Koop ik nooit.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:11 schreef Catkiller het volgende:
Dan zijn het maar euroknallers maar als je er 100 koopt is het toch 100 euro.
Oh, misleidend woordje dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Of 200¤ want een euroknaller is niet altijd een euro
Ik was een tijdje terug bij de McDonalds, en toen was de goedkoopste euroknaller volgens mij 1,50. Oh ik heb gelogen, ik heb toen een cheeseburger gehad dus 1x euroknaller sinds jaren.quote:
minder Japanse snoep over laten vliegenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug bij de McDonalds, en toen was de goedkoopste euroknaller volgens mij 1,50. Oh ik heb gelogen, ik heb toen een cheeseburger gehad dus 1x euroknaller sinds jaren.
Snap ik. Enkel retourtje bus. Rest is geregeld voor je, jeweetquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal even kijken of het lukt, zit beetje krap bij kas namelijk.
Moet ik nog steeds een keer doen ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
minder Japanse snoep over laten vliegen
No man hamburger is gwn 1 euro en cheeseburger is 1.50quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug bij de McDonalds, en toen was de goedkoopste euroknaller volgens mij 1,50. Oh ik heb gelogen, ik heb toen een cheeseburger gehad dus 1x euroknaller sinds jaren.
Laat het zo snel mogelijk weten. Voor de rest alles chill daar?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Snap ik. Enkel retourtje bus. Rest is geregeld voor je, jeweet
Oh echt?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
No man hamburger is gwn 1 euro en cheeseburger is 1.50
Top! Ja, gaat lekker. Bij jou ook?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat het zo snel mogelijk weten. Voor de rest alles chill daar?
Ja ook wel naar omstandigheden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top! Ja, gaat lekker. Bij jou ook?
Ik wil binnenkort een keer die maestro burger met kip proberen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Net nog twee euro burgers gehad
Idk ik vindt kipburgers altijd minder... burgers moeten met gehakt.. kip eet ik bij een schotelquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort een keer die maestro burger met kip proberen.
Kipburgers.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Idk ik vindt kipburgers altijd minder... burgers moeten met gehakt.. kip eet ik bij een schotel
Hey wat heeft dat meisje eigenlijk gezegd op je app vannacht?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zijn lekker maar dan moeten ze wel lekker sappig zijn en met chili en mayo
Spreek dr vrijdag maar was hysterie om niks.. is gwn een meid waar ik vroeger helemaal in love mee was maar zijn uit elkaar gegroeid.. gister was ik gwn emo.. ben eigenlijk met een andere meisi bezigquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hey wat heeft dat meisje eigenlijk gezegd op je app vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |