Wat ontzettend niet aardig van ze..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij jou ook. Stumpertje.
That's very cartman of you.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Terecht. Er is er maar 1 die er toe doet, en dat ben ik zelf.
goed bezigquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wejo, vet![]()
is tof albumben laatste tijd sws weer veel oude punk aan t luisteren
danny is zijn huis aan het verbouwen dus heeft geen tijd om malafide advertenties te laten verwijderenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:25 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
WAAROM DE FUCK LAAT FOK DIE POP UPS TOE
hjb tegen Ettoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij jou ook. Stumpertje.
huis verbouwenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
danny is zijn huis aan het verbouwen dus heeft geen tijd om malafide advertenties te laten verwijderen
ha ha ha..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom vechten dan, opgeblazen spierennicht.
is dat serieus de redenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
danny is zijn huis aan het verbouwen dus heeft geen tijd om malafide advertenties te laten verwijderen
danny zegt hoofd boven water ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:25 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
WAAROM DE FUCK LAAT FOK DIE POP UPS TOE
Ik mag mezelf niet eens joh.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grapje, ik mag jou wel..
haha haquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
jongens post eens wat minder, anders valt mijn wederkeer minder op
POST DOOR!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
jongens post eens wat minder, anders valt mijn wederkeer minder op
gedananquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
HOU NOU EENS JE BEK MET JE DEPRESSIEVE ZELFMEDELIJDEN
Graag gedanan
Bipolaire curryworst.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
HOU NOU EENS JE BEK MET JE DEPRESSIEVE ZELFMEDELIJDEN
Graag gedanan
LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEK !!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
en dan laat je je users stikken![]()
![]()
hoe ging het bij de werkverschaffing?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik zoek zo mijn laptop ook maar even op.
Kan niet ver zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik zoek zo mijn laptop ook maar even op.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:29 schreef HPLC het volgende:
Jammer dat Hermann er ook weer is, het was net gezellig
en leercurve, dat lijkt me ook wel leuker qua uitdagingquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Is mooi man. Moderne lenzen zijn super verfijnd en overal "goed" in. Oude lenzen hebben allemaal hun beperkingen en daarmee hun karakter.
nee weenie maar die ads wordt al maanden niets aan gedaanquote:
Dat kan toch niet Haagsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEK !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |