Wat ontzettend niet aardig van ze..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij jou ook. Stumpertje.
That's very cartman of you.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Terecht. Er is er maar 1 die er toe doet, en dat ben ik zelf.
goed bezigquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wejo, vet![]()
is tof albumben laatste tijd sws weer veel oude punk aan t luisteren
danny is zijn huis aan het verbouwen dus heeft geen tijd om malafide advertenties te laten verwijderenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:25 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
WAAROM DE FUCK LAAT FOK DIE POP UPS TOE
hjb tegen Ettoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij jou ook. Stumpertje.
huis verbouwenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
danny is zijn huis aan het verbouwen dus heeft geen tijd om malafide advertenties te laten verwijderen
ha ha ha..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom vechten dan, opgeblazen spierennicht.
is dat serieus de redenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
danny is zijn huis aan het verbouwen dus heeft geen tijd om malafide advertenties te laten verwijderen
danny zegt hoofd boven water ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:25 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
WAAROM DE FUCK LAAT FOK DIE POP UPS TOE
Ik mag mezelf niet eens joh.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grapje, ik mag jou wel..
haha haquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
jongens post eens wat minder, anders valt mijn wederkeer minder op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |