Mjah... dan nog...quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Ben blij dat ik de trailer niet had gezien want die spoilt vrijwel de hele aflevering...
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:34 schreef Mike het volgende:
Schouderklopje voor Aether: MED / Schouderklopjes meldtopic.
Inhoudelijk (nog) geen idee, maar qua vormgeving in ieder geval erg mooi en duidelijk opgezet, kudos!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:44 schreef planethugo het volgende:
beste mede fokkers, een tijd geleden was ik me weer eens het irriteren aan de netflix site toen ik een volgende serie uit wilde zoeken.
Toen had ik het idee om een site te maken, puur en alleen voor series op Netflix maar dan met meer info en niet zo een standaard tekstjes zoals je die bij netflix of andere sites ziet. Bovendien leek het me handig om series in veel verschillende categorieën te kunnen kijken én te kunnen sorteren op imdb cijfer. De site heb ik in mijn loze uurtjes gemaakt en is nu na ruim een jaar tussendoor werken klaar.
de url is www.welkeserie.nl
tips zijn welkom, net als personen die wat info van series die ze gezien hebben aan te vullen
Bij series die ik zelf gezien heb heb ik zelf zoveel mogelijk (spoilervrije) info gezet. Mijn doel is eigenlijk om dat bij elke serie te doen, dus dat er info staat die klopt en waar je iets aan hebt als je de serie nog niet gezien hebt.
eerste berichtje dat ik tegenkwam en een artikel over geschreven heb, en dat ik hier nog niet zag is dat Netflix de rechten van The Expanse gekocht heeft en dat deze misschien al snel erop gaat verschijnen:
Netflix verwerft rechten van sci-fi The Expanse
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee... baal gewoon dat ik moet wachten op nieuwe episodes...
ah mooi. Was net via andere wegen begonnen met de eerste 2 afleveringen, maar nu kan ik weer normaal verder kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 07:16 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Arrow (seizoen 4) – 2015 12
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Sci-Fi
Stephen Amell speelt de rol van Green Arrow, een rijke playboy die een superheld wordt en met zijn speciale pijlen de stad van schurken verlost.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters Back Off (seizoen 1) – 2016 9 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Bizar, Comedy, Offbeat
Duik in het eigenaardige familieleven van de zelfverzekerde maar niet zo getalenteerde Miranda Sings en kijk hoe ze de wereld verovert met haar online video's.
Legend of Drunken Master, The – 1994 12 1:41 uur
♫ o.a. Kantonees / CC Nederlands
Genre: Actie, Comedy
Een brave zoon gebruikt zijn bekende 'dronken' vechtstijl om dieven te bestrijden die waardevolle voorwerpen uit China willen smokkelen.
Project Mc² (seizoen 3) – 2016 6 - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy
Tienerspion McKeyla en drie hele slimme meisjes worden geheim agent om hun wetenschappelijke en technische kennis te gebruiken om misdaden op te lossen.
Sky Ladder: The Art of Cai Guo-Qiang – 2016 12 1:19 uur - Netflix Original
♫ o.a. Chinees / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
De Chinese kunstenaar Cai Guo-Qiang staat bekend om zijn spectaculaire vuurwerkshows en weet in deze adembenemende documentaire zichzelf te overtreffen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Oeh, nice!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:36 schreef VelitoX het volgende:
Expanse naar Netflix als Netflix Original idd, woop! Hopelijk houdt dit ook in dat seizoen 2 elke week een aflevering online komt redelijk snel na de VS.
Meid, wil je ons niet meer zo laten schrikken de volgende keer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:01 schreef CherryLips het volgende:
Wifi-probleempje, paniek om niks, we kunnen weer verder.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meid, wil je ons niet meer zo laten schrikken de volgende keer?
Waarvan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:42 schreef yvonne het volgende:
Haters back off, heerlijk absurd, geweldig, ben al op de helft.
Haters back offquote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angry Birds (seizoen 1-2) – 2013 AL
♫ × / CC ×
Genre: Animatie, Comedy
Red, Chuck en hun gevederde vrienden beleven allerlei avonturen tijdens het bewaken van de eieren, die lastige varkens telkens uit het nest trachten te stelen.
Art of Organized Noize, The – 2016 16 1:40 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Deze documentaire geeft een beeld van het succes van Organized Noize, de invloedrijke producenten van megahits van Outkast, Goodie Mob, TLC en anderen.
Being George Clooney – 2016 9 1:16 uur
Neem een kijk achter de schermen met wereldwijde acteurs die de stem van George Clooney nasynchroniseren in Amerikaanse kaskrakers.
Glitch (seizoen 1) – 2015 16 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama
De onverklaarbare terugkeer van zes overleden plaatselijke inwoners die nu in topvorm zijn, vormt voor een politieagent en een dokter een emotioneel geladen mysterie.
U Turn – 2016 12 2:00 uur
♫ Kannada / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Misdaad, Thriller
Een journaliste gaat op zoek naar de waarheid achter een vreemde moord nadat ze een jonge agent is tegengekomen en de hoofdverdachte in het onderzoek wordt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 15-10-2016 13:26:40 ]When the student is ready, the teacher will appear.
Heb hem al eerder geplaatst: "Interview" met Mirdana Sings (laatste twee minuten komt ze uit karakter).quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:29 schreef planethugo het volgende:
[..]
Haters back off
Lijkt me ook wel geinig. Had nog nooit van die meid gehoord maar trailer ziet er geinig uit. En met Stevie van Eastbound & down haha
In de eerste aflevering dat stukje met die Youtube-profielfoto die ze had uitgeprintquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:42 schreef yvonne het volgende:
Haters back off, heerlijk absurd, geweldig, ben al op de helft.
Van Haters back offquote:
Ik had wel plaatjes gezien maar dacht wtf is dit dan. Maar dit filmpje met Jerry Seinfeld is hilarisch...quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 08:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb hem al eerder geplaatst: "Interview" met Mirdana Sings (laatste twee minuten komt ze uit karakter).
[..]
In de eerste aflevering dat stukje met die Youtube-profielfoto die ze had uitgeprint
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frequency (seizoen 1 | elke maandag nieuwe aflevering) – 2016 12
Genre: Drama, Thriller
Dankzij een tijdslus vindt een jonge rechercheur haar dood gewaande vader terug en krijgt ze de kans in te grijpen in zijn verleden. Maar is dat wel zo'n veilig plan?
Korengal – 2014 12 1:24 uur
Genre: Documentaire, Oorlog
Dit vervolg van de voor een Oscar genomineerde documentaire ‘Restrepo’ gaat in op oorlogservaringen en hoe die invloed hebben op de soldaten in de frontlinie.
Legends (seizoen 1) – 2014 16
Genre: Actie, Drama
CIA-agent Martin Shedding kruipt moeiteloos in de huid van anderen en wordt deze andere personen in dit aangrijpende spionagedrama.
Percentage – 2014 12 1:22 uur
Genre: Drama, Misdaad, Thriller
Twee ondernemende oplichters brengen hun zwendelpraktijken naar Miami, waar ze al gauw de politie en zelfs de lokale maffiabazen op hun nek krijgen.When the student is ready, the teacher will appear.
Dat is helaas vaker het geval met Sci-Fi-series...quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:55 schreef Nickske1912 het volgende:
Frequency krijgen we dus ook op wekelijkse basis een aflevering van. Die serie wordt in Amerika goed ontvangen, ondanks dat de kijkcijfers niet best zijn.
Is dit wat? En net zoals in Nederland bij DGK of BB alle gebruikelijke ingrediënten zeg maar..?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:01 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Terrace House: Boys & Girls in the City (seizoen 1 deel 2/2) – 2016 6 - Netflix Original
♫ Japans / CC Duits, Engels, Frans, Japans, Nederlands
Genre: Reality
Zes mannen en vrouwen krijgen een mooi huis en een auto maar het scenario maken ze zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |