Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
big smile in de cameraquote:
Nog 53 van de 100 overquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:33 schreef Charmian het volgende:
is het nog steeds zo'n kippenhok? Anders ga ik ff kijken
ok dan loer ik evenquote:
Dat wilde ze juist niet doen, daarom heeft ze afgestand genomen van Marcel en Lemmy en houdt ze zich nu op de achtergrond. Om niet achterbaks over te komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:32 schreef Ranah het volgende:
[..]
jawel, ze blijft samendoen met marcel maar stiekum
welneequote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:33 schreef Sked het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst.
Dit is in scène gezet toch?![]()
Johnquote:
Net prostitutiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:37 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Meteen op de grond make up bij werken voor de volgende
Goed gecast dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:38 schreef Voetstappen het volgende:
Tot nu toe lijken ze allemaal dom, tokkie of knettergek
Lijken? Ze zijn!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:38 schreef Voetstappen het volgende:
Tot nu toe lijken ze allemaal dom, tokkie of knettergek
vast wereldreiziger ofzoquote:
Haten op Boyquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:39 schreef zoem het volgende:
Mooiboy staat er weer bij als de kippen. Wat een irritant jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |