wat moet ik vertellenquote:
Heb nog liever aidsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, blij dat ik daar niet tussen sta.
hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
explodeerde hij maar van het balkon af
Foto?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb zo'n godse vette dikke bak gekocht![]()
auto=moordquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef Oberkullie het volgende:
yehhquote:
ben & jerry's zeker voor als je weer je sbs 6 programma's zit te kijken in bed terwijl je klaagt over het weerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef Oberkullie het volgende:
frig hater, hplc is tof.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ze moeten mij altijd hier hebben
dan sta je ergens in het middenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan mezelf moeilijk beoordelen
omdat we allebei veganistisch leven en geen drank en drugs in ons lijf stoppen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:28 schreef Drug het volgende:
[..]
cute
jullie zijn al wel aardig in elkaar aan het groeien of nie
Ha ha ja hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben & jerry's zeker voor als je weer je sbs 6 programma's zit te kijken in bed terwijl je klaagt over het weer
ik waardeer het als mensen stoppen met dingenquote:
We hadden wel een klik maar deed er niets mee en een maand later had ze een vriend...quote:
Ja, lijk nu echt op een struisvogel met ook die kop in het zandquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu heeft HPLC wel weer genoeg veren in zijn kont hoor.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, lijk nu echt op een struisvogel met ook die kop in het zand
awhquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
We hadden wel een klik maar deed er niets mee en een maand later had ze een vriend...
Soms nog steeds in mijn hoofd van what if, what if...
Dit overkwam mij vorige week ookquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
We hadden wel een klik maar deed er niets mee en een maand later had ze een vriend...
ik had het tegenovergestelde met no man's sky, wat als ik het niet kocht en nu 60 euro had voor een spel wat wel goed isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
jouw woordenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:32 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat we allebei veganistisch leven en geen drank en drugs in ons lijf stoppen?
elke dagquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
moet echt weer n x douche
hoe vaak douche jullie
Verjaardag en kerst.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
alleen als ik me vies voel dus best vaakquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
Elke ochtend. En soms nog 's avonds ook. En sowieso iedere zondagavond een bad.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
ja is meer echt punk, vind t ook vetter maar new york dolls hebben wel echt fucking veel invloed gehad op de hele opkomst van punkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:34 schreef Drug het volgende:
[..]
weenie man vind de shit die j thunders daarna deed gwn zo veel vetter
3 of 4 keer per week ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
Paulusquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
mooi zegquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
dagelijksquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
iedere dag minstens 1xquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
GRTD?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, wilde Jimmy spreken in GRTD en toen zag ik dit
douchen is voor conformistenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
jah da wel. die hele aesthetics eromheen ookquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is meer echt punk, vind t ook vetter maar new york dolls hebben wel echt fucking veel invloed gehad op de hele opkomst van punk
10 minuten ongeveerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
hoe lang douchen jullie, soms sta ik daar gewoon een halfuur over het leven na te denken
10 minuten hoogstens ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
hoe lang douchen jullie, soms sta ik daar gewoon een halfuur over het leven na te denken
8 - 10 min ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
bent begonnen met bcs, referentie naar tuco die saul hoofd op zand legt, tof.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, lijk nu echt op een struisvogel met ook die kop in het zand
anderhalf uurquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
en als jullie alleen douchen
Ja, leuk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
Ziet er fucking lekker uit man.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een chocolade zaak in Damascus
dan 11quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
waarom is datquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een chocolade zaak in Damascus
Ja buiten dat. Niet echt the place to be.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ziet er fucking lekker uit man.
hmm, wat zeg je dat weer dichterlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef Drug het volgende:
ik douche alleen als ik m'n balharen moet scheren
sws geen zeep of shampoo
Dat is toch seizoen 1? Heb eigenlijk niet echt tijd meer vrijgemaakt om verder met s2 te gaan. Denk dat ik van het weekend weer verder probeer te kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bent begonnen met bcs, referentie naar tuco die saul hoofd op zand legt, tof.
huhquote:
er was eerst geen oorlog en zo weeniequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja buiten dat. Niet echt the place to be.
hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh, je denkt maar 10 min na over je leven. Verklaart wel een en ander ja
heb je gelijk een afvoerputje voor het bloedquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef Drug het volgende:
ik douche alleen als ik m'n balharen moet scheren
sws geen zeep of shampoo
wat is dit hjb johquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sowquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is er nog steeds. Maar niet elke plek wordt plat gegooid.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh
[..]
er was eerst geen oorlog en zo weenie
ik ben heel poëtisch iddquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm, wat zeg je dat weer dichterlijk
haha dit was een goeiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik snap weer niet hoe dit een reactie op mijn post is :$quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is er nog steeds. Maar niet elke plek wordt plat gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |