Moest even googlen. Sinds 2010 heet het betreffende stadsdeel waar ook oud-zuid deel van uit maakt stadsdeel Zuid. Je gevoel is met die wetenschap over het stadsdeel wel juist te noemen.quote:Op maandag 23 januari 2017 16:26 schreef NeuNeu het volgende:
Hmm lastig.... Kreeg er in eerste instantie een Oud-Zuid-gevoel bij, maar dat is het volgens mij toch niet.
Jekerstraat in de Rivierenbuurt!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:35 schreef Mojo.jojo het volgende:
Als je 180 graden draait zie je dit
[ afbeelding ]
Dit type woningen zie je eigenlijk op 3 plekken staan, Noord, bij de vruchtenbuurt, stukje Bos en Lommer, en in Oost bij Amstel aan de binnenkant, mijn schoonmoeder had zo een woning, waren slechts 22 vierkante meterquote:
Het is in ieder geval ten oosten van de Amstelquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit type woningen zie je eigenlijk op 3 plekken staan, Noord, bij de vruchtenbuurt, stukje Bos en Lommer, en in Oost bij Amstel aan de binnenkant, mijn schoonmoeder had zo een woning, waren slechts 22 vierkante meter
quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:34 schreef AeroxV8 het volgende:
Moest er een beetje voor zoeken want ben er nooit geweest, maar dit is het Darwinplantsoen :-)
Ik dacht het idd ook al te weten maar neequote:Op donderdag 26 januari 2017 19:15 schreef Mojo.jojo het volgende:
Dat gebouw op de achtergrond zou wel een aanknopingspunt moeten zijn maar kan het toch even niet plaatsen.
Als jij 't al niet weet...quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht het idd ook al te weten maar nee
Laat die as maar weg.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:53 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Lijkt ergens bij de zuidas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |