok!-strafblad inziet, alle naar racisme ruikende opmerkingjes die daarin staan bij elkaar optelt, dan zou ik op de schaal van DENK de doodstraf moeten krijgen.Niet dat mensen daar last van hebben gehad, in mn leven nog nooit een neger in het echt beledigd (kijk wel uit).
Ik vond het wel meevallen deze keer. Hij kwam meteen met de opmerking over discriminatie van Gulen-aanhangers. Daarnaast liet hij de echt kritische tafelgasten gewoon uitpraten en kapte hij ze dus niet af. Dat is wel eens anders.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er heerst een politiek-correct sfeertje aan de tafel van Pauw.
Desondanks maakte Spong dankzij zijn juridische kennis gehakt van Denks plan.
Ja dat klopt Spong is homo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:51 schreef Martinello het volgende:
Ik zal onthullen dat het mr. Spong is.
klopt als een busquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Owh je had over Paul, Spong en het Denkmannetje![]()
Als Kuzu daar zelf gaat zitten wordt hij net zo goed afgemaakt, net zoals op elke andere plek waar een beetje tegengas gegeven wordt en dat vindt DENK niet eens erg, want hun potentiële kiezers luisteren helemaal niet naar wat Derksen en Spong te melden hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:36 schreef Oliver23 het volgende:
Ik denk dat Kuzu meneertje Farid Azarkan niet meer naar Pauw laat gaan![]()
Een paar maanden geleden werd hij volledig afgemaakt door Johan Derksen en gisteren liet Spong geen spaan heel van de racismeketen van DENK
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Kuzu daar zelf gaat zitten wordt hij net zo goed afgemaakt, net zoals op elke andere plek waar een beetje tegengas gegeven wordt en dat vindt DENK niet eens erg, want hun potentiële kiezers luisteren helemaal niet naar wat Derksen en Spong te melden hebben.
quote:Alberto Stegeman over illegale islamitische huwelijken
Undercover-journalist Alberto Stegeman duikt voor nieuw seizoen Undercover in Nederland in de wereld van illegale islamitische huwelijken. Hij laat zien hoe makkelijk het is om in een moskee polygame huwelijken te sluiten, terwijl dat niet is toegestaan in Nederland. Vrouwen zitten vervolgens gevangen in zo’n huwelijk, soms weten ze niet dat hun man meerdere vrouwen heeft en voor een scheiding is toestemming van de man noodzakelijk.
Het was echt genieten. Spong sloeg hem aan alle kanten om de oren, om hem op het eind nog even een complimentje te geven onder het motto 'ach, dat was wel een leuk dingetje, ja'. De ultieme vernedering van die engnek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:36 schreef Oliver23 het volgende:
Ik denk dat Kuzu meneertje Farid Azarkan niet meer naar Pauw laat gaan![]()
Een paar maanden geleden werd hij volledig afgemaakt door Johan Derksen en gisteren liet Spong geen spaan heel van de racismeketen van DENK
Farid kon op een gegeven moment alleen nog maar zeggen dat het in het belang is van een beter Nederland.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het was echt genieten. Spong sloeg hem aan alle kanten om de oren, om hem op het eind nog even een complimentje te geven onder het motto 'ach, dat was wel een leuk dingetje, ja'. De ultieme vernedering van die engnek.
En dan te bedenken dat ik Spong normaal ook niet kan velen, maar hij is enorm gestegen in mijn achting.
Mohammed is zo perfect, dat ze toch gelijk die penis gaan besnijden. Neukfoutje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:39 schreef DrDentz het volgende:
DENK: Een straat mag niet de naam van Michiel de Ruyter dragen, maar we noemen onze zonen wel massaal Mohammed naar een brute warlord.![]()
Normaal kan ik Spong ook niet uitstaan. Spong zat toen ook bij Pauw na die hoodvlogs. Staan op de politie auto was niet strafbaar, maar een sigaret naar de auto gooien was vernieling in zijn ogen. Of nou ja, "volgens de wet" zo pleitte hij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het was echt genieten. Spong sloeg hem aan alle kanten om de oren, om hem op het eind nog even een complimentje te geven onder het motto 'ach, dat was wel een leuk dingetje, ja'. De ultieme vernedering van die engnek.
En dan te bedenken dat ik Spong normaal ook niet kan velen, maar hij is enorm gestegen in mijn achting.
Just a prank bro. Dan kun je alles flikken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
''Om eerlijk te zijn.
Nee grapje.''
Rutte probeert het al sinds 2010.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
''Om eerlijk te zijn.
Nee grapje.''
Classy moslims.quote:
Heb liever glasvezel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:16 schreef luxerobots het volgende:
Willen jullie zo'n dinges? Een akte?
Als ik met twee vrouwen wil samenwonen, waarom mag dat niet? Dan kom ik gewoon met een eigen luxerobots-dinges, bedoel akte. Heeft niemand last van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
In principe zijn het gewoon volwassenen die bij elkaar wonen. Probleem is natuurlijk (weer eens) de islamitische religie.
Lijkt me echt super fijn voor een kind om zo op te groeien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:18 schreef Fylax het volgende:
Ik zie ook steeds vaker een meervoudig stel. Bijvoorbeeld 2 mannen en 2 vrouwen die dan samen een kind willen/hebben.
Dat was het vorige item.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:18 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Die vrouw hoopte waarschijnlijk opnieuw verkracht te worden door islam terroristen!
Hoezo moet je daar een akte voor hebben?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als ik met twee vrouwen wil samenwonen, waarom mag dat niet? Dan kom ik gewoon met een eigen luxerobots-dinges, bedoel akte. Heeft niemand last van.
Omdat die vrouwtjes wel het idee van een echt huwelijk moeten hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo moet je daar een akte voor hebben?
Wil ik wel van iedereen cadeautjes hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lijkt me echt super fijn voor een kind om zo op te groeien.
Voor samenwonen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat die vrouwtjes wel het idee van een echt huwelijk moeten hebben.
samenwonen met twee islamitische vrouwen, nog meer gezeur aan je kopquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als ik met twee vrouwen wil samenwonen, waarom mag dat niet? Dan kom ik gewoon met een eigen luxerobots-dinges, bedoel akte. Heeft niemand last van.
quote:
Bron: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Joanie_de_Rijkequote:In november 2008, op 43-jarige leeftijd, werd ze 6 dagen ontvoerd door de Afgaanse Talibanrebellen die ze wilde interviewen. Bovendien werd ze door de leider verkracht. Over haar ervaringen schreef ze het boek In handen van de taliban, dat in mei 2009 uitkwam. Naar aanleiding hiervan was ze te gast bij Pauw & Witteman en De Wereld Draait Door.
Tijdens het debat op 28 mei 2009 (Verantwoordingsdag) refereerde de Nederlandse politicus Geert Wilders aan De Rijke. Omdat ze in haar boek begrip toont voor haar ontvoerders, verweet hij haar het symbool van het 'morele verval van de linkse elite' te zijn.[1][2]
Verbaast me helemaal niks van die englinkse zwetswijf zonder enige kennis van zaken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
[..]
Bron: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Joanie_de_Rijke
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
[..]
Dit in verband brengen met de linkse elite, vind ik ook niet erg sterk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
[..]
Nee, elite is het niet. Te dom om te poepen dit wijf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit in verband brengen met de linkse elite, vind ik ook niet erg sterk.
Hij liever dan ik.quote:
Er is verder niks op tv.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:30 schreef MakkieR het volgende:
vraag me af hoeveel Nederlanders inmiddels hebben gezapt naar een andere zender
wrongquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Trump zijn microfoon het nu wel doet haha
*sniffff*quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Trump zijn microfoon het nu wel doet haha
Zal wel niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zolang de belastingen maar omlaag gaan vind ik alles best.
Dus zolang ze jouw belasting maar met een tientje verlagen mogen ze jou de rest van je leven iedere ochtend anaal verkrachten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zolang de belastingen maar omlaag gaan vind ik alles best.
Net als de FP.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:39 schreef marcodej het volgende:
Een journalist van nu.nl. Dan schrijf je toch stukkies van ANP over?
Trump was deze week vooral bezig een Miss af te zeiken hahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Papa Trump zou nooit sorry zeggen #WeakRutte
Ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dus zolang ze jouw belasting maar met een tientje verlagen mogen ze jou de rest van je leven iedere ochtend anaal verkrachten?
Hij is bruin en heeft een baard dus krijgt hij een prominente plek in de media.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:40 schreef luxerobots het volgende:
Moskees?
En dat schrijft stukkies bij nu.nl?
Oh ja, om 3 uur 's nachts zat hij woedend op twitter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Trump was deze week vooral bezig een Miss af te zeiken haha
Als mijn belastingen omlaag gaan.quote:
Omdat iedereen straks gewoon weer Rutte stemtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:42 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom gaat niemand tegen deze onzin in?
Bij gebrek aan beter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Omdat iedereen straks gewoon weer Rutte stemt
Ik bedoelde de onzin van die excuusnegert.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Omdat er een paar miljoen debieltjes wonen in Nederland ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je hoort er bij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat er een paar miljoen debieltjes wonen in Nederland ja.
Sorry ik lig hier een beetje tequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik bedoelde de onzin van die excuusnegert.
Rutte wordt uiteraard gewoon weer premier. Redelijk terecht ook, zo slecht heeft hij het niet gedaan.
Nee, ik stem geen VVD (of PVV).quote:
En alsnog ben je een debieltje, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, ik stem geen VVD (of PVV).
Links is natuurlijk passe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:47 schreef Martinello het volgende:
Ik vind Asscher een prima kandidaat maar ik vraag me af hoe hij een kabinet moet vormen.
Haha, mad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En alsnog ben je een debieltje, kun je nagaan.
quote:
Voor welke misdaad?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:49 schreef Martinello het volgende:
Trump moet naar Guantanamo Bay, in stemmig oranje.
Want je stemt natuurlijk alleen maar op premierskandidaten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Prima kamerlid, maar geen geschikte premier natuurlijk.
Dat was het onderwerp onder discussie. Lees eens terug.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want je stemt natuurlijk alleen maar op premierskandidaten.
Gedaan. Je hebt ongelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat was het onderwerp onder discussie. Lees eens terug.
ROFLOL hahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Oh dan doe ik toch iets niet goed als ik geen belasting betaal haha
Ajacied44422,Mod van het VBL forum.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
quote:
quote:
Drank en Drugs. Gewoon kabaal in mijn oren.quote:
Forum Opties | |