Je bent de naam van de boerderij op de voorgevel vergeten af te plakken dus die is (te) makkelijkquote:
Zelfs al zoom ik in, ik kan het niet lezen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:43 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Je bent de naam van de boerderij op de voorgevel vergeten af te plakken dus die is (te) makkelijk
Nee joh ik was geen taxi-chauffeur, maar omdat ik in het verleden zoveel goed had kreeg ik dat stempelquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:13 schreef NeuNeu het volgende:
Je zou denken dat zoiets wel opvalt... Ik ken het echter niet.
@Chufi: begrijp ik uit een eerdere comment van je dat je (taxi)chauffeur bent geweest? Of reed je gewoon veel door de stad?
Dan snap ik wel dat je een geduchte "tegenstander" bent in dit topic
Ja maar wat NeuNeu zegt.. Maar goed anders wacht je even en geef je anderen nog een kansquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:43 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Je bent de naam van de boerderij op de voorgevel vergeten af te plakken dus die is (te) makkelijk
warm onder de as vanquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:30 schreef Negentiendertig het volgende:
Dan weet i het niet.
Gek he, zo'n typische boerderij/hoeve/wat het ook moge wezen, maar geen ideeeee waar 't staat. Hoek Osdorp wellicht?
Met Westgaarde op de achtergrondquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:14 schreef Negentiendertig het volgende:
oh echt?was werkelijk een wilde gok zo, op google maps.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:40 schreef chufi het volgende:
Ik inmiddels wel.. Slecht bereikbaar met een taxi ..![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |