wat snap je welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel ja,.
bedankt, een groot gemisquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:39 schreef zeer het volgende:
[..]
nog gecondoleerd met die voormalige minister president
Zat ik er naast?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey kun je eens even haarfijn uitleggen waarom je insinueerde dat ik nooit van mijn zolder af durf te komen?
heb je ze ook gezegd dat ik vind dat ze illegale bezetters zijn van een fop natie?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
bedankt, een groot gemis![]()
heb nog familie gebeld en ze gecondoleerd
Was dat maar zoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, willoow en ik gaan morgen kleiduiven schieten
niet weten dat hermann geen zolder heeftquote:
volgens mij is dit hoe iedereen in cult KSC wilt postenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ze daar een takelwagen voor nodig hebben. Vies vet varken dat je bent.
Heb net gezetquote:
ja man zou wel weer x acid willenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:40 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik wist het wel...
Goede muziek voor als je een beetje aan het spacen bent
heb wel een zolder hamzakquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet weten dat hermann geen zolder heeft
Prachtig toch.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij is dit hoe iedereen in cult KSC wilt posten
Groen met lemonquote:
Israelquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:43 schreef Toto69 het volgende:
james israel speelt zo tegen macedonie
oh sorry dat ik zo abuis was.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nogal, zit niet eens op zolder
daar spookt het
Noem je hem nou een hamzak terwijl je er zelf een bent?quote:
Da's al weer een euro vandaag.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:42 schreef Toto69 het volgende:
poekie, perenbek, gvd
nou nou wat een gemis
ik zie het door de vingers als je mijn volgende doodsverwensing naar Hans door de vingers zietquote:
Mooi dat je in die tijd ook gewoon ironisch een hakenkruis shirt kon dragenquote:
weet niet waar dit over gaat maar hou je bek tegen Hermannquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Noem je hem nou een hamzak terwijl je er zelf een bent?
Hjb tegen hermann, mafkees.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
39%quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag: als een aansteker nog MEGAVOL met vloeistof zit en toch doet 'ie het niet, in hoeverre is dit de schuld van de illuminati?
Oke sorryquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
weet niet waar dit over gaat maar hou je bek tegen Hermann
ga lekker met je transformerspoppetjes spelen godverdommequote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag: als een aansteker nog MEGAVOL met vloeistof zit en toch doet 'ie het niet, in hoeverre is dit de schuld van de illuminati?
Die heb ik (nog) nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga lekker met je transformerspoppetjes spelen godverdomme
nee, met zulke meningen vegen wij onze reet afquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:42 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je ze ook gezegd dat ik vind dat ze illegale bezetters zijn van een fop natie?
beetje schudde, zit gewoon troep inquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
WERK NU EENS ROTDING... één vlammetje
Kwam een meid bij me uit de badkamer met zwarte lipstick en zwarte nagellak. Ik zei 'r dat we zo niet uitgingen.quote:
mja beetje triest fenomeen vind ik dat welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Mooi dat je in die tijd ook gewoon ironisch een hakenkruis shirt kon dragen
Tegenwoordig is iedereen een stuk meer butthurt.
nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie het door de vingers als je mijn volgende doodsverwensing naar Hans door de vingers ziet
Het is de schuld van de Rabobankquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weet ik nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarom doet hij het dan niet?
ok wowquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:45 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nee, met zulke meningen vegen wij onze reet af
quote:
noem je sid vicious nou een triest fenomeenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja beetje triest fenomeen vind ik dat wel
Pak ze maar aan, Hansquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kwam een meid bij me uit de badkamer met zwarte lipstick en zwarte nagellak. Ik zei 'r dat we zo niet uitgingen.
jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef zeer het volgende:
[..]
noem je sid vicious nou een triest fenomeen
Ik volg geen joden in de sport man, dat is toch alleen maar beschamendquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:43 schreef Toto69 het volgende:
james israel speelt zo tegen macedonie
Top tip, heel m'n bank afgefikt...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
beetje schudde, zit gewoon troep in
tja, kan er niks aan doen dat jij het vrouwtje in de relatie bentquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Top tip, heel m'n bank afgefikt...
maar kan in ieder geval roken.
old world order =/= illuminatiquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ok hansquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dan wacht ik wel tot je weg bent
Liever homo's dan hetero'squote:
echt heh beetje in Huge Boss design kleding rondlopenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:48 schreef deadprez het volgende:
nee maar srs lekker choqueren met je swastika op je uniformpje wanne poser bende dan
Oh, nou ik DURF tenminste mijn feminiene kant te laten zien in de relatie... jij vertikt het zelfs om een gewoon eens een bloemetje mee te nemen, ontzettend macho die je d'r bent!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tja, kan er niks aan doen dat jij het vrouwtje in de relatie bent
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:43 schreef Drug het volgende:
[..]
ja man zou wel weer x acid willen
#dealbait
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:48 schreef zeer het volgende:
[..]
echt heh beetje in Huge Boss design kleding rondlopen
Geen idee wat hier staatquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:48 schreef deadprez het volgende:
nee maar srs lekker choqueren met je swastika op je uniformpje wanne poser bende dan
wrm?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja beetje triest fenomeen vind ik dat wel
Waar ben je bang voor?quote:
watquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je opmerking zaagt geen planken. Waarom dan toch zo vaak sex met elkaar gehad?
doen samenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]![]()
Wil eigenlijk ook nog een x doen voordat ik uit NL vertrek, maar helaas niemand om mee te doen
Moet ik dat echt nog uitleggen? Lesbiennes, overal lesbiennes...quote:
Dat is kei geil.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet ik dat echt nog uitleggen? Lesbiennes, overal lesbiennes...
Ja, dus?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet ik dat echt nog uitleggen? Lesbiennes, overal lesbiennes...
dat heb ik gedaan, er bleef alleen weinig van over toen jij ze schuin afsneedquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, nou ik DURF tenminste mijn feminiene kant te laten zien in de relatie... jij vertikt het zelfs om een gewoon eens een bloemetje mee te nemen, ontzettend macho die je d'r bent!
vind het een te makkelijke manier om te lopen provoceren zonder na te denken over waar de fuck je nou eigenlijk mee om je arm looptquote:
Was eergisteren met Teun in Leiden, Naturalis, daar staat een skelet van een stegosaurus... hij zegt kijk pap een stekelsaurusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |