99%quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:49 schreef JurriaanK het volgende:
Welke kwaliteit zoek je? 70%, 99% of 'geld maakt niet uit zo zuiver mogelijk' ?
Dan kun je cash betalen met zwart geld zodat de AIVD je niet op de lijst zet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:53 schreef JurriaanK het volgende:
En waarom moet het een fysieke winkel zijn?
http://www.werkenmetmerken.nl/nl/isopropanol_99_9_zuiver/p/8980
Hier heb ik laatst een jerrycan azijnzuur 20% gekocht, om met ijzerpoeder eikenhout te kleuren. De volgende dag stond er een klein vrachtwagentje voor de deur, prima geregeld.
Die link van JurriaanK heeft 3 euro verzendkosten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:39 schreef Drug het volgende:
lol nee ik vond online de verzendkosten relatief hoog
Wat is bij de eerste googlehit zie is 8 euro, daarvoor rij je liever, parkeer je en ben je een x hoeveelheid tijd kwijt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:39 schreef Drug het volgende:
lol nee ik vond online de verzendkosten relatief hoog
Dat is geen IPA maar alcoholketonatus.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:32 schreef valentijn101 het volgende:
Etos verkoop ook kleine flesjes met 70 en 90%
In beschaafde landen is men ook meer op hygiene dan in NLquote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:37 schreef Stratotanker het volgende:
Tvp. Weer zo'n typisch product dat in de VS op elke straathoek vekrijgbaar is en hier niet. Bij elektroshops hebben ze vaak busjes contactreiniger, maar met 10e wel duur. Ik zou gewoon lekker een paar liter online bestellen.
[..]
Dat is geen IPA maar alcoholketonatus.
Wicked, ik heb hier nog drie coniferen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:24 schreef Nicap_tm het volgende:
Ik heb hier nog een jerrycan met nog iets van 8 van de 10 liter alcohol staan 96%. Voor inwendig gebruik, dus kun je gebruiken voor drankjes :-)
Maar die is iets duurder dan 7,95 per liter.
De VS een beschaafd land noemenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In beschaafde landen is men ook meer op hygiene dan in NL
Had ik beschaafdere landen moeten zeggen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De VS een beschaafd land noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |