Koop ik nooit.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:11 schreef Catkiller het volgende:
Dan zijn het maar euroknallers maar als je er 100 koopt is het toch 100 euro.
Oh, misleidend woordje dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Of 200¤ want een euroknaller is niet altijd een euro
Ik was een tijdje terug bij de McDonalds, en toen was de goedkoopste euroknaller volgens mij 1,50. Oh ik heb gelogen, ik heb toen een cheeseburger gehad dus 1x euroknaller sinds jaren.quote:
minder Japanse snoep over laten vliegenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug bij de McDonalds, en toen was de goedkoopste euroknaller volgens mij 1,50. Oh ik heb gelogen, ik heb toen een cheeseburger gehad dus 1x euroknaller sinds jaren.
Snap ik. Enkel retourtje bus. Rest is geregeld voor je, jeweetquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal even kijken of het lukt, zit beetje krap bij kas namelijk.
Moet ik nog steeds een keer doen ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
minder Japanse snoep over laten vliegen
No man hamburger is gwn 1 euro en cheeseburger is 1.50quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug bij de McDonalds, en toen was de goedkoopste euroknaller volgens mij 1,50. Oh ik heb gelogen, ik heb toen een cheeseburger gehad dus 1x euroknaller sinds jaren.
Laat het zo snel mogelijk weten. Voor de rest alles chill daar?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Snap ik. Enkel retourtje bus. Rest is geregeld voor je, jeweet
Oh echt?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
No man hamburger is gwn 1 euro en cheeseburger is 1.50
Top! Ja, gaat lekker. Bij jou ook?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat het zo snel mogelijk weten. Voor de rest alles chill daar?
Ja ook wel naar omstandigheden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top! Ja, gaat lekker. Bij jou ook?
Ik wil binnenkort een keer die maestro burger met kip proberen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Net nog twee euro burgers gehad
Idk ik vindt kipburgers altijd minder... burgers moeten met gehakt.. kip eet ik bij een schotelquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort een keer die maestro burger met kip proberen.
Kipburgers.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Idk ik vindt kipburgers altijd minder... burgers moeten met gehakt.. kip eet ik bij een schotel
Hey wat heeft dat meisje eigenlijk gezegd op je app vannacht?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zijn lekker maar dan moeten ze wel lekker sappig zijn en met chili en mayo
Spreek dr vrijdag maar was hysterie om niks.. is gwn een meid waar ik vroeger helemaal in love mee was maar zijn uit elkaar gegroeid.. gister was ik gwn emo.. ben eigenlijk met een andere meisi bezigquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hey wat heeft dat meisje eigenlijk gezegd op je app vannacht?
Oh lol.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Spreek dr vrijdag maar was hysterie om niks.. is gwn een meid waar ik vroeger helemaal in love mee was maar zijn uit elkaar gegroeid.. gister was ik gwn emo.. ben eigenlijk met een andere meisi bezig
Ik ook!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Deadprezz bitch ik drink lekker pepsi max wat ga je doen slet
mag niet dan krijg ik ban van 24 uurquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:37 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb ook lekker fanta zero in de koelkast. Steek me dan
Prik me danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag niet dan krijg ik ban van 24 uur
Doe!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag niet dan krijg ik ban van 24 uur
Op het verkeerde moment met dingen komen. Rings a bell?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb ik nou verkeerd gedaan dan.
kom jij wel eens op het goede moment?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op het verkeerde moment met dingen komen. Rings a bell?
Juist...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op het verkeerde moment met dingen komen. Rings a bell?
filmpje afgezet toen ze 'WRANDOM' zeiquote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:06 schreef defokkingfoker het volgende:
Idk why maar ze heeft echt een geile jurk aan ik zie dr tetten gwn in mn mind
Nog hoofdpijn van het pimpelen niels?quote:
Iwanius post weer eens foto's van openbare ruimtes met mensen er op in KLB, just sayin.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog hoofdpijn van het pimpelen niels?
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog hoofdpijn van het pimpelen niels?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Iwanius post weer eens foto's van openbare ruimtes met mensen er op in KLB, just sayin.
Die kans zit er wel in ja haha.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Een dezer dagen loopt 'ie nog eens zo'n agressieveling tegen het lijf die hem ziet fotograferen en krijgt hij gewoon een muilpeer natuurlijk.
Waarom moeilijk doen? Om je te ergeren hoef je niet eens de deur uit.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
De logica ontgaat me ook een beetje, bij binnenkomst zie je snel genoeg als het zo'n typisch studentenkoffietentje is, maar er vervolgens dan wel gaan zitten om je te ergeren aan alles en iedereen.
hij ergert zich zo vaak..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
De logica ontgaat me ook een beetje, bij binnenkomst zie je snel genoeg als het zo'n typisch studentenkoffietentje is, maar er vervolgens dan wel gaan zitten om je te ergeren aan alles en iedereen.
Denk niet dat het zo werkt eigenlijk. Ik denk dat Iwanius gewoon een hele middelmatige man is, een kop koffie gaat drinken en vervolgens een foto maakt om hier te doen alsof 'ie koning is.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Plus dat je die dingen meestal rookt na het eten en zeker niet tijdens.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij ergert zich zo vaak..
Schijnbaar werkt dat acclimatiseren met zn stinksigaar toch niet zo goed
Dat laatste zeker ja, vooral boven studenten voelt hij zich verheven valt me op. Kreeg vooral kromme tenen van dat topic dat hij zich mengde in een gesprek van studenten achter hem en hij ze vervolgens met een 'mond vol tanden achterliet vanwege mijn kennis en wat ik bereikt heb'.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:49 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo werkt eigenlijk. Ik denk dat Iwanius gewoon een hele middelmatige man is, een kop koffie gaat drinken en vervolgens een foto maakt om hier te doen alsof 'ie koning is.
Waarschijnlijk iemand die geen universitaire opleiding gedaan heeft omdat 'ie te slim wasquote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat laatste zeker ja, vooral boven studenten voelt hij zich verheven valt me op. Kreeg vooral kromme tenen van dat topic dat hij zich mengde in een gesprek van studenten achter hem en hij ze vervolgens met een 'mond vol tanden achterliet vanwege mijn kennis en wat ik bereikt heb'.. Doorhebben dat ze hem waarschijnlijk aankeken met de gedachte 'wat ben jij voor een mafkees', dat dan weer niet.
Iwaniusquote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat klinkt heel geloofwaardig.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:08 schreef zeer het volgende:
Ik moest laatst met iemand samenwerken die naar eigen zeggen geen PhD gedaan had omdat er niemand slim genoeg was om hem te begeleiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |