wat had je gemailed?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:39 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje, zelfs de mail van FOK! wordt niet beantwoord.
dit moet je even uitleggenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ik mijn abonnement compleet wil hebben,
ik hoop eigenlijk dat jij een bivakmuts draagt. scheelt een hoop oogaidsquote:
heb je vannacht weer stiekem naar me staan kijken toen ik sliep?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heerlijk, nachtvorst, raampje open, in foetushouding onder de dekens
wrm zo naar tegen dimaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat jij een bivakmuts draagt. scheelt een hoop oogaids
Ik heb voor mijn verjaardag nieuwe FOK! abonnement gekregen voor een half jaar. Maar die gene heeft de zelfde gekocht als ik eerst had (abonnement met 4 sterretjes), na een week kreeg ik mijn abonnement eindelijk van Danny maar wel met 2 sterretjes te weinig. Ik kan nu mijn notes niet bekijken enz.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn verjaardag nieuwe FOK! abonnement gekregen voor een half jaar. Maar die gene heeft de zelfde gekocht als ik eerst had (abonnement met 4 sterretjes), na een week kreeg ik mijn abonnement eindelijk van Danny maar wel met 2 sterretjes te weinig. Ik kan nu mijn notes niet bekijken enz.
bel Tim van BNN voor een aflevering van Boosquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:45 schreef Amarantha het volgende:
En had in de mail gevraagd om een week extra omdat ik bepaalde functies nu niet heb maar hij mag er inmiddels wel 2 weken van maken.
nee, ik vind dave grohl maar een vadsig ventjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heb je vannacht weer stiekem naar me staan kijken toen ik sliep?
haha neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ik niet. Dat roept hij bij mij opquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
bel Tim van BNN voor een aflevering van Boos
nee, bel Michaelle Kox, de rijdende vechterquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
bel Tim van BNN voor een aflevering van Boos
Hahahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, bel Michaelle Kox, de rijdende vechter
Lees mijn notes ook even als het gefixt is, wil je.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:45 schreef Amarantha het volgende:
En had in de mail gevraagd om een week extra omdat ik bepaalde functies nu niet heb maar hij mag er inmiddels wel 2 weken van maken.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lees mijn notes ook even als het gefixt is, wil je.
Ligt dat aan jou of aan anderen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:48 schreef Kurovski het volgende:
Ik krijg er elke week eentje bij de laatste tijd.
"Het kunnen ook positieve notes zijn"quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ligt dat aan jou of aan anderen?
sowieso aan cripquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik heb een positeve notequote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Het kunnen ook positieve notes zijn"
Natuurlijk ligt dat aan WCHquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Moet je abonnement kopen, zie je waar je op moet letten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:50 schreef Kurovski het volgende:
Ik weet niet wat er in staat, dus geen idee hè.
ja, dat welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook, wel soort van om gevraagd volgens mij.
"Ik krijg nooit positieve notesquote:
quote:Een 7-jarig meisje in de Verenigde Staten vertelde tegen de chauffeur van de schoolbus dat ze haar ouders niet wakker kon krijgen. Even later bleek waarom: haar ouders waren al meer dan een dag dood.
Spreekt men me maar gewoon op aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je abonnement kopen, zie je waar je op moet letten.
sucks to be youquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:55 schreef Amarantha het volgende:
Zo naar een re-integratie markt van UWV.
wrmquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:55 schreef Amarantha het volgende:
Zo naar een re-integratie markt van UWV.
hoezo den jij datquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat jij een bivakmuts draagt. scheelt een hoop oogaids
Oh jezus hij heeft KLB diarree zie ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Soowww mijn reacties in iwanus zijn topics zijn niet verwijderd/gewijzigd
nee, echt, ik ben 1 keer naar zo'n jobmarkt van het uwv moeten gaan. wat een bak ellendequote:
yep gister nacht stonden die pics er nog fucking zielig die gastquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:58 schreef Amarantha het volgende:
Heeft die weer foto's gemaakt van andere mensen?
Hij leert er nooit van he. Laatst was hij al op FOK!vakantie.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
yep gister nacht stonden die pics er nog fucking zielig die gast
frank ahd ze weggehaald, daardoor miste ik toch wel iets in zn topic..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
yep gister nacht stonden die pics er nog fucking zielig die gast
nou, kan die mooi acclimatiserenquote:
Wat voor blik?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat soort figuren zijn mijn blik niet waardig.
Wowquote:
Ik denk dat hij zijn vorige ban (deels) aan mij te danken heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:00 schreef zeer het volgende:
ik had Iwanus gesnitched by Frank![]()
teken van goede wil, voor de volgende mod verkiezingen enzo
En foto's maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, kan die mooi acclimatiseren
wat heeft hij gedaan danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:00 schreef zeer het volgende:
ik had Iwanus gesnitched by Frank![]()
teken van goede wil, voor de volgende mod verkiezingen enzo
Hij maakt constant foto's in het openbaar van mensen die hem irriteren om ze hier op FOK! belachelijk te maken.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij maakt constant foto's in het openbaar van mensen die hem irriteren om ze hier op FOK! belachelijk te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |