ben jij wel helemaal goedquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed
het is koud en donker
Zal you eens opheffenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet bent opgeheven.
Ik woon in Groningen dus dat zegt genoegquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
zijn jullie allemaal van de verkeerde kant (homo)?
Doe ik pas wanneer minority rule weer wordt ingevoerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga je toch lekker in joekelland wonen
Nicequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga je toch lekker in joekelland wonen
hier hebben mensen meer te doen dan 10 beroepen uitzoeken die ze mogelijk zouden willen doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dit is een van de langzaamste Slowchats op fok volgens mij
hi ha hoquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hier hebben mensen meer te doen dan 10 beroepen uitzoeken die ze mogelijk zouden willen doen
(lol)
Ik moet werken voor mijn geldquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hier hebben mensen meer te doen dan 10 beroepen uitzoeken die ze mogelijk zouden willen doen
(lol)
10 beroepen uitzoeken. We zitten toch goffedomme toch niet meer op de basisschool.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
(lol)
Niks te flirten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:20 schreef Flippiee het volgende:
Hetzelfde traject met de trein afleggen is saai.
(lol)quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
10 beroepen uitzoeken. We zitten toch goffedomme toch niet meer op de basisschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |