Noem je hem nou een hamzak terwijl je er zelf een bent?quote:
Da's al weer een euro vandaag.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:42 schreef Toto69 het volgende:
poekie, perenbek, gvd
nou nou wat een gemis
ik zie het door de vingers als je mijn volgende doodsverwensing naar Hans door de vingers zietquote:
Mooi dat je in die tijd ook gewoon ironisch een hakenkruis shirt kon dragenquote:
weet niet waar dit over gaat maar hou je bek tegen Hermannquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Noem je hem nou een hamzak terwijl je er zelf een bent?
Hjb tegen hermann, mafkees.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
39%quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag: als een aansteker nog MEGAVOL met vloeistof zit en toch doet 'ie het niet, in hoeverre is dit de schuld van de illuminati?
Oke sorryquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
weet niet waar dit over gaat maar hou je bek tegen Hermann
ga lekker met je transformerspoppetjes spelen godverdommequote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag: als een aansteker nog MEGAVOL met vloeistof zit en toch doet 'ie het niet, in hoeverre is dit de schuld van de illuminati?
Die heb ik (nog) nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga lekker met je transformerspoppetjes spelen godverdomme
nee, met zulke meningen vegen wij onze reet afquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:42 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je ze ook gezegd dat ik vind dat ze illegale bezetters zijn van een fop natie?
beetje schudde, zit gewoon troep inquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
WERK NU EENS ROTDING... één vlammetje
Kwam een meid bij me uit de badkamer met zwarte lipstick en zwarte nagellak. Ik zei 'r dat we zo niet uitgingen.quote:
mja beetje triest fenomeen vind ik dat welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Mooi dat je in die tijd ook gewoon ironisch een hakenkruis shirt kon dragen
Tegenwoordig is iedereen een stuk meer butthurt.
nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie het door de vingers als je mijn volgende doodsverwensing naar Hans door de vingers ziet
Het is de schuld van de Rabobankquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weet ik nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarom doet hij het dan niet?
ok wowquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:45 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nee, met zulke meningen vegen wij onze reet af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |