Verjaardag en kerst.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
moet echt weer n x douche
hoe vaak douche jullie
alleen als ik me vies voel dus best vaakquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
Elke ochtend. En soms nog 's avonds ook. En sowieso iedere zondagavond een bad.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
ja is meer echt punk, vind t ook vetter maar new york dolls hebben wel echt fucking veel invloed gehad op de hele opkomst van punkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:34 schreef Drug het volgende:
[..]
weenie man vind de shit die j thunders daarna deed gwn zo veel vetter
3 of 4 keer per week ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
Paulusquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
mooi zegquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
dagelijksquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
iedere dag minstens 1xquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
GRTD?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, wilde Jimmy spreken in GRTD en toen zag ik dit
douchen is voor conformistenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
jah da wel. die hele aesthetics eromheen ookquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is meer echt punk, vind t ook vetter maar new york dolls hebben wel echt fucking veel invloed gehad op de hele opkomst van punk
10 minuten ongeveerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
hoe lang douchen jullie, soms sta ik daar gewoon een halfuur over het leven na te denken
10 minuten hoogstens ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
hoe lang douchen jullie, soms sta ik daar gewoon een halfuur over het leven na te denken
8 - 10 min ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |