Ik heb zojuist Sylvana Simons op de trein gezetquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga ff edgar davids uit de selectie zetten
Nee, Limburg dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee die lilleke stad achter die teringduinen van je dan
ja duidelijkquote:
Vriendelijk van je.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist Sylvana Simons op de trein gezet
Ik las 'de keuken staat in Hans' haha wat een vergissingquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oei... de spacecake is ontploft en de keuken staat in de hens.
Uhm, deadprez, drug, is het wat als ik gewoon een fles Cif over de speculaas flikker?
Naar hzaw gefaxt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist Sylvana Simons op de trein gezet
Wat moet jij in mijn keuken, engerd???!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik las 'de keuken staat in Hans' haha wat een vergissing
Kijken of je mijn fiets in de koelkast had gezetquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat moet jij in mijn keuken, engerd???!
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:05 schreef Pensylvania het volgende:
Alleen homo's en duitsers verstoppen zich in de duinen
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik las 'de keuken staat in Hans' haha wat een vergissing
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijken of je mijn fiets in de koelkast had gezet
Maar alle Duitsers zijn homo zingen we altijd, dus een pleonasmequote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:05 schreef Pensylvania het volgende:
Alleen homo's en duitsers verstoppen zich in de duinen
ik had dat vermoeden al...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben zelf stiekem ook een mof.
verbaast me niks ditquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
rtquote:
coconut oil, maar idd geen succesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:01 schreef zeer het volgende:
[..]
olijfolie als glijmiddel voor je dildo's was niet zo'n heel groot succes?
leiderquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is jouw beroep eigenlijk? Doe je voor de kost?
ah ja kan btr dan tabak, maar ik rook sws nie meerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe nooit tabak, gewoon volledig groen.
mightyquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat voor een heb je besteld eiglk?
hoiquote:
Gewoon een kloon van wch dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha flikkerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn opa moest zo nodig van de wachttoren af flikkeren.
Zijn die nog actief in dit land?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kom ook bij de nsb. Gezellig man.
heet de pvv zo vandaag de dag?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kom ook bij de nsb. Gezellig man.
maar srs remmenreiniger kan met 95% zekerheid net zo goedquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:06 schreef Drug het volgende:
[..]
rt
[..]
coconut oil, maar idd geen succes
lijer*quote:leider
wejoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:06 schreef Drug het volgende:
[..]
mighty
[ afbeelding ]
zeggen is beste portable, dikke clouds, goeie smaak, alles
Ja ik zei toch dat het me speet.. jeetjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo onfatsoenlijk, die weigeren vaak van dialect naar algemeen NL over te schakelen.
das de leeftijd dat moet je etto niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo onfatsoenlijk, die weigeren vaak van dialect naar algemeen NL over te schakelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |