quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:43 schreef Drug het volgende:
[..]
ja man zou wel weer x acid willen
#dealbait
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:48 schreef zeer het volgende:
[..]
echt heh beetje in Huge Boss design kleding rondlopen
Geen idee wat hier staatquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:48 schreef deadprez het volgende:
nee maar srs lekker choqueren met je swastika op je uniformpje wanne poser bende dan
wrm?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja beetje triest fenomeen vind ik dat wel
Waar ben je bang voor?quote:
watquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je opmerking zaagt geen planken. Waarom dan toch zo vaak sex met elkaar gehad?
doen samenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]![]()
Wil eigenlijk ook nog een x doen voordat ik uit NL vertrek, maar helaas niemand om mee te doen
Moet ik dat echt nog uitleggen? Lesbiennes, overal lesbiennes...quote:
Dat is kei geil.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet ik dat echt nog uitleggen? Lesbiennes, overal lesbiennes...
Ja, dus?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet ik dat echt nog uitleggen? Lesbiennes, overal lesbiennes...
dat heb ik gedaan, er bleef alleen weinig van over toen jij ze schuin afsneedquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, nou ik DURF tenminste mijn feminiene kant te laten zien in de relatie... jij vertikt het zelfs om een gewoon eens een bloemetje mee te nemen, ontzettend macho die je d'r bent!
vind het een te makkelijke manier om te lopen provoceren zonder na te denken over waar de fuck je nou eigenlijk mee om je arm looptquote:
Was eergisteren met Teun in Leiden, Naturalis, daar staat een skelet van een stegosaurus... hij zegt kijk pap een stekelsaurusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |