Shemales on fire.quote:
Met twee homo's zelfs. Maar Farid is mocro dus van Erdogan heeft hij minder te vrezen dan kameraad Kuzu.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:46 schreef Pedroso het volgende:
Mogen DENK mensen wel samen aan een tafel zitten met een homo ? Laat Erdogan het maar niet horen.
Misschien loopt Farid straks naar Paul toe alsof hij hem de hand gaat schudden, en weigert hem dan demonstratief de hand te schuddenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:46 schreef Pedroso het volgende:
Mogen DENK mensen wel samen aan een tafel zitten met een homo ? Laat Erdogan het maar niet horen.
Deze zocht ik al, echt smerigquote:
Dat was ook zo`n topper ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat hebben we verdiend met ons koloniale verleden.
Twee homo's? Wie nog meer, Spong, Koos, Jeroen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Met twee homo's zelfs. Maar Farid is mocro dus van Erdogan heeft hij minder te vrezen dan kameraad Kuzu.
Ik zal onthullen dat het mr. Spong is.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Twee homo's? Wie nog meer, Spong, Koos, Jeroen?
Jeroen lijkt me geen homo, half vrouwelijk Nederland is langs geweest op z'n woonboot.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nooit geweten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:51 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik zal onthullen dat het mr. Spong is.
twitter:pieterkleinrtl twitterde op donderdag 06-10-2016 om 23:40:49Jullie mogen allemaal wel mopperen over @DenkNL , maar misschien moet je je (ook) afvragen hoe dit heeft kunnen ontstaan. reageer retweet
Als je zulke cijfers haalt, ben je niet al te kritisch.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jeroen lijkt me geen homo, half vrouwelijk Nederland is langs geweest op z'n woonboot.
Spong is biseksueel, maar heeft momenteel geloof ik wel een vriendquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Massale immigratie.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:52 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:pieterkleinrtl twitterde op donderdag 06-10-2016 om 23:40:49Jullie mogen allemaal wel mopperen over @DenkNL , maar misschien moet je je (ook) afvragen hoe dit heeft kunnen ontstaan. reageer retweet
Het schommelschip.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jeroen lijkt me geen homo, half vrouwelijk Nederland is langs geweest op z'n woonboot.
Je kunt het ook het Kofschip Fokschip kunnen noemen.quote:
Kofschip is afgeschaft,quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je kunt het ook het Kofschip kunnen noemen.
uitschuifpikquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je kunt het ook het Kofschip Fokschip kunnen noemen.
Gaat allemaal in kleine stapjes, net als PVVquote:
Wat denk je dat er van Fok overblijftquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Wauw 2 jaar gevangenisstraf voor een racistisch grapje op twitter. Als DENK aan de macht komt gaat heel 'Nederland Mijn Vaderland' en 'Zwarte Piet Moet Blijven'-likend Nederland achter slot en grendel.
Nederland als Zimbabwe aan de Noordzee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Wauw 2 jaar gevangenisstraf voor een racistisch grapje op twitter. Als DENK aan de macht komt gaat heel 'Nederland Mijn Vaderland' en 'Zwarte Piet Moet Blijven'-likend Nederland achter slot en grendel.
In principe hebben wij schuilnamen, maar misschien kunnen ze onze IP adressen traceren..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Wat denk je dat er van Fok overblijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |