abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 oktober 2016 @ 15:28:44 #1
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165790639


Als je een paar jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire merken (klikbaar!). Onder ons forumusers is vooral Jiayu erg geliefd.








Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

OnePlus topicreeks op FOK!
Algemene info Chinese webshops & coupons

OP Version 2.0 by shiznuts | İ 2012-2015 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
  donderdag 6 oktober 2016 @ 15:33:03 #2
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165790738
Een launcher die je een stock ROM ervaring geeft. Mijn hemel wat een tergende onzin.

Daarbij zijn veel ROMs op XDA helemaal niet gebaseerd op de stock ROMS, maar op stock Android. En daar zitten veel hele goede tussen. Ook voor Xiaomi SD telefoons.

Sterker nog, ik draai op mijn Mi4c een CM-port die door 1 ontwikkelaar wordt bijgehouden en die draait stukken beter dan welke Miui-versie voor de Mi4c dan ook.

XDA af doen als een prutser community is gewoon ronduit respectloos naar mensen die er mede voor hebben gezorgd dat Miui en Xiaomi zo goed zijn geworden. Vergeet niet dat Miui oorspronkelijk gewoon een fork van CM is. Niets meer dan dat.

Veel van de bekendere ROMS op XDA hebben een veel grotere actieve test-community dan ROMs van grote fabrikanten. Natuurlijk moet je rekening houden met wat je flasht, maar je kunt grote stappen voorwaarts maken met custom ROMs, zeker bij wat courantere modellen.

[ Bericht 9% gewijzigd door BadderHaring op 06-10-2016 15:48:11 ]
pi_165792100
:P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 6 oktober 2016 @ 17:09:47 #4
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165792354
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 16:55 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] :P
Sharp heeft in die Aquos-serie wel eerder telefoons zonder (of met nauwelijks, eigenlijk) bezel aan de bovenkant uitgebracht. Maar dit lijkt me vooralsnog een onrealistische render.

http://www.theverge.com/c(...)oid-smartphone-japan
  donderdag 6 oktober 2016 @ 17:13:34 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165792417
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 17:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Sharp heeft in die Aquos-serie wel eerder telefoons zonder (of met nauwelijks, eigenlijk) bezel aan de bovenkant uitgebracht. Maar dit lijkt me vooralsnog een onrealistische render.

http://www.theverge.com/c(...)oid-smartphone-japan
Dit is echt volgens mij, zag een filmpje voorbij komen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 6 oktober 2016 @ 17:22:23 #6
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165792564
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 17:13 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dit is echt volgens mij, zag een filmpje voorbij komen
Er zijn ook wel bezels te zien, maar het scherm ligt er zo raar bovenop op de foto.

Aan drie kanten echt bezelles lijkt me niet te doen, ook njet qua stevigheid.
pi_165792610
Concept phone, geen render. ;)
http://www.gizmochina.com(...)d-bezerless-display/

Ik vind het ook niet echt wat. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 6 oktober 2016 @ 17:29:41 #8
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165792662
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 17:25 schreef shiznuts het volgende:
Concept phone, geen render. ;)
http://www.gizmochina.com(...)d-bezerless-display/

Ik vind het ook niet echt wat. :P
Ik heb zo'n andere wel eens IRL gezien. Prima telefoon, spaart veel ruimte met zo weinig vezels.

Maar ik vind het niet echt mooi en ze zijn vrij prijzig.
pi_165792936
Klopt. Wat ik me wel kan inbeelden is een flexibel display ofzo. :D

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165794722
quote:
Dat is dus precies wat ik bedoel: Goede roms zijn er wel, maar ze zijn naar mijn mening vrij schaars. En met alle respect: Het komt zelden voor dat een custom rom uit de community de stock rom kan evenaren, dus ik blijf dan ook gewoon bij mijn mening! Ondanks dat ik hier enkele personen het als onzin zie bestempelen!

Heb namelijk vaak genoeg mee gemaakt dat zo'n custom rom plots voor problemen zorgt: In eerste instantie merk je wellicht niks, maar het gaat zich om de kleinigheidjes.

Van die launcher's is trouwens totaal geen onzin: Want onder de motorkap is een MIUI gewoon Android, dus hup Apex Launcher erop gooien en klaar!

Gooi je er een of andere half gebakken CM Rom op dan bestaat de kans dat de MIUI apps plots niet meer werken: Vaak genoeg meegemaakt met andere merken zoals o.a HTC, Huawei. Mijn ervaringen zijn dus beslist niet op lucht gebaseerd.
pi_165798871
Ik heb een paar Cyanogen-achtige ROMs geprobeerd voor m'n Redmi Note 2, de ene had een probleem dat ik me niet meer kan herinneren, de andere had het vervelende probleem dat ie soms niet wilde connecteren met mobiel internet...Dan moest ik elke keer dat ik van wifi naar 3G/4G wou wisselen of omgekeerd m'n smartphone herstarten, echt niet handig.

Daarom ben ik teruggekeerd naar xiaomi.eu ROM, maar nog steeds haal ik maar ron de 2-3h screen on time, dus als iemand een goeie ROM weet, shoot. De zogenaamde "betere" ROMs van XDA heb ik al geprobeerd..
  donderdag 6 oktober 2016 @ 21:42:58 #12
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165799531
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:30 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik bedoel: Goede roms zijn er wel, maar ze zijn naar mijn mening vrij schaars. En met alle respect: Het komt zelden voor dat een custom rom uit de community de stock rom kan evenaren, dus ik blijf dan ook gewoon bij mijn mening! Ondanks dat ik hier enkele personen het als onzin zie bestempelen!

Heb namelijk vaak genoeg mee gemaakt dat zo'n custom rom plots voor problemen zorgt: In eerste instantie merk je wellicht niks, maar het gaat zich om de kleinigheidjes.

Van die launcher's is trouwens totaal geen onzin: Want onder de motorkap is een MIUI gewoon Android, dus hup Apex Launcher erop gooien en klaar!

Gooi je er een of andere half gebakken CM Rom op dan bestaat de kans dat de MIUI apps plots niet meer werken: Vaak genoeg meegemaakt met andere merken zoals o.a HTC, Huawei. Mijn ervaringen zijn dus beslist niet op lucht gebaseerd.
Miui met een custom launcher geeft nog steeds een totaal andere ervaring, simpelweg omdat je de menu structuur achter een homescreen niet wijzigt met een launcher, op een apptray na. Miui is qua instellingen een nog groter zooitje ongeregeld dan stock Android, onder andere door de belachelijk strenge permissie-instellingen voor accu en dataverkeer. Miui snapt niet eens uit zichzelf dat een sportstracker als Strava GPS nodig heeft als het scherm uit is....En dan nog een waardeloze screen-on time. Misschien wel mijn grootste bezwaar met Miui.

En dan hebben we het nog niet eens over de onbetrouwbare bluetooth low-energy in combinatie met sommige randapparatuur. Zie een Pebble Time maar eens goed aan de praat te krijgen onder Miui op een Mi4c...Met een enkele Miui-versie gaat dat redelijk, maar één update verder en het werkt weer niet.

Daarbij had ik onder Miui veel meer crashes, reboots en meer apps die dienst weigerde dan onder CM. Maar het is overduidelijk dat je al lang geen custom ROM meer hebt gedraaid, of simpelweg niet snapt hoe je goed moet flashen..

Begrijp me trouwens niet verkeerd, ik vind Xiaomi fantastisch, maar hun toestellen verdienen betere software en via XDA is die te vinden. Wat jij daar als fanboy van vindt is niet zo relevant. Onder Miui is mijn telefoon namelijk onbruikbaar op de manier waarop ik hem wil gebruiken. Zo simpel is het.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 22:56:35 #13
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165802442
Nuance, is key.

Overigens werkte het op mijn Redmi allemaal wel goed; maanden met mijn Pebble gebruikt, en ook sports tracking.
Er zijn ook mensen die van de MIUI interface houden, ben er zelf niet helemaal fan van maar het heeft ook zeker zijn voordelen.

Wellicht zit er ook nog verschil in de MTK / Snapdragon firmware tussen de Xiaomi's, mijn laatste Xiaomi met SD chipset was de Mi3 namelijk :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165805587
Moet wel zeggen dat ik koppijn begon te krijgen van het uitdokteren van die instellingen in MIUI, dus dat is iets waar BadderHaring echt gelijk in moet geven!

Heb daar gisternacht namelijk de aardige uurtjes aan gespendeerd: Permissie manager simpelweg uitgezet, maar dat was blijkbaar nog niet genoeg! Ik moest nog dieper gaan en apps die op de achtergrond mogen draaien aanvinken bij Settings>Permissies>auto-start


Als je dacht dat het enige was? Blijkbaar was er ook nog iets met met de instellingen voor notificaties, standaard krijg je die voor derde partij apps dus niet te zien wanneer je telefoon vergrendeld is ofzo? Denk dat Xiaomi dat waarschijnlijk meer doet omdat data wellicht duurdere is in China, voor die markt is ja die gehele telefoon bedoeld.

Zelf trouwens nooit van de MIUI rom gehouden, wilde altijd stock android. Dat ging bij mij Huawei Honor 2 destijds niet, dus gooide ik er Apex Launcher overheen die ik sinds die tijd op elk toestel ben blijven gebruiken. Zelfs op de OPO met CM, want de CM Launcher en die van Google zelf vond ik maar niks.

Nu ik een Xiaomi telefoon heb ik eigenlijk weinig keuze over de software, wist ja dat Xiaomi zijn telefoons eigen software uitrust. Gelukkig loopt die software onder de motorkap super, ben naar mijn mening dan ook nog geen betere skin voor Android tegen gekomen.

Ik denk trouwens niet dat er verschil zit tussen de MTK en Snapdragon varianten van Xiaomi, weet alleen dat de Redmi Note 4 geen NFC heeft. Daar hoor je mij niks over zeggen omdat ik die feature al twee jaar in mijn OPO had en wellicht twee keer gebruikt heb 🙊

CHI / [Review] Xiaomi Redmi Note 4 review

quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]
Begrijp me trouwens niet verkeerd, ik vind Xiaomi fantastisch, maar hun toestellen verdienen betere software en via XDA is die te vinden. Wat jij daar als fanboy van vindt is niet zo relevant. Onder Miui is mijn telefoon namelijk onbruikbaar op de manier waarop ik hem wil gebruiken. Zo simpel is het.
Fanboy? Wat een term zeg, ben gewoon blij met mijn nieuwe telefoon. Maar neem echt niet alles voor zoete koek wat Xiaomi verkoopt, anders was ik wel terug gekomen met zo'n Mi5S ofzo ;)

Over die software: Dat is iets wat je eigenlijk gewoon had kunnen uitdokteren, heb ik gisternacht ja ook gedaan. Heeft voor mij de problemen die ik met MIUI had opgelost en als je een app Launcher wilt, stja dan pak je simpelweg een custom launcher.

Zelf heb ik echter besloten om gewoon MIUI gewoon te gebruiken en dat bevalt prima, op het agressieve standaard beheer van permissies en dergelijke na.

PS dit loste mijn probleem op met de notificaties, dus een simpele Google ziek opdracht was voldoende.

http://en.miui.com/thread-268224-1-1.html

[ Bericht 7% gewijzigd door Diqiu-Long op 07-10-2016 02:23:28 ]
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 07:24:19 #15
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165806020
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:56 schreef RobertNL het volgende:
Nuance, is key.

Overigens werkte het op mijn Redmi allemaal wel goed; maanden met mijn Pebble gebruikt, en ook sports tracking.
Er zijn ook mensen die van de MIUI interface houden, ben er zelf niet helemaal fan van maar het heeft ook zeker zijn voordelen.

Wellicht zit er ook nog verschil in de MTK / Snapdragon firmware tussen de Xiaomi's, mijn laatste Xiaomi met SD chipset was de Mi3 namelijk :)
Ik ben overigens Miui-user van het eerste uur. Ik draaide het al als custom-ROM op mijn Galaxy S. Het eerste bewijs dat een custom ROM beter kan zijn dan wat de fabrikant er op zet... Ik heb het jaren gedraaid op verschillende telefoons, maar Miui is er niet beter op geworden.

Sportstracking en dergelijke zijn allemaal wel in te stellen in Miui, maar ik vind het niet meer van deze tijd dat je bij elke App die je installeert moet nadenken over instellingen van je ROM. En zelfs met al die accubesparing is de screen on time bij veel custom ROMs gewoon beter, dat zegt veel over Miui onderhuids.

Voor de Pebble zit het anders, dat werkt gewoon niet en niet alleen bij mij. Het lijkt inderdaad gekoppeld aan SD-chips, maar er zijn veel meer mensen die er over klagen, o.a. op Tweakers. Met settings ook niet op te lossen
pi_165814423
Oke ik ben weer een beetje geland, verhuizing achter de rug nu :+

Toestelletje maar weer weggeven dan?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 18:22:42 #17
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165815011
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 17:51 schreef rene90 het volgende:
Oke ik ben weer een beetje geland, verhuizing achter de rug nu :+

Toestelletje maar weer weggeven dan?
Prima plan!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 18:44:41 #18
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165815391
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 17:51 schreef rene90 het volgende:
Oke ik ben weer een beetje geland, verhuizing achter de rug nu :+

Toestelletje maar weer weggeven dan?
Top idee!
pi_165817165
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 17:51 schreef rene90 het volgende:
Oke ik ben weer een beetje geland, verhuizing achter de rug nu :+

Toestelletje maar weer weggeven dan?
Nee, we hoeven geen gratis mobieltjes. Kun je niet een wedstrijd organiseren waarbij je een leuke pen of screenprotector kunt winnen?
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 20:33:02 #20
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165818085
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 14:32 schreef longinus het volgende:
Mijn Yotaphone is binnen, kosten 41 euro bij de douane en post nl :{
maar meteen geupdate naar android 5, leuk dingetje :D
Nice. Als je hem te heet vindt worden, kun je er beter de RU rom opzetten. Die is ook gewoon multilanguage, maar houdt de temperatuur 5 graden lager. (zie ook topics op xda hierover)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_165823305
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 16:55 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] :P
1e AndroidOS smartphone van Sharp?
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 14:55:52 #22
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165832189
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 23:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

1e AndroidOS smartphone van Sharp?
Nee
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_165834003
Mijn Bluboo Picasso zet zichzelf weer aan een paar uur nadat ik hem heb uitgezet, klinkt dat bekend?
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 17:33:02 #24
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165834023
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 17:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn Bluboo Picasso zet zichzelf weer aan een paar uur nadat ik hem heb uitgezet, klinkt dat bekend?
Dat is een feature, denk ik.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 21:55:42 #25
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165839307
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 17:51 schreef rene90 het volgende:
Oke ik ben weer een beetje geland, verhuizing achter de rug nu :+

Toestelletje maar weer weggeven dan?
Yep! 's Goed. Stuur maar op.
Je hebt m'n adres nog, hé? ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 9 oktober 2016 @ 00:44:01 #26
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165843215
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 17:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn Bluboo Picasso zet zichzelf weer aan een paar uur nadat ik hem heb uitgezet, klinkt dat bekend?
Mediatek heeft een instelling voor auto on off, staat het auto on wellicht aan?
Weet zo even niet waar je die instelling kan vinden, helaas :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165856470
Ik zit nu op Cyanogen op m'n Note 2. Derde keer, goede keer? Wisselen tussen wifi en mobiele data verloopt alvast vlekkeloos. Enige bug: filmen in snapchat lukt niet.

Mensen haalden 4-6 SOT met deze ROM, ik niet. Ik heb al eerder gelezen dat bepaalde batches van de Note 2 hardwarematig gewoon sneller hun battery drainen, ik begin er alvast in te geloven. Maar ik haal toch wel makkelijker de 3h SOT dan op MIUI. En het voelt sneller/smoother aan. Oordeel vooral zelf. :)

http://forum.xda-develope(...)60821-t3444248/page8
  zondag 9 oktober 2016 @ 22:05:12 #28
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165862299
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 18:55 schreef Brecht35 het volgende:
Ik zit nu op Cyanogen op m'n Note 2. Derde keer, goede keer? Wisselen tussen wifi en mobiele data verloopt alvast vlekkeloos. Enige bug: filmen in snapchat lukt niet.

Mensen haalden 4-6 SOT met deze ROM, ik niet. Ik heb al eerder gelezen dat bepaalde batches van de Note 2 hardwarematig gewoon sneller hun battery drainen, ik begin er alvast in te geloven. Maar ik haal toch wel makkelijker de 3h SOT dan op MIUI. En het voelt sneller/smoother aan. Oordeel vooral zelf. :)

http://forum.xda-develope(...)60821-t3444248/page8
3 uur SOT op een note 2 is wel echt weinig hoor. Met CM moet dat bijna het dubbele kunnen zijn. Weet je zeker dat er geen apps te veel drainen? Misschien niet de goede Gapps geflashed? Veel (zo niet alle) problemen met CM worden veroorzaakt door Gapps die niet passen bij de ROM die je draait en daarom veel foutmeldingen geven.

Je zou eens kunnen vragen aan één van de devs of ze je loggs willen bekijken. Bij mij heeft dat op mijn mi4c er toe geleid dat ik met andere Gapps ineens een totaal andere ervaring kreeg op mijn toestel.
  maandag 10 oktober 2016 @ 11:58:11 #29
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_165869986
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 10 oktober 2016 @ 17:06:12 #30
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165875279
Ben benieuwd wanneer we het uiteindelijk gaan zien :P. En hoe stabiel de firmware is, wel goed om te zien dat ze er mee bezig zijn.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165888899
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 22:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

3 uur SOT op een note 2 is wel echt weinig hoor. Met CM moet dat bijna het dubbele kunnen zijn. Weet je zeker dat er geen apps te veel drainen? Misschien niet de goede Gapps geflashed? Veel (zo niet alle) problemen met CM worden veroorzaakt door Gapps die niet passen bij de ROM die je draait en daarom veel foutmeldingen geven.

Je zou eens kunnen vragen aan één van de devs of ze je loggs willen bekijken. Bij mij heeft dat op mijn mi4c er toe geleid dat ik met andere Gapps ineens een totaal andere ervaring kreeg op mijn toestel.
Welke gapps zou ik dan precies moeten flashen volgens jou?

Geloof dat ik ARM64 Pico geflashed heb, maar ik zal het eens nader moeten bekijken.

Edit: Ik moet ARM64 flashen volgens MIUI forums. De ROM is 5.1, ik zal eens een mini GAPPS proberen..

PS: In instellingen is er geen app te bespeuren die mijn batterij drained..

Edit: De geïnstalleerde GAPPS zijn ARM64(juist), Android 5.1(juist) en het is slechts de pico installatie(zeer minimaal). Dus ik vrees dat het probleem niet daar kan liggen..

[ Bericht 7% gewijzigd door Brecht35 op 11-10-2016 13:17:44 ]
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:05:54 #32
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_165894475
Morgen start Elephone pre-sale...


In meanwhile ook @ Vernee:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165905884
Als ik trouwens nog een nadeel aan huidige Xiaomi toestellen mag benoemen: Althans het ligt eraan of je graag de Nederlandse taal hebt of niet!

Het flashen van die gehele Xiaomi EU Rom is namelijk een heel stuk ingewikkelder dan gedacht, het begint al met toestemming vragen voor het unlocken bij Xiaomi. Dus het gaat wel.... alleen ingewikkeld en je dient twee weken te wachten.

Maar ik durf het dus niet aan, dus voor mijn Moeders Redmi 3S heb ik gewoon MoreLocal erop gezet. Alle systeem apps zijn dan in Engels, maar de apps die ze juist het meeste gebruikt in het Nederlands.

Op die manier behou je de ota updates van Xiaomi en hoef je niet teveel te klooien met het toestel, ik kreeg er namelijk spontaan koppijn van. Ook de Global rom flashen heeft weinig zin, deze bevat enkel Aziatische talen en dus geen Nederlands.

Deze meneer blijft dus mooi op de originele Chinese rom, al begrijp ik heel goed waarom zoveel die Xiaomi EU Rom flashen! Oh voor Redmi Note 4 kopers, een hoesje is echt aan te raden! Via eBay te koop voor een losse euro ;)

Ps het toestel is momenteel goedkoop bij Banggood te krijgen, voor ¤ 176 de 64GB versie, zie ook Mydealz.

https://www.mydealz.de/de(...)d-20-banggood-842248

[ Bericht 0% gewijzigd door Diqiu-Long op 12-10-2016 06:30:30 ]
  woensdag 12 oktober 2016 @ 11:23:28 #34
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_165908529
Elephone heeft vandaag z'n "reservations" voor de S7 en R9 open gezet.

Toch al een tijdje geen echte nieuwe telefoon van hun gezien, maar dit moeten weer echte vlaggenschippen worden. Blijven interresante telefoons als je naar hun laatste P9000. Was ook echt prijs/kwaliteit toch een interresante keuze.


http://www.elephone.hk/Event/S7R9Reserve

Benieuwd of ze een beetje de lijn van P9000 door kunnen zetten qua kwaliteit/functionaliteit. :7
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  woensdag 12 oktober 2016 @ 11:32:24 #35
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_165908665
Verwacht er maar niet al teveel van, hè. :P Zeker niks dat 'flagship'-waardig is.

Waar blijft nou die P9000 Edge? En die P20? En iets nieuws met curved screen/ceramic back?
S7... R9, C1... nu ook de Z1...

Veel renders. Veel pre-sales. Maar wanneer gaan deze dingen op de post?!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 12 oktober 2016 @ 12:14:56 #36
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_165909499
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:05 schreef shiznuts het volgende:
Morgen start Elephone pre-sale...
[ afbeelding ]

In meanwhile ook @ Vernee:
En van de P9000 Edge is er nooit meer wat van gekomen :').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:15:48 #37
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_165910476
Ja, kerst nadert... en ik zoek nog wat voor onder de boom. :P
Misschien nog een announcement van OPPO... Meizu... Xiaomi MI Note 2?
Geloof dat er 18.10 een of andere beurs is met announcements.

Hoe is 't met de Z11? Tevreden?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:16:54 #38
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165910489
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 11:32 schreef shiznuts het volgende:
Verwacht er maar niet al teveel van, hè. :P Zeker niks dat 'flagship'-waardig is.

Waar blijft nou die P9000 Edge? En die P20? En iets nieuws met curved screen/ceramic back?
S7... R9, C1... nu ook de Z1...
[ afbeelding ]
Veel renders. Veel pre-sales. Maar wanneer gaan deze dingen op de post?!
Die P9000 edge lijkt vervangen te worden door deze babies. :')

Maar goed, volgens de geruchten met X20 soc en dat is voor deze prijs gewoon best aardig.

We zullen zien, kopen doe ik ze toch niet. Tenzij er een enorme community opstaat die fanboy worden van dit toestel en je op enige vorm van ondersteuning kunt rekenen.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:26:14 #39
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_165910644
quote:
P9000 Edge

> Helio X25 Chipset
> Two versions: 6+128GB and 4+32GB
> JDI 5.7" 2K (1440p) screen, bezel-less design
> Full metal Body
> NFC
> 2x 13MP Sony IMX258 dual camera and PDAF focus (the dual cameras function differently. Main camera is for shooting, and sub-camera is mainly responsible for the estimated depth of field and spatial information in order to achieve accurate and fast focus .The first big feature of the rear camera is it supports depth of field photography, namely, to blur the background, highlight photographs objects (that is, take the photo before focus). Besides that, one of the hot topics of elephone P9000edge is making the super night view possible. Dual camera can perform better in low-light conditions, coz it can analyze which camera can do higher spot reduction and helps your phone to suppresses the noise and get the more real image)
> Smart Key on the side can switch modes
> Dual noise cancelling microphone
> Speakers with AAC tech (as seen in iPhone/Samsung models)
> Prices at around $250
Luidde de info idd... maar ja. Zoals ze bij Feyenoord zeggen 'geen woorden, maar daden!'. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:30:05 #40
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165910714
quote:
19s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Luidde de info idd... maar ja. Zoals ze bij Feyenoord zeggen 'geen woorden, maar daden!'. :P
Overigens gaat Gearbest er van uit dat deze nieuwe toestellen een MTK6737 krijgen, wat gelet op de prijs, vanzelfsprekender is dan een X20.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:33:00 #41
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_165910777
Die S7/R9 ja hebben een versie met 3GB en 4GB die rond de 199/239 USD moeten doen. De 2GB is 139,99.
Mja. Voor 239 however, geef ik liever m'n geld aan wat anders uit. Dit zijn gewoon 179,99 phones max.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:34:39 #42
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165910809
Zeker die van 139 met 2/16 krijgt zoiets, anders moet ergens anders een addertje zitten. Die van 199 kan wel een Deca hebben voor die prijs
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:36:06 #43
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_165910843
Ja, maar dat trucje kon ook met de Vernee Apollo Lite. En die was 199.
Vind het wel jammer dat na de Thor en Apollo Lite de Mars eigenlijk een ripoff is van de Ulefone Future.
Hoop wel dat ze zelf nog een beetje origineel gaan doen en leuke en vooral unieke dingen op de markt blijven brengen, met goede support. Dreigt nu een overpriced meukmerkje te worden...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:37:04 #44
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165910865
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:05 schreef shiznuts het volgende:
Morgen start Elephone pre-sale...
[ afbeelding ]

In meanwhile ook @ Vernee:
Bij vernee snappen ze alleen nog niet dat die Android 2.3 zoekbalk ondertussen niet meer echt een match is met de rest van de interface :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:37:39 #45
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_165910879
_O- haha, vond ik ook al zo gaar :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:40:02 #46
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165910925
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:37 schreef shiznuts het volgende:
_O- haha, vond ik ook al zo gaar :')
Tja, :')
Support is ook Mwha, ze brengen ROMS uit maar die fixen niet altijd alles.

Overigens is de Vernee apollo mijn eerste toestel dat na een minimale val stuk is gegaan :'(.

De looks van de mars zijn opzich redelijk, ulefone had ook wel wat :+.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:41:28 #47
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_165910947
Gewoon ff onze koppen samen steken en brengen we gewoon de FOK!Phone uit.
Oh nee, dat mag niet van Danny. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:43:36 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165910980
Beetje zoals die kickstarter van laatst :+?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:54:21 #49
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165911148
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:43 schreef RobertNL het volgende:
Beetje zoals die kickstarter van laatst :+?
Ja, dat was een geweldig nieuwsbericht op Tweakers, heerlijk om gelachen hoe dat door de community daar werd opgepikt en ondergeschoffeld.
pi_165916320
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:15 schreef shiznuts het volgende:
Ja, kerst nadert... en ik zoek nog wat voor onder de boom. :P
Misschien nog een announcement van OPPO... Meizu... Xiaomi MI Note 2?
Geloof dat er 18.10 een of andere beurs is met announcements.

Hoe is 't met de Z11? Tevreden?
Had Xiaomi niet een smartwatch aangekondigd? Die lijkt mij pas echt interessant, al is dat hier redelijk offtopic. Zelf zou ik de kat mooi uit de boom kijken, maar de merken die je opnoemde concurreren in China echt sterk met elkaar!

Alleen de designs van de toestellen mogen wel eens wat origineler, het lijkt letterlijk allemaal op elkaar. Alsof het afgesproken word: Hey jongens het design moet wel op een communistische lijn zijn he, dus jullie mogen niet teveel ervan afwijken!
  woensdag 12 oktober 2016 @ 19:53:55 #51
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_165918223
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:12 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Had Xiaomi niet een smartwatch aangekondigd? Die lijkt mij pas echt interessant, al is dat hier redelijk offtopic. Zelf zou ik de kat mooi uit de boom kijken, maar de merken die je opnoemde concurreren in China echt sterk met elkaar!

Alleen de designs van de toestellen mogen wel eens wat origineler, het lijkt letterlijk allemaal op elkaar. Alsof het afgesproken word: Hey jongens het design moet wel op een communistische lijn zijn he, dus jullie mogen niet teveel ervan afwijken!
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:38 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
~ http://www.gizmochina.com(...)s-red-strap-version/

De Xiaomi watch dus? Interessant dat 'ie geen input interface heeft.
Misschien wordt het meer zoiets als de Ticwatch 2: https://www.kickstarter.c(...)artwatch/description .
Qua styling niet echt mijn cup-o-tea. Sale begin? Morgen al. 799 CNY (119 USD/ 109 EUR; excl.)

[..]

Verder is het lastig een smartphone er niet als een smartphone uit te laten zien. :P Maar de shiney backs en de antennelijnen raak je idd wel op uitgekeken.

De V20 ziet er origineel uit. Kan ook aardig wat. Maar... of 't nou mooi is als het anders is... mweh...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165923208
Mijn vriendin haar Samsung S5 Mini is vandaag gesneuveld en nu wil ze ook een China Phone aanschaffen. De keuze is gevallen op de Cubot X15 uit de EU Warehouse van Banggood. Ik heb geen verstand van de frequenties, maar dit toestel ondersteunt het volgende:

Cubot X15
Band
2G:GSM 850/900/1800/1900MHz
3G:WCDMA 900/1900/2100MHZ
4G:FDD 1/3/7/20

De vraag is nu, kan ze met haar T-mobile abonnement gewoon op 4G in Nederland? :)
pi_165923584
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 23:31 schreef Blobje het volgende:
Mijn vriendin haar Samsung S5 Mini is vandaag gesneuveld en nu wil ze ook een China Phone aanschaffen. De keuze is gevallen op de Cubot X15 uit de EU Warehouse van Banggood. Ik heb geen verstand van de frequenties, maar dit toestel ondersteunt het volgende:

Cubot X15
Band
2G:GSM 850/900/1800/1900MHz
3G:WCDMA 900/1900/2100MHZ
4G:FDD 1/3/7/20

De vraag is nu, kan ze met haar T-mobile abonnement gewoon op 4G in Nederland? :)
Volgens http://www.gsmhelpdesk.nl(...)lte-frequentiebanden gebruikt T-Mobile de banden 3 en 7. Deze ondersteund deze telefoon, dus JA! :)
pi_165923617
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 23:54 schreef igi0n het volgende:

[..]

Volgens http://www.gsmhelpdesk.nl(...)lte-frequentiebanden gebruikt T-Mobile de banden 3 en 7. Deze ondersteund deze telefoon, dus JA! :)
Top! Dankjewel.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 23:58:16 #55
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165923636
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 19:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]


[..]

Verder is het lastig een smartphone er niet als een smartphone uit te laten zien. :P Maar de shiney backs en de antennelijnen raak je idd wel op uitgekeken.

De V20 ziet er origineel uit. Kan ook aardig wat. Maar... of 't nou mooi is als het anders is... mweh...
fucking duur, nog niet uit en de laatste paar lg telefoons gaan allemaal bootloopen. Zou hem laten liggen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165925428
Aurora ROM op Note 2 is ook niet echt een aanrader. De typische connectieproblemen van Cyanogen...Switchen van mobiele data naar Wifi of omgekeerd is buggy, je moet switchen naar LTE/3G en teruggaan, effe vliegtuigmodus. Veelal moet je wachten en/of herstarten om deftig te switchen.. :N

Voorlopig gefixed, ik vermoed dat het een APN-issue was.

Edit: Ik heb een probleem. Ik heb m'n batterij gekalibreerd(leegtrekken, batterij uit/in en opstarten en leegtrekken tot ie echt leeg is om 'm daarna tot 100% op te laden, batterij uit/in tot ie 100% is als ie opstart), maar ik blijf met het probleem zitten dat m'n batterij leeg is en m'n gsm dan uitschakelt, daarna doe ik m'n batterij eruit en terug erin, en dan heb ik nog 30+%. Iemand ervaring hiermee? Duidelijk niet goed gekalibreerd??

[ Bericht 21% gewijzigd door Brecht35 op 13-10-2016 19:54:50 ]
  donderdag 13 oktober 2016 @ 22:20:09 #57
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165943047
Vergeten jullie niet mee te doen met de prijsvraag:

Win een UMI Plus Smartphone!

160924_1_umix03_800_455.jpg
160924_1_umix05_800_533.jpg
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165943592
'Nee : ( ' is het juiste antwoord, hè?
Oh, wacht, nu heb ik het voorgezegd... :X

:T Maar jij hebt 'em niet ter review?
Hier is 'ie onderweg (met '...SC'-shipping, what in the name??). Fingerprint homeknop FTW! :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165943649
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:40 schreef shiznuts het volgende:
'Nee : ( ' is het juiste antwoord, hè?
Oh, wacht, nu heb ik het voorgezegd... :X

:T Maar jij hebt 'em niet ter review?
Hier is 'ie onderweg (met '...SC'-shipping, what in the name??). Fingerprint homeknop FTW! :+
Jawel, wat wilt u weten ;) Homeknop fingerprint vind ik zelf niet zo praktisch eigenlijk, moet mijn vinger nog wat beter instellen want nu zit hij er toch wel eens naast.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 13 oktober 2016 @ 22:56:56 #60
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165944035
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:41 schreef rene90 het volgende:

[..]

Jawel, wat wilt u weten ;) Homeknop fingerprint vind ik zelf niet zo praktisch eigenlijk, moet mijn vinger nog wat beter instellen want nu zit hij er toch wel eens naast.
Gewoon minimaal 3 slots voor 1 vinger en dan heb je geen misses meer :Y.

Overigens gebruik ik het tegenwoordig eigenlijk altijd icm smart unlock (thuis nooit code of fprint) nodig en wanneer het toestel contact heeft met mijn Bluetooth oortjes idem.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 13 oktober 2016 @ 23:00:46 #61
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165944114
De fp scanner op de super werkt dan weer wel oké eigenlijk. Niet zoals op de Nexus 5x, maar wel prima
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165944116
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:41 schreef rene90 het volgende:

[..]

Jawel, wat wilt u weten ;) Homeknop fingerprint vind ik zelf niet zo praktisch eigenlijk, moet mijn vinger nog wat beter instellen want nu zit hij er toch wel eens naast.
Dunno. Zal wel veel hetzelfde zijn als de Super en die ken ik wel. :P Alleen de fingerprint is van de back naar de front en de camera is geloof ik van een Panasonic naar een Samsung gegaan. Vertrouwd met de Super ook? Camera beter/slechter? Verder bugs of iets?
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gewoon minimaal 3 slots voor 1 vinger en dan heb je geen misses meer :Y.

Overigens gebruik ik het tegenwoordig eigenlijk altijd icm smart unlock (thuis nooit code of fprint) nodig en wanneer het toestel contact heeft met mijn Bluetooth oortjes idem.
:Y ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165946776
Mijn Xiaomi Mi4C heeft de niet als zodanig bedoelde valtest niet doorstaan. Jammer, want ik was zeer tevreden.

Nu wil ik weer iets anders uitproberen en denk aan de Xiaomi Redmi Note 4. Heb goede ervaringen met het kopen bij to2c.com.

Zij bieden twee versies aan:
De multi language ROM, met Nederlands, maar zonder OTA update en de
Official stable global ROM zonder Nederlands maar met OTA update.

Het liefst zou ik beiden willen hebben: Nederlands en OTA-update.
Mijn vraag is: hoe belangrijk is het om toch over de OTA-updater te kunnen beschikken?
pi_165950923
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 08:14 schreef BoyB het volgende:
Mijn Xiaomi Mi4C heeft de niet als zodanig bedoelde valtest niet doorstaan. Jammer, want ik was zeer tevreden.

Nu wil ik weer iets anders uitproberen en denk aan de Xiaomi Redmi Note 4. Heb goede ervaringen met het kopen bij to2c.com.

Zij bieden twee versies aan:
De multi language ROM, met Nederlands, maar zonder OTA update en de
Official stable global ROM zonder Nederlands maar met OTA update.

Het liefst zou ik beiden willen hebben: Nederlands en OTA-update.
Mijn vraag is: hoe belangrijk is het om toch over de OTA-updater te kunnen beschikken?
Ligt eraan: Zowel global en de Chinese ROM bevatten geen Nederlands, maar wel Engels. Dus als ze er al de Xiaomi EU Rom erop zetten is dat geen overbodige luxe, echter alleen ik vermoed dat ze dan ook de bootloader ontgrendeld hebben.

Dus ja in feite hebben ze dan al de verpakking geopend en liggen klooien met je toestel, het enige voordeel is je hoeft het dan niet meer zelf te doen. Maar updaten gaat een stuk lastiger aangezien, die zul je via een custom Recovery moeten installeren.

Alleen geloof ik wel dat er in die Xiaomi een OTA update ingebouwd zit, zal alleen waarschijnlijk via de custom Recovery lopen. Je hebt ook niet de garantie dat het altijd foutloos gaat, dus ja officiële firmware is wat safere.... Echter dan heb je in de systeem apps geen Nederlands.

Voor alle andere apps kun je gewoon MoreLocal gebruiken, dan heb je in Facebook en Whatsapp bijvoorbeeld gewoon Nederlands. Zo heb ik dat bij mijn Moeders Xiaomi Redmi 3S, dus van die Engelse systeem apps merkt ze uiteindelijk niet zoveel van.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:03:41 #65
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165950965
Nee, ze flashen soms ook zonder dat de bootloader unlock gedaan is. Nadeel is dat je dan geen ota updates hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165953127
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:53:14 #67
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_165953922
Dat had je natuurlijk allang geweten als je 't nieuws elders volgt dan in NL/op Pepper...
http://www.gizmochina.com(...)off-banggood-coupon/

It is known. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165954209
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 15:53 schreef shiznuts het volgende:
Dat had je natuurlijk allang geweten als je 't nieuws elders volgt dan in NL/op Pepper...
http://www.gizmochina.com(...)off-banggood-coupon/

It is known. :Y
Hij kwam toevallig voorbij in mij Google Now feed. :P Ik kom zelf nooit op Pepper.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:12:22 #69
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_165954276
Helaas alleen de entry versie van de Mi5s.
Hoewel, who gives a fuck. Dat ding is niet wat ik ervan verwacht had. :'(
De MI Note 2 komt eraan. Maar die is mucho expensivo en waarschijnlijk 6" ofzo. :{
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165955013
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 13:03 schreef RobertNL het volgende:
Nee, ze flashen soms ook zonder dat de bootloader unlock gedaan is. Nadeel is dat je dan geen ota updates hebt.
Dan zou ik voor de variant welke de officiële global bevat, scheelt je waarschijnlijk veel koppijn bij het updaten van MIUI/Android! En als je de kennis in huis hebt kun je altijd alsnog het Xiaomi EU avontuur aangaan, in plaats dat je zo'n winkel een beetje aan de telefoon laat klooien.....

Wie weet wat ze ermee uitvreten om tot hun resultaat te komen.
pi_165955141
Ik had even een vraagje over de frequentiebanden in België. Vele smartphones ondersteunen band 20 niet, maar band 3 en 7 wel. In België is nu de standaard band 3,7,20. In de openingspost staat dat in Nederland, buiten de steden, enkel lte ontvangst is via band 20. Iemand enig idee dat band 20 ook in België de "primaire" band is? Of ga ik in landelijk gebied toch gewoon lte ontvangst hebben?

Heeft iemand misschien een kaartje waar de dekking van de banden apart op staat? De meeste providers geven een kaart waar alles opstaat, geeft natuurlijk een mooi beeld maar daar ben ik niets mee.
pi_165955795
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 17:03 schreef zik3100 het volgende:
Ik had even een vraagje over de frequentiebanden in België. Vele smartphones ondersteunen band 20 niet, maar band 3 en 7 wel. In België is nu de standaard band 3,7,20. In de openingspost staat dat in Nederland, buiten de steden, enkel lte ontvangst is via band 20. Iemand enig idee dat band 20 ook in België de "primaire" band is? Of ga ik in landelijk gebied toch gewoon lte ontvangst hebben?

Heeft iemand misschien een kaartje waar de dekking van de banden apart op staat? De meeste providers geven een kaart waar alles opstaat, geeft natuurlijk een mooi beeld maar daar ben ik niets mee.
Ik heb een smartphone zonder band 20 en zit bij een provider die band 20 ook gebruikt. Band 20 is vooral vooral binnen gebouwen(lage frequentie), maar je 4G is dus ook wat beperkter. Maar H+ is voor standaard shizzle gewoon voldoende imo. Ik merk er bitter weinig van, ik zit op school in Gent en daar heb ik bijna constant 4G.

En waar ik woon is 4G geen standaard(België en 4G is nog geen succesverhaal in mijn ogen).

Kaartje met een paar operatoren:
http://www.bipt.be/nl/con(...)ten-mobile-netwerken

Ik zit overigens bij Mobile Vikings(dus ik gebruik het BASE netwerk). Puur omdat het cheap as fuck is. Ik gebruik prepaid ¤15 met focus op data(4 GB).

DUS: in landelijke gebieden heb je geloof ik geen 4G ontvangst zonder band 20(enkel in steden heb ik 4G..). Het zal in de toekomst wel belangrijker gaan worden, denk ik dan..
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 16:54 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Dan zou ik voor de variant welke de officiële global bevat, scheelt je waarschijnlijk veel koppijn bij het updaten van MIUI/Android! En als je de kennis in huis hebt kun je altijd alsnog het Xiaomi EU avontuur aangaan, in plaats dat je zo'n winkel een beetje aan de telefoon laat klooien.....

Wie weet wat ze ermee uitvreten om tot hun resultaat te komen.
I second this. Laat ze er gewoon de global opzetten, vraag om bootloader unlock bij Xiaomi en doe het lekker zelf. Wat je zelf doet, doe je beter.
pi_165956159
quote:
Ik heb een smartphone zonder band 20 en zit bij een provider die band 20 ook gebruikt. Band 20 is vooral vooral binnen gebouwen(lage frequentie), maar je 4G is dus ook wat beperkter. Maar H+ is voor standaard shizzle gewoon voldoende imo. Ik merk er bitter weinig van, ik zit op school in Gent en daar heb ik bijna constant 4G.

En waar ik woon is 4G geen standaard(België en 4G is nog geen succesverhaal in mijn ogen).

Kaartje met een paar operatoren:
http://www.bipt.be/nl/con(...)ten-mobile-netwerken

Ik zit overigens bij Mobile Vikings(dus ik gebruik het BASE netwerk). Puur omdat het cheap as fuck is. Ik gebruik prepaid ¤15 met focus op data(4 GB).

DUS: in landelijke gebieden heb je geloof ik geen 4G ontvangst zonder band 20(enkel in steden heb ik 4G..). Het zal in de toekomst wel belangrijker gaan worden, denk ik dan..

Dankjewel :) Het BASE netwerk is het geen met de minste dekking, zal daar misschien ook iets mee te maken hebben? Ik ga anders eens een mailtje sturen naar enkele operatoren. Eens horen wat zei te zeggen hebben.

Zoals je eigenlijk al zegt is H+ ook wel voldoende in de meeste gevallen. Dan moet ik al niet met een roze smartphone rondlopen om toch maar band 20 en een SD820 te hebben ( LeMax 2)

Welke "budget" smartphone met een SD820 wordt tegenwoordig zoal aangeraden? Ik denk zo meteen aan een LeMax2 , xiaomi MI5, Zuk Z2 en OnePlus3. Al is de Oneplus direct een stuk duurder.
pi_165967404
Mishandeling van de Umi Super 🙊🙊🙊

pi_165998369
Okay, ik ga effe een domme vraag stellen, kan iemand me linken naar goedkope adapters die wat snel laden en waar ik een USB kabel in kan stoppen? Ik heb eens een lader gekocht die net als m'n tabletoplader 2A is(zogezegd), maar die laadt echt verschrikkelijk traag en dus heb ik maar 1 goeie lader..
  zondag 16 oktober 2016 @ 20:50:23 #76
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165998856
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:37 schreef Brecht35 het volgende:
Okay, ik ga effe een domme vraag stellen, kan iemand me linken naar goedkope adapters die wat snel laden en waar ik een USB kabel in kan stoppen? Ik heb eens een lader gekocht die net als m'n tabletoplader 2A is(zogezegd), maar die laadt echt verschrikkelijk traag en dus heb ik maar 1 goeie lader..
Je moet echt eens je licht opsteken in de volgende reeks: CHI / [Chinese Webshops] Topic #386 Kleine gele envelopjes uit de Oriënt
Kort door de bocht zijn laders van Blitzwolf goed en niet gevaarlijk. Wel gebruiken met een goede usb-kabel. (kun je ook van Blitzwolf nemen)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_165998994
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:50 schreef Dromer het volgende:

[..]

Je moet echt eens je licht opsteken in de volgende reeks: CHI / [Chinese Webshops] Topic #386 Kleine gele envelopjes uit de Oriënt
Kort door de bocht zijn laders van Blitzwolf goed en niet gevaarlijk. Wel gebruiken met een goede usb-kabel. (kun je ook van Blitzwolf nemen)
Dan ga ik eens die van Blitzwolf proberen, bedankt! :)
  maandag 17 oktober 2016 @ 12:13:49 #78
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_166009649
Als dit echt de Xiaomi Mi Note 2 is dan hebben ze echt een toffe smartphone in handen.
http://m.gsmarena.com/bez(...)er_25-news-21112.php

[ Bericht 29% gewijzigd door MisterJ.Lo op 17-10-2016 12:20:31 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 17 oktober 2016 @ 12:22:32 #79
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166009819
http://frontpage.fok.nl/s(...)plus-smartphone.html

Om de vraag, wie de winnaar is maar voor te zijn ;)!
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 12:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als dit echt de Xiaomi Mi Note 2 is dan hebben ze echt een toffe smartphone in handen.
http://m.gsmarena.com/bez(...)er_25-news-21112.php
Ben benieuwd, nog een dikke week en we weten het.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 17 oktober 2016 @ 12:56:45 #80
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166010360
Zonder randjes is 5,7" display misschien zelfs te doen. (voor mij)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 17 oktober 2016 @ 13:07:01 #81
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166010489
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 11:40 schreef MacorgaZ het volgende:
lokquote
Congrats!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 17 oktober 2016 @ 13:58:25 #82
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_166011618
quote:
11s.gif Op maandag 17 oktober 2016 13:07 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Congrats!
Allemaal meldingen, zooooo awesome dit :D :D
Ik denk dat dit het perfecte cadeau is voor mijn vader z'n verjaardag, over 3 weken jarig en hij heeft nog een iPhone 4 _O-
Poeh he, onverwacht dit _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 17 oktober 2016 @ 15:58:16 #83
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166014106
Alsof er nog niet genoeg Z11's waren

http://gadgets.ndtv.com/m(...)=classic&from=mobile
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 17 oktober 2016 @ 16:00:29 #84
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166014176
5,2" als mini...
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166021598
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 12:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als dit echt de Xiaomi Mi Note 2 is dan hebben ze echt een toffe smartphone in handen.
http://m.gsmarena.com/bez(...)er_25-news-21112.php
Als het geen fake foto's zijn(Elephone heeft er een handje naar om bezelless te zeggen, maar dan wel van die oerlelijke zwarte randen te hebben), dan is dat wel ergggg nice. :D
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:24:18 #86
324708 Fok-now
The only one
pi_166030726
Kreeg vandaag een mail van Banggood over Ulefone Tiger.

Wat denken jullie er van?

http://deals.banggood.com(...)mds=home-top-bBanner
Post in Cryptocurrencies sinds #1
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:46:39 #87
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_166031812
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 12:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als dit echt de Xiaomi Mi Note 2 is dan hebben ze echt een toffe smartphone in handen.
http://m.gsmarena.com/bez(...)er_25-news-21112.php
Lijkt dan wel erg op de Sharp Acquos denk ik.
Misschien zelfs een fake plaatje gezien hetzelfde metalen randje?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:52:40 #88
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166031937
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 10:46 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Lijkt dan wel erg op de Sharp Acquos denk ik.
Misschien zelfs een fake plaatje gezien hetzelfde metalen randje?
[ afbeelding ]
die metalen rand heb je toch nodig, de UI is wel Xiaomi
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166034249
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 12:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als dit echt de Xiaomi Mi Note 2 is dan hebben ze echt een toffe smartphone in handen.
http://m.gsmarena.com/bez(...)er_25-news-21112.php
In plaats om al die geruchten te volgen kun je beter afwachten op de aankondiging van Xiaomi zelf ;)
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:53:27 #90
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_166035459
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 12:51 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

In plaats om al die geruchten te volgen kun je beter afwachten op de aankondiging van Xiaomi zelf ;)
Nee dat bepaal ik zelf wel ;), daarnaast kun je prima "geruchten" van nog niet aangekondigde smartphones in dit topic plaatsen. Mensen vergeten te vaak dat ze niet alles hoeven te lezen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:54:51 #91
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_166035489
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 10:46 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Lijkt dan wel erg op de Sharp Acquos denk ik.
Misschien zelfs een fake plaatje gezien hetzelfde metalen randje?
[ afbeelding ]
Daar lijkt het inderdaad op. Zou best slordig zijn van gsmarena omdat op hun website te plaatsen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:15:53 #92
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166035922
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:24 schreef Fok-now het volgende:
Kreeg vandaag een mail van Banggood over Ulefone Tiger.

Wat denken jullie er van?

http://deals.banggood.com(...)mds=home-top-bBanner
5,5" met 720p? No thanks.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:18:55 #93
324708 Fok-now
The only one
pi_166037152
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 14:15 schreef Dromer het volgende:

[..]

5,5" met 720p? No thanks.
Ben geen expert maar volgens mij kan je weinig overkomen voor dat geld. Denk dat je meer telefoon hebt dan een willekeurig android toestel voor 100 euro bij kijkshop ofzo.
Post in Cryptocurrencies sinds #1
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:31:05 #94
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166037450
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 15:18 schreef Fok-now het volgende:

[..]

Ben geen expert maar volgens mij kan je weinig overkomen voor dat geld. Denk dat je meer telefoon hebt dan een willekeurig android toestel voor 100 euro bij kijkshop ofzo.
Dat is mogelijk. Neemt niet weg dat het voor Chinaphone begrippen niet zo boeiend is.

Je moet Chinaphones in deze prijsklasse niet vergelijken met toestellen van de Kijkshop, maar met andere Chinaphones.

Los daarvan is 720p op 5,5 inch gewoon kut. Kun je beter kijken of je de Pepsiphone nog ergens kunt krijgen.
pi_166038059
5inch is zo'n beetje de max met 720p: Had voor mijn moeder namelijk zo'n Redmi 3S gekocht en dat scherm ziet gewoon mooi uit, maar het verschil tussen 720p zie je wel duidelijk als je 1080p gewend bent.

Dat toestel functioneert trouwens ook super en dat voor ¤ 95, maar goed weet niet wat ie kost bij de Chinese resellers ala Banggood.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:08:35 #96
324708 Fok-now
The only one
pi_166039465
Oke, bedankt voor de feedback.

iPhone zal wel stukken beter zijn, maar het prijsverschil is ook enorm.
Post in Cryptocurrencies sinds #1
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:55:02 #97
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166040365
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 17:08 schreef Fok-now het volgende:
Oke, bedankt voor de feedback.

iPhone zal wel stukken beter zijn, maar het prijsverschil is ook enorm.
Dat zijn ook wel twee enorme uitersten. :')

Genoeg alternatieven rond de ¤ 100,-. Zoals de genoemde Pepsi phone.
pi_166040821
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 17:08 schreef Fok-now het volgende:
Oke, bedankt voor de feedback.

iPhone zal wel stukken beter zijn, maar het prijsverschil is ook enorm.
Valt vies tegen: Ik heb in de Appel Winkel in Hong Kong mijn Xiaomi Redmi Note 4 naast de iPhone 7 Plus gehouden, nou het enige wat echt beter is dat is de camera!
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:33:16 #99
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166041052
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:19 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Valt vies tegen: Ik heb in de Appel Winkel in Hong Kong mijn Xiaomi Redmi Note 4 naast de iPhone 7 Plus gehouden, nou het enige wat echt beter is dat is de camera!
Je hebt ze naast elkaar gehouden. Nou, dat is wel een grondig onderzoek.

De iPhone is natuurlijk op diverse onderdelen stukken beter dan een Redmi Note 4. Je moet wel giga fanboy zijn om dat niet te zien.
pi_166041571
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je hebt ze naast elkaar gehouden. Nou, dat is wel een grondig onderzoek.

De iPhone is natuurlijk op diverse onderdelen stukken beter dan een Redmi Note 4. Je moet wel giga fanboy zijn om dat niet te zien.
Lees mijn bericht nog eens! De nadruk ligt op Echt. Ik beweer dus nergens dat mijn Xiaomi beter is dan een iPhone, alleen het enige merkbare verschil is de camera.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:05:36 #101
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166041599
http://m.pocketnow.com/20(...)ter-resistant-lg-v20
Goed, waarom zou je zoiets zo lokaal uit willen brengen :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:23:57 #102
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166042001
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 19:03 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Lees mijn bericht nog eens! De nadruk ligt op Echt. Ik beweer dus nergens dat mijn Xiaomi beter is dan een iPhone, alleen het enige merkbare verschil is de camera.
Ja, doei :')
pi_166054686
Mn gsm abonnement loopt af en ik twijfel of ik weer voor de standaard budget sony/lg/samsung ga of misschien eens wat uit china haal. Wat voor iets moois valt er te halen als je budget 200/250 euro is? Ik doe vrij weinig met mn telefoon, apps draai ik nauwelijk, games speel ik er bijna niet op dus het is vooral bellen/whatsapp en als het kan een degelijke gps functie. Mochten er ook in de lagere prijsklasse toestellen zijn die hier prima aan voldoen dan lees ik dat graag :)
  woensdag 19 oktober 2016 @ 12:48:42 #104
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166055303
Ik durf je alleen de meer gevestigde merken als Xiaomi, Lenovo, ZTE aan te raden. Vooral geen dingen die beginnen met Ele, Ule of Umi. (niet dat die per definitie slecht zijn, maar de kans op zekere kwaliteit is kleiner; zelf zou ik het btw nog wel proberen voor de gein)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 19 oktober 2016 @ 12:56:26 #105
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_166055479
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 19:03 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Lees mijn bericht nog eens! De nadruk ligt op Echt. Ik beweer dus nergens dat mijn Xiaomi beter is dan een iPhone, alleen het enige merkbare verschil is de camera.
Hahahaha _O- wauw
Hier kan je gewoon niet eens serieus op reageren, zelfs ik met al jaren alleen Samsung-telefoons en een beetje anti-Apple kan dit niet serieus nemen :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_166056502
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 19:03 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Lees mijn bericht nog eens! De nadruk ligt op Echt. Ik beweer dus nergens dat mijn Xiaomi beter is dan een iPhone, alleen het enige merkbare verschil is de camera.
Sjezus wat kraam jij er een onzin uit zeg. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166056993
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 13:38 schreef dimmak het volgende:

[..]

Sjezus wat kraam jij er een onzin uit zeg. :')
Sorry dat ik een mening heb: Ik vind een iPhone gewoon niet beter, enkel op het camera gebied zijn ze overduidelijk beter! Of moet ik het nog duidelijker maken?
  woensdag 19 oktober 2016 @ 14:35:31 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166057459
En toen was deze 'discussie' klaar. De volgende posts hierover gaan de Note 7 achterna de shredder in.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166057645
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 12:48 schreef Dromer het volgende:
Ik durf je alleen de meer gevestigde merken als Xiaomi, Lenovo, ZTE aan te raden. Vooral geen dingen die beginnen met Ele, Ule of Umi. (niet dat die per definitie slecht zijn, maar de kans op zekere kwaliteit is kleiner; zelf zou ik het btw nog wel proberen voor de gein)
Ik heb dezelfde mening, heb ook wel eens zo'n C-merk gehad. Maar kan toch echt aanraden om drie tientjes meer uit te geven, want zo groot zijn de prijsverschillen tussen de Chinese A en C merken niet!

Alleen bij Xiaomi: Hou er rekening mee dat de software niet Nederlandstalig is, gaat via de Xiaomi EU custom rom. Maar dat is niet zo makkelijk, lig daar zelf ook mee te stoeien momenteel.
pi_166057697
http://www.banggood.com/X(...)50.html?rmmds=search

Zit hier naar te kijken, zou dit niet aan mijn, niet al te hoge, eisen voldoen?
  woensdag 19 oktober 2016 @ 15:00:03 #111
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166057933
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:47 schreef Questular het volgende:
http://www.banggood.com/X(...)50.html?rmmds=search

Zit hier naar te kijken, zou dit niet aan mijn, niet al te hoge, eisen voldoen?
Ja, krijgt geen update naar 7.0 maar verder een prima keuze.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166059584
Maar ze updaten MIUI toch wel gewoon? Althans ik had gehoord dat ze bij Xiaomi vaak de Android versie niet updaten, maar wel de MIUI versie?
  woensdag 19 oktober 2016 @ 18:48:17 #113
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166063175
Anders naar custom-roms gaan. Heeft deze ook zo'n bootloader-lock of nog niet?

De Xiaomi-community is gigantisch. De Redmi 2 van m'n vrouw draait op Marshmallow en het zou me niks verbazen als ze doorgaan naar 7, als de hardware het aankan.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 19 oktober 2016 @ 21:51:36 #114
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166069636
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 16:08 schreef Diqiu-Long het volgende:
Maar ze updaten MIUI toch wel gewoon? Althans ik had gehoord dat ze bij Xiaomi vaak de Android versie niet updaten, maar wel de MIUI versie?
MIUI inderdaad wel, maar de Android versie blijft achter, voor bepaalde apps gaat dat later wellicht (ooit) problemen opleveren.

Maar goed die kans is gering.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 18:48 schreef Dromer het volgende:
Anders naar custom-roms gaan. Heeft deze ook zo'n bootloader-lock of nog niet?

De Xiaomi-community is gigantisch. De Redmi 2 van m'n vrouw draait op Marshmallow en het zou me niks verbazen als ze doorgaan naar 7, als de hardware het aankan.
Oh, vast. Al krijg je vrijwel zeker geen Vulkan API voor de graphics.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166069753
Ik heb net in iedere geval de Xiaomi EU erop gezet op mijn Redmi Note 4, maar ik blijf erbij: Wat een ingewikkelde boel, uiteindelijk toch gelukt door vooral het officiële Engelse MIUI forum te raadplegen.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 22:07:00 #116
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_166070309
Ben op dit moment Miui 8 op de Redmi Note 3 pro special edition aan het zetten.
Update is net uitgerold.

Hopelijk heb ik geen last van een bootloop, zoals ik zojuist lees online :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_166072507
Wat zijn de aanraders tot de 170 euro ongeveer wanneer je een 5,5" scherm wil en de mogelijkheid wil hebben een aparte launcher te installeren (wat met een MIUI-rom niet kan naar mijn ervaring)...
pi_166072727
Aparte launcher gaat ook prima met MIUI ;)
pi_166073174
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 23:42 schreef Diqiu-Long het volgende:
Aparte launcher gaat ook prima met MIUI ;)
Ik krijg het niet voor elkaar op mijn RedMi Note 2.... Het installeert, bij het indrukken van de home-knop krijg ik de optie te kiezen voor de nieuwe launcher, maar hij verschijnt nooit.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 06:13:57 #120
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166075065
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 00:15 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik krijg het niet voor elkaar op mijn RedMi Note 2.... Het installeert, bij het indrukken van de home-knop krijg ik de optie te kiezen voor de nieuwe launcher, maar hij verschijnt nooit.
:? Dat is nieuw voor mij. Nooit meegemaakt.
pi_166075124
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 00:15 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik krijg het niet voor elkaar op mijn RedMi Note 2.... Het installeert, bij het indrukken van de home-knop krijg ik de optie te kiezen voor de nieuwe launcher, maar hij verschijnt nooit.
Ik weet niet wat voor launcher je gebruikt, maar Apex launcher start ik gewoon als app zijnde en daarna kan ik hem in de geavanceerde instellingen als standaard launcher instellen.

Dus ja moet niet zo moeilijk zijn ;)
  donderdag 20 oktober 2016 @ 08:58:53 #122
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166075724
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 00:15 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik krijg het niet voor elkaar op mijn RedMi Note 2.... Het installeert, bij het indrukken van de home-knop krijg ik de optie te kiezen voor de nieuwe launcher, maar hij verschijnt nooit.
Probeer even handmatig de "standaard" instelling van de launcher te veranderen bij instellingen. Dat zou moeten werken, soms kost het net even wat meer moeite op China phones. Op de een of andere manier hebben ze er voor gezorgd dat die notificatie die je zou moeten krijgen over wat het standaard programma is niet krijgt.

"Settings > Apps (Installed apps). Select the ‘Default app settings’ option"
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_166076085
Na een week twijfelen tussen de Elephone P9000 en OnePlus 3, stuitte ik op de Elephone S7 en R9. Deze telefoons zien er schitterend uit voor een zacht prijsje. Ik had al bijna de S7 gekocht, zij het niet dat Elephone zelf hun telefoon erg ophyped dmv. paid posters en een presale counter van 400k.

Heeft iemand extra informatie? Wat ik zover lees is dat Elephone meer van woorden dan daden is.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 09:33:02 #124
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166076121
Klopt en kwaliteit is per toestel weer verschillend. De P9000 is in de regel een prima toestel :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166076204
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166076878
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 09:33 schreef RobertNL het volgende:
Klopt en kwaliteit is per toestel weer verschillend. De P9000 is in de regel een prima toestel :Y
Maar de S7 is zo mooi. Ik weet het, ik ben zwak.

quote:
Edit: Plaatje weg; het artikel staat niet voor niets achter een paywall. Je een (gratis) account aanmaken om het te lezen ;)!

[ Bericht 18% gewijzigd door RobertNL op 20-10-2016 11:44:48 ]
pi_166077553
Vinden jullie niet dat je met MIUI een beetje het Android gevoel mist? Ik heb geen idee welke versie ik heb.. Of is dat met elke skin zo? Kan zijn dat ik met mijn oude Nexus 5 een beperkt referentiekader heb :P
pi_166077642
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 11:13 schreef Onufriev het volgende:
Vinden jullie niet dat je met MIUI een beetje het Android gevoel mist? Ik heb geen idee welke versie ik heb.. Of is dat met elke skin zo? Kan zijn dat ik met mijn oude Nexus 5 een beperkt referentiekader heb :P
Ja en nee! Ja omdat het totaal niet aanvoelt als Android, maar eerdere als iOS. Nee omdat het onder de motorkap toch echt Android is en niet de beperkingen heeft zoals iOS.

Ik vind het zelfs een hele fijne toevoeging dat hele MIUI :)
pi_166077693
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 11:13 schreef Onufriev het volgende:
Vinden jullie niet dat je met MIUI een beetje het Android gevoel mist? Ik heb geen idee welke versie ik heb.. Of is dat met elke skin zo? Kan zijn dat ik met mijn oude Nexus 5 een beperkt referentiekader heb :P
Nee totaal niet, ik vind MIUI geweldig om eerlijk te zijn.
Ik vergelijk dit dan met HTC en Samsung.

Het is allemaal heel straight forward, en daar hou ik wel van.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 11:41:29 #130
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166078092
quote:
Hehe, humor.
Nieuw achterkantje op de telefoon en dan weer in de verkoop gooien; ben benieuwd wat voor staartje dit voor ze gaan kijken.
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 11:13 schreef Onufriev het volgende:
Vinden jullie niet dat je met MIUI een beetje het Android gevoel mist? Ik heb geen idee welke versie ik heb.. Of is dat met elke skin zo? Kan zijn dat ik met mijn oude Nexus 5 een beperkt referentiekader heb :P
Ja, ergens is het een heel ander OS, heb er altijd een beetje een dubbel gevoel bij. Ergens werkt het allemaal wel aardig, maar ik was ook blij dat ik weer terug ben bij relatief stock Android.

[ Bericht 10% gewijzigd door RobertNL op 20-10-2016 11:48:23 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166079395
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 11:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nee totaal niet, ik vind MIUI geweldig om eerlijk te zijn.
Ik vergelijk dit dan met HTC en Samsung.

Het is allemaal heel straight forward, en daar hou ik wel van.
Sense van HTC was ook altijd wel fijn, maar MIUI is lekker simpel en mooi vormgegeven. Stock Android vind ik zelf altijd een beetje aan de kale kant, dus meestal waardeer ik toevoegingen van fabrikanten wel.
pi_166095342
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:37 schreef poker4lifee het volgende:
hey, ik had een vraagje over mijn wileyfox.

Ik ben nu ineens constant de lul omdat de cyanogensysteemupdates over 4g downloaden en ik dit niet in de settings kan aanpassen zover ik weet en heb kunnen vinden.
Is dit op 1 of andere manier toch te voorkomen? Nu elke keer door mijn bundel heen, terwijl ik zelf die systeemupdate download niet start.
Android 6.0.1 en hij runt ook Cyanogen
dacht dat ik het had opgelost, maar niet dus :') weer een dure grap
Iemand die weet hoe ik dit zou kunnen oplossen?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_166100980
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:55 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

dacht dat ik het had opgelost, maar niet dus :') weer een dure grap
Iemand die weet hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Wat ik lees is dat je zelf bepaald wanneer je een CM update download en installeert. Dit is bij Wileyfox dus anders? Wel heel vreemd, lijkt me niet dat Wileyfox dit bewust doet.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:28:41 #134
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166101057
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 09:22 schreef forsho het volgende:

[..]

Wat ik lees is dat je zelf bepaald wanneer je een CM update download en installeert. Dit is bij Wileyfox dus anders? Wel heel vreemd, lijkt me niet dat Wileyfox dit bewust doet.
Dit. CM geeft normaliter een melding als een update beschikbaar is en downloadt alleen als je die melding accepteert.

Kan me niet voorstellen dat ze voor Wiley een ander protocol hanteren.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:29:09 #135
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_166101063
Hier heb je dan wel de Xiaomi Mi Note 2.
www.phonearena.com/news/X(...)hones-curves_id86835
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:53:51 #136
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166101394
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 09:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hier heb je dan wel de Xiaomi Mi Note 2.
www.phonearena.com/news/X(...)hones-curves_id86835
Mooi, heel erg mooi. Maar 5,7 inch is me echt te groot. Twijfel zelfs of ik voor 5,5 zal gaan bij mijn volgende toestel.

Zal qua prijs ook wel boven de ¤ 500,- gaan uiteindelijk, zonder importkosten. Dat is hij natuurlijk ook wel waard, maar het is veel meer dan ik aan een telefoon ooit uit zal geven.
pi_166107033
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 09:22 schreef forsho het volgende:

[..]

Wat ik lees is dat je zelf bepaald wanneer je een CM update download en installeert. Dit is bij Wileyfox dus anders? Wel heel vreemd, lijkt me niet dat Wileyfox dit bewust doet.
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 09:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit. CM geeft normaliter een melding als een update beschikbaar is en downloadt alleen als je die melding accepteert.

Kan me niet voorstellen dat ze voor Wiley een ander protocol hanteren.
doet het helaas ook echt uit zichzelf ja :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:36:00 #138
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_166109783
Even een tip als je Miui 8 hebt gedownload op de redmi note 3 pro en het scherm zwart gaat wanneer je aan het bellen bent en je geen mogelijkheid meer hebt om het gesprek te beëindigen/bekijken:

Via instellingen, en dan call settings kan je de proximity sensor uit zetten en weer aanzetten.
Hierdoor zou het probleem opgelost moeten zijn.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_166125499
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 09:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mooi, heel erg mooi. Maar 5,7 inch is me echt te groot. Twijfel zelfs of ik voor 5,5 zal gaan bij mijn volgende toestel.

Zal qua prijs ook wel boven de ¤ 500,- gaan uiteindelijk, zonder importkosten. Dat is hij natuurlijk ook wel waard, maar het is veel meer dan ik aan een telefoon ooit uit zal geven.
Wow dat is wel erg veel geld voor een Chinees toestel: Met alle respect Xiaomi maakt geweldige toestellen, alleen door concurrentie van bijvoorbeeld OnePlus zijn ze in het highend segment helemaal niet interessant meer!

Je zit ja uiteindelijk ook nog met garantie en dat is een pain in tbe ass mocht je die moeten claimen: Vooral bij bepaalde resellers, dan is het bijna garantie tot de deur.

Moet trouwens wel zeggen: Mijn Huawei Honor 2 die ik in China kocht doet het na ruim 4 jaar tijd nog steeds prima, iets wat ik van mijn HTC's niet kon zeggen... iedere HTC, behalve mijn Nexus 9 heb ik op moeten laten halen door Dynafix :(

Oh en laat mij maar zwijgen over de Asus Nexus 7, daar hebben ze zo'n slechte opslag in geplaats dat ie nu onbruikbaar is. Hij was al binnen minder dan 18 maanden behoorlijk langzaam geworden :(

Xiaomi zou trouwens echt eens gewoon al die andere talen in hun roms moeten plaatsen, nu ben je als Nederlander namelijk afhankelijk van Xiaomi EU. Dat is mij gelukkig wel gelukt trouwens, kan dat ook wel aanraden om te doen.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:51:17 #140
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166126856
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 09:53 schreef BadderHaring het volgende:
Mooi, heel erg mooi. Maar 5,7 inch is me echt te groot. Twijfel zelfs of ik voor 5,5 zal gaan bij mijn volgende toestel.

Als ook het 'bovenbezeltje' goed smal wordt gemaakt, zal ie niet groter zijn dan veel 5,5" foons. Bedenk dat het de diagonaal van het scherm is, niet van de hele telefoon. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:00:15 #141
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166126973
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 09:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mooi, heel erg mooi. Maar 5,7 inch is me echt te groot. Twijfel zelfs of ik voor 5,5 zal gaan bij mijn volgende toestel.

Zal qua prijs ook wel boven de ¤ 500,- gaan uiteindelijk, zonder importkosten. Dat is hij natuurlijk ook wel waard, maar het is veel meer dan ik aan een telefoon ooit uit zal geven.
Gerucht was toch 4K+ Yuan? Dan gaat 500 euro niet lukken :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166130765
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 16:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gerucht was toch 4K+ Yuan? Dan gaat 500 euro niet lukken :'(
Stuur ff een boze mail naar die dikkoppen in Brussel! Want niet alleen krijgen we een nutteloze spaarrente, maar ze hebben ook de euro de afgrond in geholpen!

¤ 1 is net 7,37 waard, nog niet eens zo heel langgeleden was ¤ 1 10 waard. Is eigenlijk ook de reden waarom OnePlus noodgedwongen de OnePlus One in prijs verhoogde.
  zondag 23 oktober 2016 @ 12:14:53 #143
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166143579
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 19:30 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Stuur ff een boze mail naar die dikkoppen in Brussel! Want niet alleen krijgen we een nutteloze spaarrente, maar ze hebben ook de euro de afgrond in geholpen!

¤ 1 is net 7,37 waard, nog niet eens zo heel langgeleden was ¤ 1 10 waard. Is eigenlijk ook de reden waarom OnePlus noodgedwongen de OnePlus One in prijs verhoogde.
Laatste keer rond de 10 = 1 was in mei 2011; over oude koeien gesproken. Daarnaast mag wmbt dit topic wel vrij blijven van politiek.

Begin sneer: Maar goed; ik zal weer verder gaan met het ophemelen van UMI, want dat is wat we hier doen. /einde-sneer
__________

Ik ben overigens op zoek naar een kleine telefoon maar dat lijkt nu wel helemaal onmogelijk te zijn. Eerder waren er met budget specs (MKT6582/72 periode) nog wel toestellen te krijgen die wat kleiner zijn maar dat lijkt nu geheel verleden tijd.

Kleinste is toch wel 4.5 inch, of je krijgt een toestel van 2 jaar oud voor te veel geld :').
Als iemand toch iets weet dan graag; mag natuurlijk ook geen zak kosten en hoeft opzich alleen whatsapp te kunnen draaien :D.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 23 oktober 2016 @ 16:02:57 #144
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166148314
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 12:14 schreef RobertNL het volgende:
Ik ben overigens op zoek naar een kleine telefoon maar dat lijkt nu wel helemaal onmogelijk te zijn. Eerder waren er met budget specs (MKT6582/72 periode) nog wel toestellen te krijgen die wat kleiner zijn maar dat lijkt nu geheel verleden tijd.

Kleinste is toch wel 4.5 inch, of je krijgt een toestel van 2 jaar oud voor te veel geld :').
Als iemand toch iets weet dan graag; mag natuurlijk ook geen zak kosten en hoeft opzich alleen whatsapp te kunnen draaien :D.
Valt inderdaad weinig te vinden met die eisen :o

https://www.kimovil.com/e(...)ntutuBenchmark.34000

Als je oprekt naar 5" en een redelijke Antutu score kom je meer tegen maar dat voldoet niet helemaal aan je eisenpakket meer :X
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 23 oktober 2016 @ 16:10:46 #145
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166148505
quote:
16s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:02 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Valt inderdaad weinig te vinden met die eisen :o

https://www.kimovil.com/e(...)ntutuBenchmark.34000

Als je oprekt naar 5" en een redelijke Antutu score kom je meer tegen maar dat voldoet niet helemaal aan je eisenpakket meer :X
Zelfs in Nederland niet meer. Of je komt uit op Android 4.4 :')! (oude meuk dus).
Dan maar wat groters inderdaad :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:01:11 #146
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166150826
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zelfs in Nederland niet meer. Of je komt uit op Android 4.4 :')! (oude meuk dus).
Dan maar wat groters inderdaad :P
Waarom niet een 2e hands Samsung SIII mini met een custom ROM? Die dingen worden op XDA nog prima ondersteund en draaien op stock-achtige ROMs prima voor alleen WhatsApp.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 04:26:49 #147
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_166186452
X25, 2K...

~ http://www.vernee.cc/vern(...)tex-2016-exhibition/

Announcement Mi Note 2 superphone voor de deur?
http://www.gizmochina.com(...)t-flagship-tomorrow/

Gaat in de richting van de te komen Huawei Mate 9 (aankondiging 03.11)?

Laatste aankondigingen van 't jaar rond 3e week volgende maand?
En dan wordt het maar bestellen, daarmee er iets cools onder de kerstboom ligt. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:43:40 #148
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166188731
Goddomme die mi note 2

https://www.facebook.com/xiaomiglobal/posts/1184650751570516





quote:
#MiNote2 has got all the right curves and all the right specs. Seamless 3D curved glass on the front and back houses a flexible OLED display; The rear camera is a 22.56MP high-resolution sharp shooter and super steady with EIS hardware-level 4K video stabilization. Mi Note 2 also comes with global LTE bands (6 types, 37 bands), ready for your next globetrotting adventure. ?
Check it out:
- Two-sided dual curves: Front + back 3D curved glass, 7-series aluminum frame
- 5.7" OLED flexible display, 77.2" screen-to-body ratio
- Snapdragon 821 max 2.35GHz, 10% faster start-up for large apps
- Up to 6GB LPDDR4 RAM + 128GB UFS 2.0 ROM ?
- 22.56MP high-resolution camera, EIS hardware-level 4K video stabilization
- 8MP front camera with autofocus, Beautify 3.0
- Global LTE bands: 6 types, 37 bands
- 4070mAh battery, Quick Charge 3.0
- Full NFC functionality: Read, write, card emulation, P2P
- HD audio quality, 192kHz / 24-bit resolution with lossless support
- GPS high-precision positioning
6/128gb met global banden voor 474 eu ex btw

en hun conceptphone met 93% screen to body is ook on fleek
https://www.facebook.com/xiaomiglobal/videos/1184663684902556/


Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:54:48 #149
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_166191106
Best duur, maar aan de andere kant wel met alle banden die je binnen Europa nodig hebt! Maar vind de Nubia Z11 iets mooier. Die Xiaomi Mix is daarentegen wel erg tof!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:18:57 #150
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166191571
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Best duur, maar aan de andere kant wel met alle banden die je binnen Europa nodig hebt! Maar vind de Nubia Z11 iets mooier. Die Xiaomi Mix is daarentegen wel erg tof!
Vind ik wel meevallen. Die Nubia heeft hampele software en twijfelachtige support als je het mij vraagt. Dit device is aan alle kanten premium. Je kan hem beter vergelijken met een Note 7/S7 Edge dan met een Nubia imo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:31:30 #151
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_166191879
EIS, geen OIS. Da's wel jammer voor een non-dualcam set-up camera op een smartphone. :o

Verder wel sexay. Meer: http://hd.mi.com/y/10241d/index.html / http://www.mi.com/minote2/#section1
Gelukkig ook in de smaak zwart:

En ondanks Snapdragon en high-end toch dualSIM (dual nano). Geen microSD support dan weer.
Ook geen 2K scherm... dat had ik eigenlijk wel verwacht, zeker ook vanwege de VR aankondiging:



Dus kweenie. Hij is wel superclose met wat de ideale smartphone zou zijn, maar is net niet de volle mep wel waard?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:52:18 #152
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_166192357
Mooi design!



Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_166192476
Prachtige telefoons!
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:03:40 #154
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_166192590
Hotlinking verboten! :P
China Youth Development Foundation?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:08:43 #155
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_166192682
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:17:41 #156
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166192876
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:31 schreef shiznuts het volgende:
EIS, geen OIS. Da's wel jammer voor een non-dualcam set-up camera op een smartphone. :o

Verder wel sexay. Meer: http://hd.mi.com/y/10241d/index.html / http://www.mi.com/minote2/#section1
Gelukkig ook in de smaak zwart:
[ afbeelding ]
En ondanks Snapdragon en high-end toch dualSIM (dual nano). Geen microSD support dan weer.
Ook geen 2K scherm... dat had ik eigenlijk wel verwacht, zeker ook vanwege de VR aankondiging:

[ afbeelding ]

Dus kweenie. Hij is wel superclose met wat de ideale smartphone zou zijn, maar is net niet de volle mep wel waard?
Met 128 en 256gb uitvoeringen mis je de sd ook niet heel erg natuurlijk.

Ik ben triggered.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:54:59 #157
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_166193567
64GB/128GB. Maar I catch your drift. :Y
Ook wel tof dat er een focus is op goede audio decoding. Gelijk een DAP.

Wat is nou die story met de concept foon? Is het nou een concept of kun je die echt kopen? :s)
Doet me wel een beetje aan die van laatst:
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 17:25 schreef shiznuts het volgende:
Concept phone, geen render. ;)
http://www.gizmochina.com(...)d-bezerless-display/

[..]
Alleen is de MIX dan wel vrij sexay (wel jammer van fingerprintscanner on zhe back). :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166194409
Mijn ouders zijn begin februari in China. Als er dan een fatsoenlijke CM ROM is voor de Mi Mix laat ik ze er één meenemen en gaat mijn HTC 10 de deur uit. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 10:34:39 #159
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_166213988
Met de juiste wallpaper ziet het er tof uit.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_166214780
Ok, ik weet het niet meer. Ik zie gewoon door de bomen het bos niet meer. Ik wil graag een nieuwe telefoon maar wat ik graag wil bestaat gewoon niet (fabrikanten maken geen telefoons naar mijn wensen...). Aangezien ik toch een telefoon nodig ga hebben op korte termijn, hoop ik van jullie wat hulp te kunnen krijgen.

Ik wil geen absurd groot toestel. Dikte maakt mij niet uit (3cm dik is ook goed), hoogte en breedte vind ik wel fijn als die maten normaal zijn. Mijn huidige telefoon is een Huawei P8 Lite en dat gaat nog. Dat is een 5" telefoon met normale bezels. Misschien dat een 5.5" ook nog wel acceptabel is, anders word het wel erg lastig.

Dual sim is echt een harde eis.
Ik hoef geen edge achtig scherm. Sterker nog, liever niet. Ik weet niet hoe het bij andere toestellen is maar ik vind de Samsung variant niet prettig werken.
Het liefst een batterij die lang mee gaat en snel laad
Stock android of een normale rom zonder spyware met de engelse taal.
Redelijke foto's
NFC
Snel genoeg voor spelletjes
Bluetooth 4.1 met A2DP
4G over alle netwerken
Wireless charging zou leuk zijn

Het zou fijn zijn als er waterdichte hoesjes te krijgen zijn.

Op dit moment zit ik te denken aan:

OnePlus 3
Elephone P9000
Misschien iets van Xiaomi?
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 11:28:20 #161
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166214825
S6 of S7 non-edge?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166215018
http://www.elephonestore.(...)phone-64gb-blue.html

denk dat ik eens ga kijken of dit mn volgende wordt :)
pi_166215101
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:24 schreef Posergoth6667 het volgende:
Bluetooth 4.1 met A2DP
Mi5(s) International Edition?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166215185
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:28 schreef Catch22- het volgende:
S6 of S7 non-edge?
S7 is zo te zien nog niet officieel uit (lijkt in december ergens uit te komen) en de S6 kan ik niet vinden.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_166215337
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:40 schreef Questular het volgende:
http://www.elephonestore.(...)phone-64gb-blue.html

denk dat ik eens ga kijken of dit mn volgende wordt :)
Heb ik ook aan gedacht, maar als je verder kijkt zie je dat Elephone niet vies is van loze beloftes.
Slechte (software)support en maken vaak reclame voor telefoons die niet in productie zijn.

Daarnaast merkte ik op gizchina dat ze mensen inhuren om positieve reacties te plaatsen.
http://www.gizchina.com/2(...)rings-new-functions/
pi_166215398
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:45 schreef dimmak het volgende:

[..]

Mi5(s) International Edition?
Mi5 is een optie, maar ik hoor best wat verhalen dat de interface niet zo denderend is en daar is de OP3 weer wel goed in.
Mi5 heeft geen playstore en de EU versie van de OP3 wel
Ik las dat de Mi5 niet zo goed met de batterij om gaat op 4G (WiFi gebruik ik zelden) en ook niet zo goed is met ontvangst
OP3 heeft dash charge maar de snel laad techniek van de Mi5 is makkelijker (veel voor te vinden). Dash charge is een betere techniek maar er is gewoon niets voor te vinden.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_166215436
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 12:04 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Mi5 is een optie, maar ik hoor best wat verhalen dat de interface niet zo denderend is en daar is de OP3 weer wel goed in.
Mi5 heeft geen playstore en de EU versie van de OP3 wel
Ik las dat de Mi5 niet zo goed met de batterij om gaat op 4G (WiFi gebruik ik zelden) en ook niet zo goed is met ontvangst
OP3 heeft dash charge maar de snel laad techniek van de Mi5 is makkelijker (veel voor te vinden). Dash charge is een betere techniek maar er is gewoon niets voor te vinden.
Heb je verstand van het flashen van ROMS? Je zou natuurlijk Cyanogenmod kunnen overwegen. Dat zou ik iig wel doen met een Mi5. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 13:01:54 #168
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166216626
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:50 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

S7 is zo te zien nog niet officieel uit (lijkt in december ergens uit te komen) en de S6 kan ik niet vinden.
bedoelde de samsungs :)

Oneplus is wel oke, maar lange levertijd volgens mij
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166217061
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 12:06 schreef dimmak het volgende:

[..]

Heb je verstand van het flashen van ROMS? Je zou natuurlijk Cyanogenmod kunnen overwegen. Dat zou ik iig wel doen met een Mi5. :)
Ik heb dus de keuze:

Mi5 met een minder scherm, iets slechte prestaties, iets minder scherm
¤280 op BG en dan met alles erbij is het ¤ 372,55 (+30,64%)

OnePlus 3 met een beter scherm, betere prestaties, betere accu
¤399

Waarom zou ik voor de Mi 5 gaan die ik dan nog moet flashen met een andere rom om alles goed te laten werken?
Of mis ik nu iets?
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 13:37:30 #170
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166217378
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 14:54 schreef shiznuts het volgende:
64GB/128GB. Maar I catch your drift. :Y
Ook wel tof dat er een focus is op goede audio decoding. Gelijk een DAP.

Wat is nou die story met de concept foon? Is het nou een concept of kun je die echt kopen? :s)
Doet me wel een beetje aan die van laatst:

[..]

Alleen is de MIX dan wel vrij sexay (wel jammer van fingerprintscanner on zhe back). :9
Qua looks vind ik hem super; ook omdat ik niet zo'n fan ben van (erg) afgeronde hoeken. Daar ben ik meteen vanaf als er boven ook geen bezel meer zit. :P

Maar praktisch weet ik het nog niet. Die fingerprintscanner boeit me nog niet zo, maar ik denk dat ik het scherm sneller kapot knots en ook sneller vingerafdrukken erop krijg omdat er nou eenmaal weinig rand meer over is om de telefoon mee vast te pakken aan de zijkant.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166217597
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 13:21 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ik heb dus de keuze:

Mi5 met een minder scherm, iets slechte prestaties, iets minder scherm
¤280 op BG en dan met alles erbij is het ¤ 372,55 (+30,64%)

OnePlus 3 met een beter scherm, betere prestaties, betere accu
¤399

Waarom zou ik voor de Mi 5 gaan die ik dan nog moet flashen met een andere rom om alles goed te laten werken?
Of mis ik nu iets?
Persoonlijk vind ik de Mi5 er mooier uit zien en de OnePlus 3 te groot. Gaat dat voor jou niet op is de OP3 een goede keus natuurlijk. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166217661
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 13:46 schreef dimmak het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik de Mi5 er mooier uit zien en de OnePlus 3 te groot. Gaat dat voor jou niet op is de OP3 een goede keus natuurlijk. :)
Ik vind de OP3 *persoonlijk* er mooier uit zien. Wat betreft maten scheelt het bijna niets. Het zijn beide grote toestellen.

The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_166217673
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 13:49 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ik vind de OP3 *persoonlijk* er mooier uit zien. Wat betreft maten scheelt het bijna niets. Het zijn beide grote toestellen.

[ afbeelding ]
Dan is het duidelijk toch. :) Go for it.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 13:53:22 #174
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166217734
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 13:21 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ik heb dus de keuze:

Mi5 met een minder scherm, iets slechte prestaties, iets minder scherm
¤280 op BG en dan met alles erbij is het ¤ 372,55 (+30,64%)

OnePlus 3 met een beter scherm, betere prestaties, betere accu
¤399

Waarom zou ik voor de Mi 5 gaan die ik dan nog moet flashen met een andere rom om alles goed te laten werken?
Of mis ik nu iets?
Waarom niet de Mi5s? Die is voor ongeveer ¤ 320,- via Aliexpress te kopen zonder risico op douanekosten.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 13:54:22 #175
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166217754
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 12:06 schreef dimmak het volgende:

[..]

Heb je verstand van het flashen van ROMS? Je zou natuurlijk Cyanogenmod kunnen overwegen. Dat zou ik iig wel doen met een Mi5. :)
Gebruik hier de stock rom naar alle tevredenheid ;) Altijd snel updates en patches. Alleen Engelse taal. Wat zijn nog meer voordelen tov de stock?
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_166217858
quote:
16s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 13:54 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Gebruik hier de stock rom naar alle tevredenheid ;) Altijd snel updates en patches. Alleen Engelse taal. Wat zijn nog meer voordelen tov de stock?
Ik ben persoonlijk fan van CyanogenROM. Ook door de snelle updates, stong android ervaring en toevoegingen. Verder is is dat natuurlijk heel persoonlijk.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166218147
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 13:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Waarom niet de Mi5s? Die is voor ongeveer ¤ 320,- via Aliexpress te kopen zonder risico op douanekosten.
Ik ben echt geen fan om dit soort dingen via aliexpress te kopen. Het is een nogal knullig ogende site waar veel troep word verkocht vergeleken met BG/GB en andere sites.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 14:25:34 #178
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166218371
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 14:12 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ik ben echt geen fan om dit soort dingen via aliexpress te kopen. Het is een nogal knullig ogende site waar veel troep word verkocht vergeleken met BG/GB en andere sites.
Dat klopt, maar een aantal sellers zijn gewoon goed te vertrouwen. Top One bijvoorbeeld.

Bovendien is het hele concept natuurlijk dat Aliexpress bescherming biedt tegen dubieuze kopers.

En om de grootste webwinkel van de wereld nou 'knullig' te noemen...

Bij Banggood pik je hem trouwens ook op voor ¤ 275,- exclusief btw. Dat is ook geen geld en al met al wel een betere telefoon dan de Oneplus3.
pi_166219026
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 14:25 schreef BadderHaring het volgende:
ijn gewoon goed te vertrouwen. Top One bijvoorbeeld.

Bovendien is het hele concept natuurlijk dat Aliexpress bescherming biedt tegen dubieuze kopers.

En om de grootste webwinkel van de wereld nou 'knullig' te noemen...

Bij Banggood pik je hem trouwens ook op voor ¤ 275,- exclusief btw. Dat is ook geen geld en al met al wel een betere telefoon dan de Oneplus3.
Hoezo heb je via aliexpres nu geen risico op douanekosten meer? Ik heb in het verleden ook via ze besteld en toen moest ik gewoon betalen.

Het word toch gewoon via china verzonden?

Ik vind het nu vaag. De Mi5s lijkt een goed toestel maar ik kom er weinig over tegen. Ja, specs, die zijn redelijk gelijk. Verder is er nu nog geen cynagoen of hoe je dat dan ook spelt beschikbaar.

Die 275 is 372 met douanekosten en belasting erbij. Dat is bijna gelijk aan de oneplus3 voor de Mi5

De Mi5S kom ik ook tegen maar die gaat al snel ver over de 400 euro heen. Klein beetje betere specs, imho lelijker uiterlijk voor meer geld. Is het dat waard?
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 15:10:12 #180
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166219267
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 14:58 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Hoezo heb je via aliexpres nu geen risico op douanekosten meer? Ik heb in het verleden ook via ze besteld en toen moest ik gewoon betalen.

Het word toch gewoon via china verzonden?

Ik vind het nu vaag. De Mi5s lijkt een goed toestel maar ik kom er weinig over tegen. Ja, specs, die zijn redelijk gelijk. Verder is er nu nog geen cynagoen of hoe je dat dan ook spelt beschikbaar.

Die 275 is 372 met douanekosten en belasting erbij. Dat is bijna gelijk aan de oneplus3 voor de Mi5

De Mi5S kom ik ook tegen maar die gaat al snel ver over de 400 euro heen. Klein beetje betere specs, imho lelijker uiterlijk voor meer geld. Is het dat waard?
Niet bij alle Aliexpress-sellers. Sommige verzenden met DHL via Engeland, onder andere Top One, via een constructie waarbij zij de BTW voldoen in Engeland. Kijk maar eens in hun shop op Aliexpress.

275 wordt 375 met douanekosten+BTW erbij? Dat is wel een hele ongunstige berekening die je daar gebruikt. Maar goed, per saldo is de mi5s momenteel net zo duur als de mi5 door de gunstige coupons van Banggood. Verder is het gewoon de vraag welk toestel je het liefst wilt. Let wel, je bent bij Oneplus zeker van de prijs, bij de Xiaomi's via Banggood kun je geluk hebben en dan ben je (veel) goedkoper uit.

Bij Banggood krijg je met coupon momenteel ¤ 80,- korting op de Mi5S, zie het topic hier in CHI.
pi_166221313
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 15:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Niet bij alle Aliexpress-sellers. Sommige verzenden met DHL via Engeland, onder andere Top One, via een constructie waarbij zij de BTW voldoen in Engeland. Kijk maar eens in hun shop op Aliexpress.

275 wordt 375 met douanekosten+BTW erbij? Dat is wel een hele ongunstige berekening die je daar gebruikt. Maar goed, per saldo is de mi5s momenteel net zo duur als de mi5 door de gunstige coupons van Banggood. Verder is het gewoon de vraag welk toestel je het liefst wilt. Let wel, je bent bij Oneplus zeker van de prijs, bij de Xiaomi's via Banggood kun je geluk hebben en dan ben je (veel) goedkoper uit.

Bij Banggood krijg je met coupon momenteel ¤ 80,- korting op de Mi5S, zie het topic hier in CHI.
Ah ok ik wist niet dat ze een andere constructie hadden.

Had kennelijk een foutje, het is

Bestelbedrag in euro’s ¤ 279,07
Invoerrechten bedrag ¤ 11,72
BTW bedrag ¤ 61,07
Totale bijkomende kosten ¤ 85,79
Totaalbedrag ¤ 364,86 (+30,74%)
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 17:02:14 #182
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_166221708
Sterker nog. Komt nog lager uit. Er zitten geen invoerrechten op smartphones. Tarief is 0,00.

Opletten bij het gebruik van die online calculator. Die gast die dat gemaakt heeft, heeft als voorbeeld een waarde genomen dat is 'ingesteld op 4,2%, het tarief voor optische/astronomische instrumenten (hobby van de auteur)'. Waarom 'ie dat in godsnaam heeft gedaan weet ik ook niet.
BTW 21% + 13 EUR (Inklaringskosten PostNL) dus.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 26 oktober 2016 @ 20:44:55 #183
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166227153
To mi Mix or not to mix, that's the question.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 26 oktober 2016 @ 20:47:11 #184
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166227246
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 20:44 schreef RobertNL het volgende:
To mi Mix or not to mix, that's the question.
Hij is wel echt groot. Supervet, maar groooooot.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 21:06:34 #185
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166227943
Ja plus dat ik dan van provider moet wisselen, tenminste ik begrijp dat de mix niet al die banden heeft.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 26 oktober 2016 @ 21:24:08 #186
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166228570
Zo ver heb ik niet eens gekeken. Hij mist de 800mhz band ofzo? Ik zit zelf bij T-Mobile, dus ben vooral geïnteresseerd in de 1800mhz. En 900mhz is leuk meegenomen, maar geen must.

Ik vind hem vooral groot. En als tablet-vervanger weer te klein. Ik zou zo'n design wel willen met een 5,2-5,5 inch scherm.
pi_166229198
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:50 schreef Dromer het volgende:

[..]

Je moet echt eens je licht opsteken in de volgende reeks: CHI / [Chinese Webshops] Topic #386 Kleine gele envelopjes uit de Oriënt
Kort door de bocht zijn laders van Blitzwolf goed en niet gevaarlijk. Wel gebruiken met een goede usb-kabel. (kun je ook van Blitzwolf nemen)
M'n eerste Blitzwolf lader is inmiddels binnen(16 oktober besteld, 25 oktober binnen, recordtijd als je nagaat dat ik nog wacht op een kabel van 25 september..), ding werkt goed. Thanks!
pi_166235407
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 14:58 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Hoezo heb je via aliexpres nu geen risico op douanekosten meer? Ik heb in het verleden ook via ze besteld en toen moest ik gewoon betalen.

Het word toch gewoon via china verzonden?

Ik vind het nu vaag. De Mi5s lijkt een goed toestel maar ik kom er weinig over tegen. Ja, specs, die zijn redelijk gelijk. Verder is er nu nog geen cynagoen of hoe je dat dan ook spelt beschikbaar.

Die 275 is 372 met douanekosten en belasting erbij. Dat is bijna gelijk aan de oneplus3 voor de Mi5

De Mi5S kom ik ook tegen maar die gaat al snel ver over de 400 euro heen. Klein beetje betere specs, imho lelijker uiterlijk voor meer geld. Is het dat waard?
Waarom hecht je zoveel belang aan wel of geen douanekosten? Volgens mij moet je er gewoon van uitgaan dat er douanekosten/inklaringskosten (zie Shiz zijn post) bijkomen.

Of boek jij ook altijd een all inclusive vakantie en ken je de voorwaarden daarvan uit je hoofd om extra kosten te voorkomen omdat je al op de max van je budget zit?

Daarnaast kan ik je vertellen dat ik zelf regelmatig bestellingen doe op de knullige AliExpress website bij bekendere als minder bekendere shops waarbij ik geen een keer mijn spullen niet geleverd heb gekregen en waarbij een issue direct opgelost werd zonder problemen.

Die lui zijn er enorm bij gebaat om een positieve review/feedback te krijgen en gaan daar (in de regel) ook heel ver voor.

Mijn Xiaomi toestel (Redmi note 3 pro special edition) heb ik besteld bij de officiële Xiaomi store op AliExpress. Top One is inderdaad ook een bekende shop voor Xiaomi toestellen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 09:16:54 #189
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166235997
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 21:41 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

M'n eerste Blitzwolf lader is inmiddels binnen(16 oktober besteld, 25 oktober binnen, recordtijd als je nagaat dat ik nog wacht op een kabel van 25 september..), ding werkt goed. Thanks!
Nice! Ik heb er ook twee in gebruik.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166236744
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 08:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom hecht je zoveel belang aan wel of geen douanekosten? Volgens mij moet je er gewoon van uitgaan dat er douanekosten/inklaringskosten (zie Shiz zijn post) bijkomen.
Maar dat is toch ook mijn exacte probleem? Ik ga er JUIST van uit dat er douanekosten bij komen om een totaal plaatje te zien, DAAROM doe ik die hele berekeningen. DAAROM hecht ik zo veel waarde er aan. Ik wil geen verassingen.

quote:
Of boek jij ook altijd een all inclusive vakantie en ken je de voorwaarden daarvan uit je hoofd om extra kosten te voorkomen omdat je al op de max van je budget zit?
Als ik een all inclusive vakantie zou doen, zou ik er rekening mee houden dat ik een bepaald bedrag extra kwijt ben om wat dingen te kopen etc, voor ik zou boeken. Minimaal het dubbele van de reis, maar ik hou het wel in de gaten. Zou eerder raar zijn als ik het niet zou doen. Een telefoon van 200 euro dat een telefoon van 300 euro word, word na het kopen van een huis, een nieuwe keuken, ladingen verf, gordijnen, meubels etc, een beetje prijzig als je het niet van te voren weet dat het gaat gebeuren. Ik wil daarom weten wat ik werkelijk uitgeef voor ik het doe. Lijkt mij normaal.

quote:
Daarnaast kan ik je vertellen dat ik zelf regelmatig bestellingen doe op de knullige AliExpress website bij bekendere als minder bekendere shops waarbij ik geen een keer mijn spullen niet geleverd heb gekregen en waarbij een issue direct opgelost werd zonder problemen.
Die lui zijn er enorm bij gebaat om een positieve review/feedback te krijgen en gaan daar (in de regel) ook heel ver voor.
Dat hele gedoe met shops op AE is, naast de zoek functie en layout, een van de dingen die ik knullig vind. Het is zo eBay/MarktPlaats achtig. Ik wil geen zaken doen met een shop-in-shop maar met de shop zelf. Ik bestel vooral op BG, ik doe zaken met BG en met niemand anders. BG wil ook zijn goede naam houden en ze hebben ook enorm baat bij positieve reviews/feedback. Tot nu toe nooit problemen gehad met hun support. Ik shop dan ook alleen bij AE als het echt niet anders kan. Voor ik bij AE ga kijken heb ik bij wijze van het halve internet al afgezocht.

quote:
Mijn Xiaomi toestel (Redmi note 3 pro special edition) heb ik besteld bij de officiële Xiaomi store op AliExpress. Top One is inderdaad ook een bekende shop voor Xiaomi toestellen.
k heb de OnePlus 3 besteld. De Mi5S staat nog overal op preorder en ik moet binnenkort mijn telefoon inleveren en nu krijg ik volgens hun de telefoon binnen ruim voor ik mijn huidige in moet leveren. De Mi5, tja, ik weet het gewoon niet. Lijkt een goed toestel, maar geen 1+3.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 11:15:19 #191
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166237573
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:14 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Maar dat is toch ook mijn exacte probleem? Ik ga er JUIST van uit dat er douanekosten bij komen om een totaal plaatje te zien, DAAROM doe ik die hele berekeningen. DAAROM hecht ik zo veel waarde er aan. Ik wil geen verassingen.

[..]

Als ik een all inclusive vakantie zou doen, zou ik er rekening mee houden dat ik een bepaald bedrag extra kwijt ben om wat dingen te kopen etc, voor ik zou boeken. Minimaal het dubbele van de reis, maar ik hou het wel in de gaten. Zou eerder raar zijn als ik het niet zou doen. Een telefoon van 200 euro dat een telefoon van 300 euro word, word na het kopen van een huis, een nieuwe keuken, ladingen verf, gordijnen, meubels etc, een beetje prijzig als je het niet van te voren weet dat het gaat gebeuren. Ik wil daarom weten wat ik werkelijk uitgeef voor ik het doe. Lijkt mij normaal.

[..]

Dat hele gedoe met shops op AE is, naast de zoek functie en layout, een van de dingen die ik knullig vind. Het is zo eBay/MarktPlaats achtig. Ik wil geen zaken doen met een shop-in-shop maar met de shop zelf. Ik bestel vooral op BG, ik doe zaken met BG en met niemand anders. BG wil ook zijn goede naam houden en ze hebben ook enorm baat bij positieve reviews/feedback. Tot nu toe nooit problemen gehad met hun support. Ik shop dan ook alleen bij AE als het echt niet anders kan. Voor ik bij AE ga kijken heb ik bij wijze van het halve internet al afgezocht.
Ook op Aliexpress heb je shops die al jaren en jaren mee gaan. Ook die hebben een raiting en naam hoog te houden.

Top one is een vorobeeld; daarnaast heeft Aliexpress een prima dispute systeem :Y. Snap dat jij je er minder prettig bij voelt, maar het werkt en doet het allemaal prima.

Overigens reken ik ook altijd op douanekosten; 21% + 13 euro als ik iets duurs bestel, kan het alleen maar meevallen.
Daarom bestel ik vaak ook met een Top-One of EU warehouse constructie waar mogelijk, dan weet je vooraf al duidelijk wat de kosten zijn :).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166347726
De Ulefone Metal is nu in de aanbieding bij Banggood voor slechts ¤ 102,-

Deze mobiel heeft een hoop "extra's", zie hier voor een interessante review:
https://androidworld.nl/r(...)voorzien-van-adware/
pi_166347801
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:42 schreef oheng het volgende:
De Ulefone Metal is nu in de aanbieding bij Banggood voor slechts ¤ 102,-

Deze mobiel heeft een hoop "extra's", zie hier voor een interessante review:
https://androidworld.nl/r(...)voorzien-van-adware/
Waarom zou je 102 euro + BTW en invoer betalen voor zo'n kostenmakende spam/reclamebak?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_166349669
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:47 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Waarom zou je 102 euro + BTW en invoer betalen voor zo'n kostenmakende spam/reclamebak?
Ik weet het niet, zelfhaat misschien?
  dinsdag 1 november 2016 @ 18:03:27 #195
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166350404
Er loopt dus zo'n mod op het umi Forum alle klachten te downplayen :') alle bugs zijn een gevalletje 'op onze apparaten is het goed, contact de verkoper'
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 1 november 2016 @ 18:49:57 #196
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_166351390
Dat is eerder de standaard dan de uitzondering toch? :P Doen ze overal. :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 1 november 2016 @ 18:57:51 #197
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166351591
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:49 schreef shiznuts het volgende:
Dat is eerder de standaard dan de uitzondering toch? :P Doen ze overal. :')
Das waar. Ging even de update topics lezen voor ik de super update
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 1 november 2016 @ 19:41:23 #198
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166352685
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:49 schreef shiznuts het volgende:
Dat is eerder de standaard dan de uitzondering toch? :P Doen ze overal. :')
Bij de P9000 op het forum viel het relatief mee, daar vroegen ze zelfs proactief logs van mensen uit een land waar de simkaarten het niet goed deden :D.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166429993
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:42 schreef oheng het volgende:
De Ulefone Metal is nu in de aanbieding bij Banggood voor slechts ¤ 102,-

Deze mobiel heeft een hoop "extra's", zie hier voor een interessante review:
https://androidworld.nl/r(...)voorzien-van-adware/
Zijn er Chinese producenten waar je zeker vanuit mag gaan dat die geen adware/spam met hun toestellen leveren?
pi_166430258
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:40 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zijn er Chinese producenten waar je zeker vanuit mag gaan dat die geen adware/spam met hun toestellen leveren?
Ik heb kortgeleden een Oukitel en een HomTom besteld, en totnutoe nog niks gevonden, ook geen vage connecties naar buiten ().
pi_166435767
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:02 schreef oheng het volgende:

[..]

Ik heb kortgeleden een Oukitel en een HomTom besteld, en totnutoe nog niks gevonden, ook geen vage connecties naar buiten ().
Ik heb beide ook oukitel en homtom
In iets oudere firmware van oukitel vond sophos iets verdachts , na update is alles weg en sophos vind niets meer.

Bij homtom word niets gevonden

Tevens is het update van beide toestellen nu al meer dan mij vorige Sony en Lg
pi_166478203
Xiaomi Redmi 4 in aantocht!!
pi_166482680
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Xiaomi Redmi 4 in aantocht!!
5 inch, 3GB RAM, FHD, 4k mah, snapdragon 625. Impressive, zeker als het zo'n schappelijke prijzen zijn zoals bij de Redmi 3.
pi_166490062
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 19:24 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

5 inch, 3GB RAM, FHD, 4k mah, snapdragon 625. Impressive, zeker als het zo'n schappelijke prijzen zijn zoals bij de Redmi 3.
¤200 8-)
  donderdag 10 november 2016 @ 13:15:43 #205
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166559012
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 19:24 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

5 inch, 3GB RAM, FHD, 4k mah, snapdragon 625. Impressive, zeker als het zo'n schappelijke prijzen zijn zoals bij de Redmi 3.
159 dollar bij Geekbuying via de nieuwsbrief. Dat is geen cent te veel.
pi_166584304
Mochten er nog anderen last hebben van een lam touchscreen op de Bluboo Picasso, dit werkt bij in iedergeval nu even :P


  vrijdag 11 november 2016 @ 16:30:32 #207
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166585271
Ben aan het rondkijken voor de Xiaomi Mix. De verwachte verzenddatum verschilt nogal per site. Van eind november tot 31 december. Omdat ik me afvraag of de prijs nog zal zakken de komende weken, heb ik nog niks besteld. Beste prijzen die ik nu kan vinden zijn bij Gearbest en Tomtop. Iemand nog ideetjes waar ie goedkoper is?

En ja, hij is groot. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166587792
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Xiaomi Redmi 3 Pro Note Prime (Kate) in aantocht!!
Fixed. En een Mi Band 2. Lang leve 11.11 shopping op Aliexpress *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Joosie200 op 11-11-2016 19:19:56 ]
mag het weten
pi_166594928
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 19:10 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Fixed. En een Mi Band 2. Lang leve 11.11 shopping op Aliexpress *O*
iDeal betaling? :P
  vrijdag 11 november 2016 @ 23:51:34 #210
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166595707
Zo..de Mi mix toch maar pre-ordered. Kwam met coupon en cashback uit op een whopping 540 euro. En maar hopen dat de invoerkosten er niet overheen komen...

Eigenlijk is het vooral een gimmick-phone met z'n keramische casing en bijna randloos scherm. Zoals Shiz al aangaf is ie verder voor een flagship phone wat middelmatig; camera is zo zo, geen draadloos opladen, verder geen Killer features. Toch is juist dat ontwerp wat me erg aantrekt: Een bijna tablet-size scherm in een telefoon die niet heel veel groter is dan een flinke 5,5" telefoon. Natuurlijk blijft ie wel groot, is ie kwetsbaar en ook nog eens slippery. Ik heb maar betaald met cc zodat ik het eerste half jaar voor 250 euro verzekerd ben voor schade. :P

Ik kan me nog een dikke twee weken bedenken en dan wordt ie verstuurd. Zeggen ze..

Edit: ff gecheckt met verkoper: Xiaomi heeft geen leverdatum afgegeven, dus ik ga er maar van uit dat ik geluk heb als het dit jaar nog wordt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dromer op 12-11-2016 11:20:49 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 12 november 2016 @ 07:41:17 #211
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_166599420
Komen nog een paar announcements aan, zo ook bijvoorbeeld een nieuwe OnePlus (update van de 3).
~ https://www.facebook.com/(...)5670/?type=3&theater
Vivo X9 komt eraan. Anders is een Mi5s of Meizu Pro 6s misschien ook nog wel een optie.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166599722
Ik ben nog steeds op zoek naar de ideale 5-5.2" phone. De Mi4s kwam in de buurt, maar de te gladde achterkant was jammer. Flikkert van de bank af enzo.

Verder qua vorm / specs verder ideaal, ook heerlijke camera en super fijn scherm wat goed reageert op touch. Ik kon daar echt rete snel op typen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 12 november 2016 @ 09:07:35 #213
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_166599848
Z9 Elite was zo'n 249,- USD hier: https://www.aliexpress.co(...)710_32747978434.html .
Heb ook 't probleem dat de foon hier glijdt als zo'n curling ding. Maar... dat heb ik verholpen door er griptape op te plakken (rolletje badkamer griptape hadden ze een tijdje geleden bij de Hofer (ALDI)).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166599852
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:07 schreef shiznuts het volgende:
Z9 Elite was zo'n 249,- USD hier: https://www.aliexpress.co(...)710_32747978434.html .
Heb ook 't probleem dat de foon hier glijdt als zo'n curling ding. Maar... dat heb ik verholpen door er griptape op te plakken (rolletje badkamer griptape hadden ze een tijdje geleden bij de Hofer (ALDI)).
Hmm ja, ik wil eigenlijk gewoon een foon die op vrijwel alle vlakken doet wat ik wil. De Jiayu S3+ heb ik hier nog steeds liggen als back up. Een fractie te groot door 5,5", maar camera, batterij, het achterkantje....alles ideaal.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 12 november 2016 @ 11:25:12 #215
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166601670
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:07 schreef shiznuts het volgende:
Z9 Elite was zo'n 249,- USD hier: https://www.aliexpress.co(...)710_32747978434.html .
Heb ook 't probleem dat de foon hier glijdt als zo'n curling ding. Maar... dat heb ik verholpen door er griptape op te plakken (rolletje badkamer griptape hadden ze een tijdje geleden bij de Hofer (ALDI)).
Meh, niks voor zo'n designfreak als ik. Kun je er net zo goed meteen een cover op zetten toch?
De Mix schijnt nog gladder te zijn door het keramisch materiaal. :{
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166602046
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 19:18 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Ik heb beide ook oukitel en homtom
In iets oudere firmware van oukitel vond sophos iets verdachts , na update is alles weg en sophos vind niets meer.

Bij homtom word niets gevonden

Tevens is het update van beide toestellen nu al meer dan mij vorige Sony en Lg
Welke Sophos app gebruik je precies om de verdachte apps te vinden? De Sophos anti-virus?

Is er ook een goede app om de uitgaande connecties van de geinstalleerde apps te checken?
pi_166602895
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:45 schreef thoragz het volgende:

[..]

Welke Sophos app gebruik je precies om de verdachte apps te vinden? De Sophos anti-virus?

Is er ook een goede app om de uitgaande connecties van de geinstalleerde apps te checken?
Sophos


pi_166606548
quote:
Interessant. Meteen een Blitzwolf kabel meegepikt. :P
  zaterdag 12 november 2016 @ 19:10:22 #220
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_166610363
quote:
Leuk,

even zo'n xiaomi speakertje gekocht. Voor dat geld toch maar een keer doen....
  zondag 13 november 2016 @ 15:03:32 #221
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_166625337

http://www.gizmochina.com(...)i-mate-9-pro-leaked/
Not bad. Maar... 'China exclusive'. :')

Nu aan Meizu de counter!

http://www.gizmochina.com(...)ight-be-meizu-pro-7/ http://www.gizmochina.com(...)front-unlikely-true/
24.12 meer info. :o Is meer wat ik bedoelde dan de MIX.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 13 november 2016 @ 15:56:50 #222
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166626447
Mwaa, ik geloof niet dat Meizu echt met zoiets komt. En als ze het doen zal het wel rotzooi zijn.
  zondag 13 november 2016 @ 16:09:54 #223
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166626780
Wel mooi zo zonder dikke bezel aan de onderkant. Echt alleen nog maar een scherm. De randjes zijn, geloof ik, wel een tikje dikker dan die van de Mix. Vraag is of het niet een 'renderjuweeltje' is en (inderdaad) of hij wel uit gaat komen.
Als concept wel érg interessant!

Ik ben benieuwd wat de Apple-variant volgend jaar gaat worden.
Leuke van de Mix is dat ie er al eerder is. Als de Meizu later uitkomt dan de iPhone, zullen ze het weer Chinees kopieergedrag gaan noemen..
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166630362
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2016 16:09 schreef Dromer het volgende:
Wel mooi zo zonder dikke bezel aan de onderkant. Echt alleen nog maar een scherm. De randjes zijn, geloof ik, wel een tikje dikker dan die van de Mix. Vraag is of het niet een 'renderjuweeltje' is en (inderdaad) of hij wel uit gaat komen.
Als concept wel érg interessant!

Ik ben benieuwd wat de Apple-variant volgend jaar gaat worden.
Leuke van de Mix is dat ie er al eerder is. Als de Meizu later uitkomt dan de iPhone, zullen ze het weer Chinees kopieergedrag gaan noemen..
En Apple is natuurlijk degene die het uitgevonden heeft en de innovator is..
  maandag 14 november 2016 @ 20:27:47 #225
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_166656413
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 15 november 2016 @ 22:38:46 #226
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166682208
Kijk eens aan. De mix doet het wel erg goed in de test van Jerry. Als je hem nog niet kent..zie zijn andere filmpjes.

I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 15 november 2016 @ 22:46:08 #227
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166682452
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:38 schreef Dromer het volgende:
Kijk eens aan. De mix doet het wel erg goed in de test van Jerry. Als je hem nog niet kent..zie zijn andere filmpjes.

Ben wel benieuwd naar de drop testen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 15 november 2016 @ 23:13:28 #228
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166683282
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:46 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar de drop testen
Ik ook. Het scherm zal het dan snel begeven. Er is dan eigenlijk wel een vergelijking nodig met andere telefoons. Samsung Note of zo..
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166687361
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:38 schreef Dromer het volgende:
Kijk eens aan. De mix doet het wel erg goed in de test van Jerry. Als je hem nog niet kent..zie zijn andere filmpjes.

Nice. Ik denk dat mijn HTC 10 in de verkoop gaat. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 16 november 2016 @ 15:59:56 #230
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166694236
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 08:34 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nice. Ik denk dat mijn HTC 10 in de verkoop gaat. :P
Wel nog even mee wachten, want ik vraag me af of ze nog dit jaar kunnen leveren en óf ze sowieso kunnen leveren.

Was mooi dat hij de keramische delen pas met scherpte 8 kon bekrassen en dat ook de fingerprintsensor en knopjes van keramisch materiaal zijn. De bouwkwaliteit lijkt echt goed te zijn.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 16 november 2016 @ 19:44:48 #231
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166699382
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Xiaomi Redmi 4 in aantocht!!
Is er ook een alternatief met wel volwaardige 4G? Want voor de rest lijkt ie me perfect..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_166704323
Iemand enige ervaring met de zuk z2? (niet de pro versie)

Hij staat nu in de promo bij banggood voor ¤180. Daarvoor krijg je een snapdragon 820 en 4gb ram.

Zijn er serieuze minpunten aan deze smartphone?
  woensdag 16 november 2016 @ 22:55:21 #233
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166704574
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 22:42 schreef zik3100 het volgende:
Iemand enige ervaring met de zuk z2? (niet de pro versie)

Hij staat nu in de promo bij banggood voor ¤180. Daarvoor krijg je een snapdragon 820 en 4gb ram.

Zijn er serieuze minpunten aan deze smartphone?
Vrij grove bezels, geen NFC. Dat waren voor mij de dealbreakers.

Verder wordt ie overal goed omtvangen. Hier een tweede visie vanuit Gizchina,er staat ook nog ergens een review van toen hij net uit was.

http://www.gizchina.com/2(...)k-z2-second-opinion/
pi_166704656
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 22:55 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Vrij grove bezels, geen NFC. Dat waren voor mij de dealbreakers.

Verder wordt ie overal goed omtvangen. Hier een tweede visie vanuit Gizchina,er staat ook nog ergens een review van toen hij net uit was.

http://www.gizchina.com/2(...)k-z2-second-opinion/
Tegen dat NFC (via smartphone) daadwerkelijk frequent gebruikt gaat worden in België zijn we toch weer een jaartje of twee verder veronderstel ik. Als het dan aanslaat koop ik wel een nieuwe gsm :p De bezels ga ik toch nog eens checken dan, met een zwarte versie zal dit wel niet zo heel lelijk zijn.
  donderdag 17 november 2016 @ 13:56:16 #235
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166712844
NFC gebruik ik vooralsnog alleen als gadget/gimmick, want heb ook altijd m'n bankpasje op zak en die pakken is minder 'moeite', want die hoef ik niet eerst aan te zetten. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166713822
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:44 schreef fathank het volgende:

[..]

Is er ook een alternatief met wel volwaardige 4G? Want voor de rest lijkt ie me perfect..
Redmi 3s Note Pro Premium Kate versie. Die heeft alle banden voor volledig 4G dekking in Nederland. Want 800Mhz ook ondersteund.

Daarom heb ik die ook besteld op 11/11 via de official Xiaomi Shop bij Aliexpress.
mag het weten
  donderdag 17 november 2016 @ 15:20:41 #237
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166714318
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 14:51 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Redmi 3s Note Pro Premium Kate versie. Die heeft alle banden voor volledig 4G dekking in Nederland. Want 800Mhz ook ondersteund.

Daarom heb ik die ook besteld op 11/11 via de official Xiaomi Shop bij Aliexpress.
Die is weer 5.5", en dat is wel weer een beetje aan de grote kant :{.

Maar goed, het 5" aanbod is niet zo ruim als het 5.5" aanbod, misschien toch maar zo'n groot slagschip dan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_166715698
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:20 schreef fathank het volgende:.......
Die is weer 5.5", en dat is wel weer een beetje aan de grote kant :{.
.........
De Redmi 3S International ondersteunt ook band 20. Dit is de voorganger van de R4
5 inch en in alles een maatje kleiner dan de Redmi Note 3SE, maar ook voordeliger.

[ Bericht 1% gewijzigd door elinx op 17-11-2016 17:14:41 ]
  donderdag 17 november 2016 @ 20:01:57 #239
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166720179
http://forum.xda-develope(...)11-16-t3501751/page2

Android 7.0 is uit voor de Elephone P9000; het kan dus blijkbaar wel. Beloftes houden; alhoewel het is nog alles behalve stabiel :P.
_
Snapdragon 835 is ook onderweg:
http://www.xda-developers(...)m-finfet-early-2017/

[ Bericht 21% gewijzigd door RobertNL op 17-11-2016 20:07:35 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 17 november 2016 @ 23:45:54 #240
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166727397
Je moet de mi mix dus echt niet laten vallen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 17 november 2016 @ 23:52:30 #241
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166727583
Niet op een hoek iig. :P
Viel te verwachten. Ik vraag me af hoe een iPhone of Samsung het doet bij een vergelijkbare test.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 18 november 2016 @ 07:41:53 #242
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166729080
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 23:52 schreef Dromer het volgende:
Niet op een hoek iig. :P
Viel te verwachten. Ik vraag me af hoe een iPhone of Samsung het doet bij een vergelijkbare test.

Die kunnen wat meer hebben
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 18 november 2016 @ 10:21:08 #243
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166730726
Volgens bronnen komt er ook een 5,5 inch variant van de Mix. Las het net op Androidworld.

Zou wel te gek zijn. Ik wacht nog even met mijn nieuwe aankoop.
  vrijdag 18 november 2016 @ 11:16:34 #244
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_166731641
Da's dan een miniphone! Ik wacht wel ff tot 24.12, de Meizu aankondiging.

Ondertussen hoop ik dat de Mate 9 Pro van Huawei naar Europa komt (momenteel alleen als Porsche Design 1395 EUR) of ff checken welke banden die heeft (import). Dat is geloof ik momenteel de meest ideale foon voor mij. Namelijk:

• Nice design (en een versie met zwarte front) met 5.5" 2K scherm (VR in mind)
• Fingerprint op de front
• Dual cam set-up (Leica) aan de achterkant met hybrid AF (PDAF+CAF+Laser+Depth auto focus) & OIS
• Goede powerhouse & 4000mAh
• IR blaster
• High-end foon, maar toch gewoon dualSIM!

Most fun packed foon op 't moment if you ask me.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 18 november 2016 @ 11:42:09 #245
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166732085
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 11:16 schreef shiznuts het volgende:
Da's dan een miniphone! Ik wacht wel ff tot 24.12, de Meizu aankondiging.

Ondertussen hoop ik dat de Mate 9 Pro van Huawei naar Europa komt (momenteel alleen als Porsche Design 1395 EUR) of ff checken welke banden die heeft (import). Dat is geloof ik momenteel de meest ideale foon voor mij. Namelijk:

• Nice design (en een versie met zwarte front) met 5.5" 2K scherm (VR in mind)
• Fingerprint op de front
• Dual cam set-up (Leica) aan de achterkant met hybrid AF (PDAF+CAF+Laser+Depth auto focus) & OIS
• Goede powerhouse & 4000mAh
• IR blaster
• High-end foon, maar toch gewoon dualSIM!

Most fun packed foon op 't moment if you ask me.
Ik heb alleen een vreselijke antipathie tegen Huawei. Verschillende toestellen van het merk in de familie en vriendenkring en ze zijn echt de meester in het 'net niet'.

Dat gekoppeld aan de tegenwoordig toch wel tamelijk premium-prijzen die ze denken te kunnen rekenen, maakt dat ik dat merk toch echt redelijk negeer. Ik vrees alleen dat Xiaomi langzaamaan ook die kant op aan het gaan is.

Kijk, ik vind het prima om 'less than perfect' te accepteren in een high-end toestel van ¤ 250,-/ ¤ 300,-, maar zodra er ¤ 600,- a ¤ 700,- kaartjes aan gehangen worden, dan wil ik ook dat alles(!) perfect is en goed werkt. Dat is met Huawei zeker niet en ook Xiaomi laat echt wel kleine steekjes vallen hier en daar.
  vrijdag 18 november 2016 @ 12:05:47 #246
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_166732529
Uiteindelijk is alles een concessie. Of prijs, of specs, of kleine stoorfactortjes.
Maar goed, er is altijd wel eentje die het minst verkeerd doet en het meest bij je past. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 18 november 2016 @ 13:21:13 #247
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166733928
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 12:05 schreef shiznuts het volgende:
Uiteindelijk is alles een concessie. Of prijs, of specs, of kleine stoorfactortjes.
Maar goed, er is altijd wel eentje die het minst verkeerd doet en het meest bij je past. :P
Klopt. Het leven is compromissen sluiten.
  vrijdag 18 november 2016 @ 20:15:08 #248
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166741839
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 10:21 schreef BadderHaring het volgende:
Volgens bronnen komt er ook een 5,5 inch variant van de Mix. Las het net op Androidworld.

Zou wel te gek zijn. Ik wacht nog even met mijn nieuwe aankoop.
Zou mooi zijn, maar zijn er ook meer bronnen?

Ben benieuwd hoe snel dat dan komt. Eerder dan Apple? :P
Ik roep altijd dat ik groter dan 5" niet zie zitten en dat bezelless (bezel-less :P) voor mij niet zo nodig hoeft vanwege de kwetsbaarheid, maar zie mezelf nu een 6,4" telefoon met bijna geen bezels bestellen. :+
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:59:11 #249
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166747344
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:15 schreef Dromer het volgende:

[..]

Zou mooi zijn, maar zijn er ook meer bronnen?

Ben benieuwd hoe snel dat dan komt. Eerder dan Apple? :P
Ik roep altijd dat ik groter dan 5" niet zie zitten en dat bezelless (bezel-less :P) voor mij niet zo nodig hoeft vanwege de kwetsbaarheid, maar zie mezelf nu een 6,4" telefoon met bijna geen bezels bestellen. :+
http://www.gizchina.com/2(...)o-leaks-shows-specs/
  zaterdag 19 november 2016 @ 11:50:11 #250
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166753825
Haha Mix nano. Meteen overdrijven. :P
Ik lees dat het niet meer dan een gerucht is n.a.v. de foto? Voorlopig laat ik m'n bestelling voor de Mix nog maar staan. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166799989
Hoe verwijder ik eigenlijk oude wifi netwerken op mijn xiaomi mi4s? Ik heb nu de vakantie en andere plekken gehad en daar op wifi netwerken gezeten die ik daarna nooit meer gebruik. Weet iemand hoe ik die verwijder?
  maandag 21 november 2016 @ 14:23:08 #252
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166800760
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 13:43 schreef Stansfield het volgende:
Hoe verwijder ik eigenlijk oude wifi netwerken op mijn xiaomi mi4s? Ik heb nu de vakantie en andere plekken gehad en daar op wifi netwerken gezeten die ik daarna nooit meer gebruik. Weet iemand hoe ik die verwijder?
Ga naar je wifi settings > "Saved network" (redelijk onderaan) > Degene die je wilt verwijderen ingedrukt houden (je kan er meer selecteren) > Delete.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_166801006
quote:
16s.gif Op maandag 21 november 2016 14:23 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ga naar je wifi settings > "Saved network" (redelijk onderaan) > Degene die je wilt verwijderen ingedrukt houden (je kan er meer selecteren) > Delete.
Dus instellingen > wifi> en dan zie ik geen opgeslagen netwerken of zoiets staan? Ik heb Miui by xiaomi.eu rom erop staan.
pi_166802306
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 14:37 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dus instellingen > wifi> en dan zie ik geen opgeslagen netwerken of zoiets staan? Ik heb Miui by xiaomi.eu rom erop staan.
Staan al die wifi netwerken niet bij je wifi hoofdscherm?
Dan moet je daar gewoon kort opklikken en drukken op -> vergeten

denk ik.. :@
pi_166802510
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 15:40 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Staan al die wifi netwerken niet bij je wifi hoofdscherm?
Dan moet je daar gewoon kort opklikken en drukken op -> vergeten

denk ik.. :@
Nee daar komen alleen de wifi netwerken die beschikbaar zijn naar voren. Die ik dan heb die kan ik wel vergeten door er op door te klikken en dan vergeten in te drukken.
Maar dus niet die van vakanties enz waar ik me ooit heb aangemeld.
  maandag 21 november 2016 @ 16:00:38 #256
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166802742
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 14:37 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dus instellingen > wifi> en dan zie ik geen opgeslagen netwerken of zoiets staan? Ik heb Miui by xiaomi.eu rom erop staan.


"Saved network"

Ik heb stock Xiaomi rom (Miui 8, Mi5), maar zie niet in waarom de Xiaomi.eu rom hier vanaf zou wijken.

Als alternatief kan je een van de methodes gebruiken die hier omschreven staan.
http://en.miui.com/thread-84583-1-1.html (Ps. waarom je dit zelf niet hebt kunnen vinden :') )
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_166802931
Die optie heb ik er niet bij staan.

Bedankt voor het alternatief....
  maandag 21 november 2016 @ 22:35:55 #258
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_166814074
Na de Xiaomi Redmi Note 3 Pro (special edition) een tijd geprobeerd te hebben ga ik er waarschijnlijk tóch afscheid van nemen.

Dit in verband met het feit dat ik overgestapt ben van een Samsung Galaxy S5 met een (persoonlijke mening) geweldige camera (voor een smartphone) die de Xiaomi Redmi Note 3 Pro (special edition) bij lange na niet heeft (wat een onwijs slechte camera is dat)

Tenzij iemand suggesties heeft die niet via google te vinden zijn, want de camera is echt bar en bar slecht in vergelijking met die van een Samsung S5 (en dus ook een S7 (edge) ga ik vanuit).

Uiteraard ben ik mij bewust van het prijsverschil tussen beide camera's. In alle opzichten voldoet de Redmi Note 3 Pro (special edition) meer dan voldoende (2 volle dagen op een batterij met heavy use, 5,5" screen etc) alleen is de camera absoluut een deal breaker voor mij (aangezien dit toch een Nikon D3300 meeslepen scheelt).

So, any thoughts?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 22 november 2016 @ 00:02:24 #259
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_166816709
Ik ben/was erg tevreden met m'n Nubia moet ik zeggen. NeoVision. OIS. :Y
Maar nu zie overal dualcam set-ups e.d. en wil ik natuurlijk niet ver achterblijven.
Die Mate 9 Pro. :9 Maar straks Meizu Pro 7 aankondiging... ZUK met een edge exemplaar. Ff afwachten nog.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166826900
Nubia z11 mini S ben ik wel fan van, even een leuk dealtje scoren ergens.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 22 november 2016 @ 20:33:09 #261
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166832617
ZTE heeft wel vaker aardige camera's. Heb ooit de V5 gehad; prima cameraatje voor een Chinaphone.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166842042
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:28 schreef rene90 het volgende:
Nubia z11 mini S ben ik wel fan van, even een leuk dealtje scoren ergens.
Is die al uit? Ik heb nu een Nubia Z9, 2 jaartjes oud, bevalt me prima, denk dat ik de overstap naar de z11 mini ook maak.

Iemand nog andere tips voor een mooie chinaphone? Max 5,5 inch (liefst 5,0 of 5,2), wel kwalitatief, prijs maakt niet zoveel uit.
pi_166842254
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 00:02 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben/was erg tevreden met m'n Nubia moet ik zeggen. NeoVision. OIS. :Y
Maar nu zie overal dualcam set-ups e.d. en wil ik natuurlijk niet ver achterblijven.
Die Mate 9 Pro. :9 Maar straks Meizu Pro 7 aankondiging... ZUK met een edge exemplaar. Ff afwachten nog.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:28 schreef rene90 het volgende:
Nubia z11 mini S ben ik wel fan van, even een leuk dealtje scoren ergens.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 20:33 schreef Dromer het volgende:
ZTE heeft wel vaker aardige camera's. Heb ooit de V5 gehad; prima cameraatje voor een Chinaphone.
Het punt is dus, dat ik niet echt genoegen kan nemen met een "prima cameraatje voor een Chinaphone".

Welke telefoon zou het dichtste bij high end smartphones komen met betrekking tot camera kwaliteit?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 23 november 2016 @ 08:42:50 #264
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166842530
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 08:13 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het punt is dus, dat ik niet echt genoegen kan nemen met een "prima cameraatje voor een Chinaphone".

Welke telefoon zou het dichtste bij high end smartphones komen met betrekking tot camera kwaliteit?
Persoonlijk vind ik de Mi4c een zeer behoorlijke camera hebben. Maar het blijft allemaal een beetje lood om oud ijzer met smartphone camera's. Ik ben een behoorlijke pixelpeeper qua foto's en heb dan ook de stellige overtuiging dat fotograferen met een smartphone niet kan. Kiekjes kan prima, foto's alleen als de omstandigheden perfect zijn en je exact weet wat je doet (of fuckin' veel geluk hebt).

En ja, dan heb ik het ook over de 'geweldige' Galaxy's en iPhones. Wat dat betreft strekt de range tot 'absolute prut' tot 'net goed genoeg voor een weekendje met de familie'. En in die laatste categorie valt alles vanaf 'prima cameraatje'. Er is niet één situatie waarin een cameraphone mijn systeemcamera volwaardig kan vervangen. Ik twijfel dan ook nooit welke van de twee ik mee zal nemen.
pi_166842773
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 08:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik de Mi4c een zeer behoorlijke camera hebben. Maar het blijft allemaal een beetje lood om oud ijzer met smartphone camera's. Ik ben een behoorlijke pixelpeeper qua foto's en heb dan ook de stellige overtuiging dat fotograferen met een smartphone niet kan. Kiekjes kan prima, foto's alleen als de omstandigheden perfect zijn en je exact weet wat je doet (of fuckin' veel geluk hebt).

En ja, dan heb ik het ook over de 'geweldige' Galaxy's en iPhones. Wat dat betreft strekt de range tot 'absolute prut' tot 'net goed genoeg voor een weekendje met de familie'. En in die laatste categorie valt alles vanaf 'prima cameraatje'. Er is niet één situatie waarin een cameraphone mijn systeemcamera volwaardig kan vervangen. Ik twijfel dan ook nooit welke van de twee ik mee zal nemen.
Ik snap helemaal wat je zegt, en natuurlijk komt het niet in de buurt van bijv. een Nikon D3300 die ik ook heb. Echter zijn onderstaande foto's voorbeelden die ik geschoten heb met de S5.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 23 november 2016 @ 09:02:21 #266
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166842815
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:28 schreef rene90 het volgende:
Nubia z11 mini S ben ik wel fan van, even een leuk dealtje scoren ergens.
Ik vind hem wel mooi, maar de verschillende site's zijn wat inconsequent over de band 20 ondersteuning. Volgens Banggood zou hij dat wel hebben, maar op veel andere sites geven ze aan van niet. En aangezien ik komende mei ga overstappen en T-Mobile vaarwel ga zeggen, is dat voor mijn volgende telefoon ineens 'een dingetje' geworden.

Daarbij ben ik ook niet echt overtuigd van de Snapdragon 625 in de z11 mini en vind ik hem behoorlijk prijzig voor een telefoon met die soc (nog niet onder de ¤ 230,- gezien). Dan blijven toestellen als de mi5 toch interessanter, al zit daar natuurlijk sowieso geen band 20 op.
  woensdag 23 november 2016 @ 09:04:04 #267
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166842836
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 08:58 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik snap helemaal wat je zegt, en natuurlijk komt het niet in de buurt van bijv. een Nikon D3300 die ik ook heb. Echter zijn onderstaande foto's voorbeelden die ik geschoten heb met de S5.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik, perfecte omstandigheden dan kan het prima. Met een Mi4c schiet je die platen ook zonder problemen. Bij die laatste zie je al dat je dynamisch bereik tekort schiet om er een echte foto van te maken.
pi_166843079
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 09:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vind hem wel mooi, maar de verschillende site's zijn wat inconsequent over de band 20 ondersteuning. Volgens Banggood zou hij dat wel hebben, maar op veel andere sites geven ze aan van niet. En aangezien ik komende mei ga overstappen en T-Mobile vaarwel ga zeggen, is dat voor mijn volgende telefoon ineens 'een dingetje' geworden.

Daarbij ben ik ook niet echt overtuigd van de Snapdragon 625 in de z11 mini en vind ik hem behoorlijk prijzig voor een telefoon met die soc (nog niet onder de ¤ 230,- gezien). Dan blijven toestellen als de mi5 toch interessanter, al zit daar natuurlijk sowieso geen band 20 op.
Ja ik ging ook uit van die 800Mhz band...nog maar eens goed uitzoeken dan. Ik snap het soms niet want die 625 beschikt wel gewoon over die band, maar kiest een fabrikant er dan voor om deze 'uit' te zetten of iets dergelijks?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 23 november 2016 @ 09:26:27 #269
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166843181
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 09:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja ik ging ook uit van die 800Mhz band...nog maar eens goed uitzoeken dan. Ik snap het soms niet want die 625 beschikt wel gewoon over die band, maar kiest een fabrikant er dan voor om deze 'uit' te zetten of iets dergelijks?
Ik denk het wel. Zal wel met rechten te maken hebben ofzo. Of misschien gaat het accuverbruik omhoog als er op alle banden gescand moet worden voor verbindingen en beperken ze het daarom.

Geen idee, eigenlijk.
pi_166845056
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 09:26 schreef BadderHaring het volgende:
...
Ik denk het wel. Zal wel met rechten te maken hebben ofzo. ............
Voor iedere frequentieband moet een licentie worden aangevraagd.
Maar ook de antenne moet ervoor geschikt zijn.
800Mhz vraagt een grotere antenne dan bv 2600MHz
Dus qua ontwerp heeft eea ook invloed.
Ik denk echter dat het uiteindelijk om een kosten/baten verhaal gaat om band 20 toe te voegen.
  woensdag 23 november 2016 @ 21:35:08 #271
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166858167
http://www.elephone.hk/elephone-s7-special-edition

De S7 is nog niet uitgeleverd en de S7 SE komt er alweer aan :D.
Snellere chipset, nja. staat genoteerd.

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 24-11-2016 08:58:16 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 23 november 2016 @ 21:42:10 #272
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_166858374
Haha, ja. Hoe zat het ook alweer met die andere foons? :') Oh ja.
UMI inmiddels de UMI Plus E aan het uitpimpen. ;(
Zag zelfs iemand op een video reageren dat 'ie 'em besteld had.
Aangezien de special price pre-orders pas over 2 dagen starten full price dus. Idiot.

Ben een beetje klaar met de no-budget en midrange foons eigs. De Nubia Z9 was gewoon nul ergernis en gemis en superlang mee rondgelopen voor mijn doen. :P Ik wil echt die Mate 9 Pro, tenzij er voor de jaarwisseling nog iets andere leuks wordt aangekondigd. Nu de P9000 aan 't voorbereiden voor een sale. :W Get rid friday.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 24 november 2016 @ 09:17:14 #273
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166864356
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 21:42 schreef shiznuts het volgende:
Haha, ja. Hoe zat het ook alweer met die andere foons? :') Oh ja.
UMI inmiddels de UMI Plus E aan het uitpimpen. ;(
Zag zelfs iemand op een video reageren dat 'ie 'em besteld had.
Aangezien de special price pre-orders pas over 2 dagen starten full price dus. Idiot.

Ben een beetje klaar met de no-budget en midrange foons eigs. De Nubia Z9 was gewoon nul ergernis en gemis en superlang mee rondgelopen voor mijn doen. :P Ik wil echt die Mate 9 Pro, tenzij er voor de jaarwisseling nog iets andere leuks wordt aangekondigd. Nu de P9000 aan 't voorbereiden voor een sale. :W Get rid friday.
Haha, tja UMI. Zag dat ze de E aangekondigd hebben.

Elephone lijkt het ondertussen toch iets beter te gaan doen; maar dat kunnen ook incidenten zijn natuurlijk. Maar de software moet gewoon nog (iets) beter, je moet bijna wel naar een custom ROM toe.

Over de P9000 verder weinig te klagen, vooral het LCD blijft geweldig voor een toestel van 180 dollar. Snap dat je de stap naar iets andere toestellen wel kan verantwoorden net iets meer polished.

Maar goed even afwachten tot dat ik naar T-mobile kan; dan neem ik een keer een High end Chinees. Zonder 4G gaat niet meer :D

___

Overigens wel een give away in aantocht van een merk waar ik het net nog over had. Maar daar heeft niemand bezwaar tegen (lijkt mij zo ;))!

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 24-11-2016 09:30:23 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166870064
Je bent hollander of niet. Grijpen wat je grijpen kan. w/ c_/
zolang je er geen wet bij overtreedt

Had het trouwens verkeerd onthouden, dacht dat de sale op 25.11 was, maar 't was op 23.11 voor 199. Krijg je als UMI mailtjes in je spam belanden. :P Voor de specs wel ok, maar verder niet zo interessant.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166874271
Toen ik mijn redmi3 twee maand geleden in een pakketje, met pen beschreven, en voor 6 euro aan postzegels erop gekwakt, in de brievenbus deed, had ik verwacht hem nooit meer terug te zien. Helemaal gezien het gebrek aan track en trace en de algemeen bekend beroerde customersupport van gearbest. Maar vandaag, zonder enige aankondiging, kreeg ik een refurbished exemplaar in de bus! Wel met de china ROM zonder gaps. Gelukkig waren deze binnen 10 minuten te installeren met deze guide: http://xiaomitips.com/gui(...)ro-running-miui-7-8/.

Is het verder nog de moeite waard om er een .eu rom of iets in die geest op de gooien? Ik ben geen hardcore gebruiken, op wat kaartenapps, firefox, en whatsapp na.

Na 2 maanden lang weer mijn mishandelde oukitel K4000 gebruikt te hebben, is dit trouwens wel echt weer een verademing qua gewicht (210 gram vs 140 gram). En dat met dezeflde schermdiagonaal en accucapaciteit!

Kudos voor gearbest trouwens, die hier prima service geleverd hebben.

[ Bericht 10% gewijzigd door koekjestrommel1 op 24-11-2016 18:50:34 ]
pi_166874823
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 18:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Toen ik mijn redmi3 twee maand geleden in een pakketje, met pen beschreven, en voor 6 euro aan postzegels erop gekwakt, in de brievenbus deed, had ik verwacht hem nooit meer terug te zien. Helemaal gezien het gebrek aan track en trace en de algemeen bekend beroerde customersupport van gearbest. Maar vandaag, zonder enige aankondiging, kreeg ik een refurbished exemplaar in de bus! Wel met de china ROM zonder gaps. Gelukkig waren deze binnen 10 minuten te installeren met deze guide: http://xiaomitips.com/gui(...)ro-running-miui-7-8/.

Is het verder nog de moeite waard om er een .eu rom of iets in die geest op de gooien? Ik ben geen hardcore gebruiken, op wat kaartenapps, firefox, en whatsapp na.

Na 2 maanden lang weer mijn mishandelde oukitel K4000 gebruikt te hebben, is dit trouwens wel echt weer een verademing qua gewicht (210 gram vs 140 gram). En dat met dezeflde schermdiagonaal en accucapaciteit!

Kudos voor gearbest trouwens, die hier prima service geleverd hebben.
Xiaomi.EU is wel een aanrader.

Ik heb nu wel een Cyanogen-ROM op m'n Note 2 gezet omdat ik dat nu eenmaal fijner vind.
  vrijdag 25 november 2016 @ 20:40:54 #277
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166898015
Prijsvraagje maar weer?

Prijsvraag

Win een Elephone S7

161124_327191_s7-bg-pro2_800_420.jpg
161124_327191_s7-11-pro1_800_482.png
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 25 november 2016 @ 20:52:27 #278
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166898381
Leuk. Vknd het een interessante telefoon. Wel over getwijfeld hem te proberen, maar Elephone blijft een beetje een gokje.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 25 november 2016 @ 21:46:38 #279
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166899956
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:52 schreef Dromer het volgende:
Leuk. Vknd het een interessante telefoon. Wel over getwijfeld hem te proberen, maar Elephone blijft een beetje een gokje.
Dit inderdaad. Typisch zo'n telefoon die je eigenlijk een weekje zou moeten kunnen uitproberen voor je besluit of je hem echt wilt.

Super mooi toestel, goede specs ook wel. Maar Elephone blijft toch een merk waar een niet-pluis gevoel rond blijft hangen.

Maar goed, zodra ik hem gewonnen heb kan ik dat natuurlijk ontkrachten ;)
pi_166903213
Welk merk van de B-merken is over het algemeen de betere, UMI of Elephone? UMI telefoons heb ik wel eens gehad, vond de kwaliteit niet super..
  zaterdag 26 november 2016 @ 00:46:27 #281
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_166904398
UMI? Super. http://www.umidigi.com/page-umi_super_overview.html
:P Mja, de P9000 eigenlijk geen tragische foon. Een van de eerste in z'n soort. En toch bezig met poorten Android 7.
De rest... is een beetje jammer. Veel renders, veel roempapa, maar weinig echte actie. De S3 had een aardig design. Maar verder kweenie. UMI is niet veel anders. Zitten een beetje in dezelfde categorie met Ulefone erbij, hoewel deze laatste niet veel interesse lijkt te hebben in het spelen van de 'flagship game'.

Vernee... dacht eerst dat ze zich misschien konden distantiëren van zulk soort smartphones, maar zijn nu ook zo'n beetje in de categorie van die 3 terechtgekomen, vooral met die Mars. :{ Verschil is dat Vernee teveel verlangt. Hun nieuw aangekondigde smartphone moet 299 doen. Met een discounted launch van 249. Wel 2K enzo, dat wel. Maar die UMI Plus E bijvoorbeeld... P20/6GB e.d. met discounted limited 999 unit launch van 179 USD, bij BG nu 219 in regular pre-sale. Kweenie, denk dat Vernee het zich moeilijk maakt. Want dan haalt toch iemand eerder een Xiaomi/Meizu/ZUK/LeTV/ZTE Nubia/Huawei/etc denk ik dan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 26 november 2016 @ 09:43:09 #282
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166906133
De Vernee Apollo ziet er wel okeyish uit. Maar laat wel al bijna een jaar op zich wachten.

Dat is het grootste probleem bij dit soort fabrikanten, van alles beloven en dan OF halsoverkop uitbrengen met allerlei faaltjes, OF steeds maar uitstellen. Of beide, in een enkel geval. Of gewoon dat je er nooit meer wat van hoort. :')
pi_166907022
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:40 schreef RobertNL het volgende:
Prijsvraagje maar weer?

Prijsvraag

Win een Elephone S7

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi ding en meegedaan
  zaterdag 26 november 2016 @ 11:54:54 #284
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166907939
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:40 schreef RobertNL het volgende:
Prijsvraagje maar weer?

Prijsvraag

Win een Elephone S7

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik win komt er een uitgebreide review!

(anders misschien ook wel c_/ )
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 27 november 2016 @ 10:48:10 #285
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166927052
Zuk Z2 pro voor onder de 200 dollar bij fastcardtech (moet je wel durven, daar bestellen) met code thanks2016.

Echt een bizar lage prijs voor dat toestel.

Edit: het is bij Fasttech, niet bij Fastcardtech.

[ Bericht 15% gewijzigd door BadderHaring op 27-11-2016 11:15:12 ]
  zondag 27 november 2016 @ 11:08:41 #286
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166927404
Hier doet de coupon het niet?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 27 november 2016 @ 11:12:40 #287
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166927461
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 11:08 schreef RobertNL het volgende:
Hier doet de coupon het niet?
Vreemd? Bij mij wel? En als je via de link op kimovil.com naar Fastcardtech gaat?
https://www.fasttech.com/(...)o-5-2-lte-smartphone

Hier pakt ie hem bij mij gewoon... zelfs op de zwarte!

Het is dat ie geen NFC heeft....

Edit: het is bij fasttech, sorry!

[ Bericht 2% gewijzigd door BadderHaring op 27-11-2016 11:22:29 ]
  maandag 28 november 2016 @ 09:24:43 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166949629
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 11:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Vreemd? Bij mij wel? En als je via de link op kimovil.com naar Fastcardtech gaat?
https://www.fasttech.com/(...)o-5-2-lte-smartphone

Hier pakt ie hem bij mij gewoon... zelfs op de zwarte!

Het is dat ie geen NFC heeft....

Edit: het is bij fasttech, sorry!
quote:
Dear Robert,

We feel sorry to admit that we made a mistake on the price of SKU 5115802 (Authentic Lenovo ZUK Z2 Pro 5.2" LTE Smartphone (64GB/EU)) you ordered. The actual price is much more expensive than that we advertised initially. Thus we have to cancel the item from your order and issue refund for it within 12 hours.

And we would like to provide $20 gift certificate for this mistake. You may check it in your FastTech account (https://www.fasttech.com/account/giftcertificates) later and use it to buy anything else on our website.

Please feel free to let us know if you have any further questions.

Sincerely apologize again for any inconveniences caused. Thank you for your understanding.

Kind regards,

Customer Advocate
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 28 november 2016 @ 09:50:31 #289
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166949951
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]


[..]

WTF, wat een kneuzen. En waarschijnlijk een Pro niet-Pro fuckup.
pi_166951765
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 09:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

WTF, wat een kneuzen. En waarschijnlijk een Pro niet-Pro fuckup.
Dit is toch heel normaal in de wereld van webshops? Ik vind het nog netjes dat ze hem tegemoet komen met $20 korting.
  maandag 28 november 2016 @ 12:17:59 #291
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_166952606
True.

Wat anders. Bluboo... steekt UMI daar achter ofzo? Ik zie net een mailtje van ze in m'n spambox, maar ik heb me nooit aangemeld of geïnteresseerd voor hun foons. Maar ze hebben verdacht gelijkende promo pages en productlistings qua stijl en opzet... en UMI heeft wel m'n e-mailadres. Hum.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 28 november 2016 @ 12:55:16 #292
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166953425
Hmz, niet dat ik weet. Maar goed wellicht een medewerker die het usb stickje mee heeft genomen naar een nieuwe baas. Marketing personeel wisselt sneller dan je UMI kan zeggen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166991698
Wat voor telefoon kijken jullie naar uit? Ik ben wel toe aan een nieuw toestel, maar kom weinig interessants tegen.
pi_166993590
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2016 23:57 schreef Onufriev het volgende:
ar uit? Ik ben wel toe aan een nieuw toestel, maar
Persoonlijk volg ik de Nubia Z11 Mini S en de Elephone S7

De eerste begint nu redelijk beschikbaar te worden. De tweede ben ik een beetje op uitgekeken door alle "nieuws" berichten op gizchina.
  woensdag 30 november 2016 @ 08:35:03 #295
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166993609
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 08:31 schreef forsho het volgende:

[..]

Persoonlijk volg ik de Nubia Z11 Mini S en de Elephone S7

De eerste begint nu redelijk beschikbaar te worden. De tweede ben ik een beetje op uitgekeken door alle "nieuws" berichten op gizchina.
Bij die tweede ben ik weer bang voor 'looks nice' maar 'rammelt' een beetje. Dat het scherm wel mooi gevormd is, maar vlekjes heeft/krijgt of dat de wifi niet zo goed is etc.
Bij de Nubia kun je meer kwaliteit verwachten. Daar betaal je wel weer voor...
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166993719
Nubia Mini S ook naar gekeken maar kan zo weinig vinden of die 800mhz band nou wel / geen ondersteuning heeft. Op het moment komt de gigaset ME met de post, 5-inch toestel voor een redelijke prijs van 180 euries met de specs, Snapdragon 810, 3GB werkgeheugen, wel alle banden ondersteuning. Ben vooral benieuwd naar de camera kwaliteit eigenlijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_166994822
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 08:49 schreef rene90 het volgende:
Nubia Mini S ook naar gekeken maar kan zo weinig vinden of die 800mhz band nou wel / geen ondersteuning heeft. Op het moment komt de gigaset ME met de post, 5-inch toestel voor een redelijke prijs van 180 euries met de specs, Snapdragon 810, 3GB werkgeheugen, wel alle banden ondersteuning. Ben vooral benieuwd naar de camera kwaliteit eigenlijk.
Ik heb de de Gigaset ME 2 weken terug bij Banggood voor ¤124 gekocht. Eergisteren aangekomen. Op het eerste zicht alles prima. Degelijke telefoon.
pi_166995665
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:18 schreef MaximV het volgende:

[..]

Ik heb de de Gigaset ME 2 weken terug bij Banggood voor ¤124 gekocht. Eergisteren aangekomen. Op het eerste zicht alles prima. Degelijke telefoon.
Tof, gunstige prijs voor de specs wel. Ben benieuwd, zal deze week hier wel binnen komen en dan over een paar weken een reviewtje.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_167000556
2
pi_167000560
1
pi_167000566
0
  woensdag 30 november 2016 @ 16:37:42 #302
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167002751
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:53 schreef ZetaOS het volgende:
2
Niet nodig dit gedrag. Laatste post prima maar dit is ongewenst.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')