heb ik, maar rende weg toen ik het moment beter vast wou leggen met een gopro op mijn hoofd voor een kekke vlogquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ik, maar rende weg toen ik het moment beter vast wou leggen met een gopro op mijn hoofd voor een kekke vlog
stage duurt tot eerste week februariquote:
Wowow en ga je Bouterse ook nog ontmoeten? Koop dan wat coke voor dp.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stage duurt tot eerste week februari
Van de week met hoofd generaal politie onderhandelen daarover
geef hem steekpenningen danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stage duurt tot eerste week februari
Van de week met hoofd generaal politie onderhandelen daarover
iedereen heeft het heel druk met december want dan gaat er van alles gebeuren? Dus ik zei "ooh weer wat decembermoorden zeker?"quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wowow en ga je Bouterse ook nog ontmoeten? Koop dan wat coke voor dp.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen heeft het heel druk met december want dan gaat er van alles gebeuren? Dus ik zei "ooh weer wat decembermoorden zeker?"
Ja nee, soort koningsdag in het groot
Hihaho
...
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen heeft het heel druk met december want dan gaat er van alles gebeuren? Dus ik zei "ooh weer wat decembermoorden zeker?"
Ja nee, soort koningsdag in het groot
Hihaho
...
hallootjesquote:
net bij vreemdelingenpolitie geweest had snel 500 srd gepind maar was niet nodig geweestquote:
goed mi mangquote:
iemand pikte mij op van vliegveld, reden door zo'n rimboe dorpje stond zo'n dikke negerin langs de weg met twee grote zakken wit spul. Dacht echt coke. Dus ik kijken, roepte ze wat en deed zo'n kus.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:27 schreef Catkiller het volgende:
Wat kosten hoeren daar? Ik vraag dit voor een FOK!vriend.
Maar het is pas half 8 dus hoe kan je nu al 5 uur bier hebben gedronken vanaf 5 uur?quote:
af en toe moet dat kunnenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja ook wel, heb vandaag een Nielsje gedaan, we gingen 5 uur bier drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |