ben jij wel helemaal goedquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed
het is koud en donker
Zal you eens opheffenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet bent opgeheven.
Ik woon in Groningen dus dat zegt genoegquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
zijn jullie allemaal van de verkeerde kant (homo)?
Doe ik pas wanneer minority rule weer wordt ingevoerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga je toch lekker in joekelland wonen
Nicequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga je toch lekker in joekelland wonen
hier hebben mensen meer te doen dan 10 beroepen uitzoeken die ze mogelijk zouden willen doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dit is een van de langzaamste Slowchats op fok volgens mij
hi ha hoquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hier hebben mensen meer te doen dan 10 beroepen uitzoeken die ze mogelijk zouden willen doen
(lol)
Ik moet werken voor mijn geldquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hier hebben mensen meer te doen dan 10 beroepen uitzoeken die ze mogelijk zouden willen doen
(lol)
10 beroepen uitzoeken. We zitten toch goffedomme toch niet meer op de basisschool.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
(lol)
Niks te flirten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:20 schreef Flippiee het volgende:
Hetzelfde traject met de trein afleggen is saai.
(lol)quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
10 beroepen uitzoeken. We zitten toch goffedomme toch niet meer op de basisschool.
Wel jammer dat mijn vroegere dromen van rijk zijn nooit waar zullen worden.quote:
Rijk in het overdragen van kennis. Het is maar net de invulling die je geeft aan het woord rijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel jammer dat mijn vroegere dromen van rijk zijn nooit waar zullen worden.
Ik wil nog steeds met Ronaldo trouwen. Dat is mijn invulling van rijk zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rijk in het overdragen van kennis. Het is maar net de invulling die je geeft aan het woord rijk.
Soms twijfel ik aan het succes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rijk in het overdragen van kennis. Het is maar net de invulling die je geeft aan het woord rijk.
Zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel jammer dat mijn vroegere dromen van rijk zijn nooit waar zullen worden.
Ik denk dat de basis al mis gaat en het zou me weinig verbazen al over een paar jaar blijkt dat het nog minder is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms twijfel ik aan het succes.
Het is soms pijnlijk om te zien hoe laag het niveau van die kinderen is.
Dat is waar.quote:
Er zitten er zelfs in de klas die niet kunnen lezen zonder het ook op te lezen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat de basis al mis gaat en het zou me weinig verbazen al over een paar jaar blijkt dat het nog minder is.
Wat een kanjers. Mijn kinderen deporteer ik later naar China om van 7 tot 7 school te krijgen. Leren zullen ze.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
Toch, ik reken de komende 40 jaar op een mager bestaan.
[..]
Er zitten er zelfs in de klas die niet kunnen lezen zonder het ook op te lezen.
en dan is je pensioen op door het financieel wanbeleid van westerse pensioenenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
Toch, ik reken de komende 40 jaar op een mager bestaan.
[..]
Er zitten er zelfs in de klas die niet kunnen lezen zonder het ook op te lezen.
Eentje kreeg in 45 minuten maar liefst 6 vragen af. Waar de rest er 40 afkreeg in 30 minutenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een kanjers. Mijn kinderen deporteer ik later naar China om van 7 tot 7 school te krijgen. Leren zullen ze.
Fml.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dan is je pensioen op door het financieel wanbeleid van westerse pensioenen
Ik gok dat ze pensioenen ooit afschaffen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dan is je pensioen op door het financieel wanbeleid van westerse pensioenen
Is het een eerstejaars?!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eentje kreeg in 45 minuten maar liefst 6 vragen af. Waar de rest er 40 afkreeg in 30 minuten
[..]
Fml.
Terecht. Verplichte pensioenenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gok dat ze pensioenen ooit afschaffen.
[..]
Wij hebben een enorm probleem met buitenlandse leerlingen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Analfabetisme is een groot probleem.
Een van de weinige dingen die wel goed waren in het communisme
Ja.quote:
Polen spreken ook slecht zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben een enorm probleem met buitenlandse leerlingen.
Kunnen gewoon bijna geen Nederlands. Moeten in iedere zin een woord vragen. Dramatisch.
[..]
Ja.
Sowieso niet rendabel. Ik geloof dat inmiddels ipv een 10e deel van je inkomen nu een 4e deel van je inkomen naar pensioengerechtigde gaat. En dat wordt alleen maar erger.quote:
Zullen toch 2-3 generaties netto ontvangen. Heb je niets aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso niet rendabel. Ik geloof dat inmiddels ipv een 10e deel van je inkomen nu een 4e deel van je inkomen naar pensioengerechtigde gaat. En dat wordt alleen maar erger.
Gelukkig haten we alle allochtonen dus is er de komende jaren ook zeker nauwelijks sprake van verjonging van de samenleving.
Klopt maar met een dalende geboortecijfer onder de autochtone bevolking zul je toch ergens iets moeten stimuleren. En de overheid stimuleert nauwelijks het geboortecijfer zover ik weet. Tenzij je het verlof voor vaders als een stimulatie ziet maar dat is atm nog een taboe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zullen toch 2-3 generaties netto ontvangen. Heb je niets aan
Mwah redelijk.quote:
lolquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso niet rendabel. Ik geloof dat inmiddels ipv een 10e deel van je inkomen nu een 4e deel van je inkomen naar pensioengerechtigde gaat. En dat wordt alleen maar erger.
Gelukkig haten we alle allochtonen dus is er de komende jaren ook zeker nauwelijks sprake van verjonging van de samenleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |