neen, dat was het gevolg van de fout van de agent om niet eerst het kenteken na te trekken voordat hij hem aanhoudt. Dat is hetgeen het slachtoffer de agent verweetquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:51 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jawel, want "papa wordt gezien als autodief" och och och. Heel logisch want diezelfde soort auto was eerder gestolen. Tuurlijk wordt hij dan gecontroleerd, maar meneer denkt gelijk dat zijn kinderen hem een autodief vinden
Soms heb je geen kenteken, of maar een deel.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:55 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
neen, dat was het gevolg van de fout van de agent om niet eerst het kenteken na te trekken voordat hij hem aanhoudt. Dat is hetgeen het slachtoffer de agent verweet
die kans lijkt mij verwaarloosbaarquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Soms heb je geen kenteken, of maar een deel.
Zoals in Rusland wel eens gebeurde, Bankoverval, komt een zelfde kleur Cayenne met dezelfde laatste drie cijfers langsrijden als signalement...
Lijkt me niet. De bestuurder kun je zo niet controleren, je weet toch niet wie die auto bestuurt?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:55 schreef MakkieR het volgende:
kan de politie niet veel beter profileren via de kentekenplaat, dus dat de politie alle profileringsgegevens achter het kenteken verzameld zodat je alleen maar achter de auto hoeft te rijden en de persoon via zijn kenteken controleert. klopt er iets niet dan houd je hem aan en pas je de gegevens aan.
Mensen met een mbo diploma gezag gevenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:23 schreef DrDentz het volgende:
- geen woord over de oververtegenwoordiging van allochtonen in de misdaad
- een mevrouw die een emotie-beheers-cursus geeft maar zelf haar emoties niet in bedwang heeft
- denken dat de politie er is om jou te pesten en het altijd beter weten dan de politie
- chef, vriend, gappie als aanspreekvorm naar de politie normaal vinden
Topshow!
Dan is het juist een reden om de bestuurder te controleren, ik zou bijvoorbeeld een recente foto die op je ID staat toevoegen aan het kenteken. Dan kan de politie vanuit zijn zijraam zien of hij de eigenaar van de auto ziet. Zo ja dan kun je hem meteen laten gaan als er niks geregistreerd staat achter zijn naam, want ik zou alles koppelen aan het kenteken dus, belasting gegevens, medische gegevens, rechtbankgegevens, incasso, BKR, boetes die openstaan. Alles wat een agent nodig heeft om zijn werk goed te kunnen doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:15 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Lijkt me niet. De bestuurder kun je zo niet controleren, je weet toch niet wie die auto bestuurt?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:54 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dan is het juist een reden om de bestuurder te controleren, ik zou bijvoorbeeld een recente foto toevoegen die op je ID staat toevoegen aan het kenteken. Dan kan de politie vanuit zijn zijraam zien of hij de eigenaar van de auto ziet. Zo ja dan kun je hem meteen laten gaan als er niks geregistreerd staat achter zijn naam, want ik zou alles koppelen aan het kenteken dus, belasting gegevens, medische gegevens, rechtbankgegevens, incasso, bkr, boetes die openstaan. Alles wat een agent nodig heeft voor zijn werk.
Achter de eigenaar zou ik ook zijn vrouw er aan koppelen en zo ook kinderen of werkgever die in bezit zijn van een rijbewijs. En eventueel de vader, de moeder of broers en zusters. Dan koppel je even door om te zien wie de andere bestuurder is. Kun je deze niet vinden en vind je het toch verdacht, dan hou je de bestuurder alsnog aan om te vragen wie hij is en waarom hij deze auto rijdt.
Kun je misschien ook reageren waarom je zit te lachen, Ik probeer tenminste nog te denken aan een oplossing, jij zit alleen maar te lachen, waar je echt niks aan hebt. Heb jij toevallig een oplossing voor het etnisch profileren bij de hand?quote:
Haha, toen ze die opmerking maakte moest ik ook een beetje lachen inderdaad. Mevrouw geeft cursussen in je emoties beheersen. Dat verklaart meteen waarom allochtonen vaak als een debiel reageren als ze staande worden gehouden. xDquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:23 schreef DrDentz het volgende:
- een mevrouw die een emotie-beheers-cursus geeft maar zelf haar emoties niet in bedwang heeft
- denken dat de politie er is om jou te pesten en het altijd beter weten dan de politie
Topshow!
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 02:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Kun je misschien ook reageren waarom je zit te lachen, Ik probeer tenminste nog te denken aan een oplossing, jij zit alleen maar te lachen, waar je echt niks aan hebt. Heb jij toevallig een oplossing voor het etnisch profileren bij de hand?
En dat werd later ook dus door de agent bevestigd dat ze daar al mee bezig waren.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Simpele oplossing: In een of andere data bank het kenteken noteren na een "controle" met data en of er iets gevonden was.
Dat heb ik dan niet meegekregen, maar ik zie inderdaad daar wel de oplossing liggen, eigenlijk sowieso vreemd dat anno 2016 nog steeds formulieren en gesprekken nodig zijn om aan data te komen. De overheid weet alles al van ons, ze hoeven slechts via hun computer te zoeken bij de andere overheidsinstanties. Daarom mogen ze van mij wel alles koppelen aan elkaar. Zo interessant ben ik nu ook weer niet voor de politiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 02:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
En dat werd later ook dus door de agent bevestigd dat ze daar al mee bezig waren.
Ben je nou werkelijk zo dom.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:55 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
neen, dat was het gevolg van de fout van de agent om niet eerst het kenteken na te trekken voordat hij hem aanhoudt. Dat is hetgeen het slachtoffer de agent verweet
Figuren met het IQ van een poffertje een rijbewijs gevenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:27 schreef Abed het volgende:
[..]
Mensen met een mbo diploma gezag geven
Dit dus. Ik snap die verontwaardiging van de allochtonen medemens dan ook niet helemaal. Allochtonen komen relatief gezien vaker in aanmerking met de politie en zijn oververtegenwoordigd in de misdaad. Daarnaast komen ze natuurlijk ook gewoon veel vaker bij opsporing verzocht enz. wat zorgt voor subliminal messages voor o.a. politieagenten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Topshow!
Het lijkt me verstandiger om die cursussen te laten geven door iemand die allochtonen bijbrengt waarom de politie ze vaker aanhoudt, wat de reden daarvan is, begrip kweken voor het standpunt van de politie. Niet door iemand die de politie als racistisch ziet en haar emoties niet in bedwang heeft. Is maar een ideetje hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 02:21 schreef Physsic het volgende:
[..]
Haha, toen ze die opmerking maakte moest ik ook een beetje lachen inderdaad. Mevrouw geeft cursussen in je emoties beheersen. Dat verklaart meteen waarom allochtonen vaak als een debiel reageren als ze staande worden gehouden. xD
even snel andere kentekenplaten erop zettenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:23 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ben je nou werkelijk zo dom.
Die dief kan ook gewoon snel andere kentekenplaten erop zetten. Dus het is wel degelijk goed om m aan de kant te zetten en te vragen naar zijn papieren (die wel/niet matchen met het kenteken).
maar niet iedere Marokkaan is verantwoordelijk voor wat zijn etnische medemensen allemaal uitvreten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. Ik snap die verontwaardiging van de allochtonen medemens dan ook niet helemaal. Allochtonen komen relatief gezien vaker in aanmerking met de politie en zijn oververtegenwoordigd in de misdaad. Daarnaast komen ze natuurlijk ook gewoon veel vaker bij opsporing verzocht enz. wat zorgt voor subliminal messages voor o.a. politieagenten.
Zo mooi altijd dat Johan echt gewoon geen neuks geeft om alles.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:37 schreef superniger het volgende:
Vanavond:
* Farid Azarkan,die zich aangesloten
heeft bij DENK!.
TRAP ER NIET IN.
Sinterklaasquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Koos Spee niet over etnische profilering
Zo reclame danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het is net wegmisbruikers zo.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:07 schreef Fylax het volgende:
Hans ziet er wel uit als een alcholist. PVV-stemmer/tokkie/racist.
adje kratjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen in Nederlandquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:11 schreef marcodej het volgende:
Potentile doodrijder gaat nog claimpjes neerleggen ook, de doerak.
Speltip #23:quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:11 schreef marcodej het volgende:
Potentile doodrijder gaat nog claimpjes neerleggen ook, de doerak.
Beter op marktplaats zetten dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:11 schreef noodgang het volgende:
Best achterlijk, betalen voor een apparaat en bij inleveren je geld niet terugkrijgen
PVV-stemmer/Tokkiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:11 schreef Abed het volgende:
Ketting en oorbel, deze man is onbetrouwbaar.
Hij zit voor dat onderwerp aan tafel, dus denk het welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Die Spong die moet ook overal tegenin gaan he. Ben benieuwd of hij z'n mond opentrekt als DENK aan het woord is.
oelieminasie ditdat allesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Irisscan in de autooptiefen met die spionagekastjes.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:13 schreef luxerobots het volgende:
Die vrachtwagenchauffeur:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alcohol verkoop bij tankstations verbieden is wel een goede eerste stap. Daar ben ik nog wel voor.
Dat is al een jaar of 10, als t niet langer isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alcohol verkoop bij tankstations verbieden is wel een goede eerste stap. Daar ben ik nog wel voor.
13 jaar al ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is al een jaar of 10, als t niet langer is
WALGELIJKquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Uh okequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overal behalve in NL zo'n beetjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In Duitsland heb je dat toch nog wel?
Mooi hequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:17 schreef jamesdeen het volgende:
Pauw ging even lekker subtiel in de aanval
Ik ben trots op mijn afkomst.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:18 schreef superniger het volgende:
Ik ben een Nederlandse-Nederlander.
Geen dubbel paspoort hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:18 schreef superniger het volgende:
Ik ben een Nederlandse-Nederlander.
Ja, Paul is een viezerikquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij ziet er nogal louche uit, niet te vertrouwen die man.
Zo zit de gemiddelde allochtoon eruitquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij ziet er nogal louche uit, niet te vertrouwen die man.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:20 schreef derLudolf het volgende:
Hahaha alle namen veranderenidioten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Zo zit de gemiddelde allochtoon streepjes-Nederlander eruit
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Mohammed was een pedofiel, moeten al die namen dan ook veranderd worden?
Dit soort uitspraken mogen niet van DENK en de racisme-politie.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Mohammed was een pedofiel, moeten al die namen dan ook veranderd worden?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik zit lekker thuis met koningsdag, tompoezen eten. Laat me. Mijn vrijheid om dat te doen.
Nee, Denk is nog een stapje erger.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:24 schreef Martinello het volgende:
PVV en DENK houden elkaar in evenwicht qua imbeciele uitspraken.
Dat is misschien meer iets voor de kwets politie.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken mogen niet van DENK en de racisme-politie.
Inderdaad. Was een eenzijdig debat.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:26 schreef SpaceOddity het volgende:
Kosie, hij weet. Had er gisteren bij moeten zitten.
Kak, hij outshined mijn Bimmer.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:28 schreef Martinello het volgende:
Spong wordt ook wel eens aangehouden met zijn bescheiden autootje.
[ afbeelding ]
Het hele idee is belachelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Gaat die discriminatie-politie zich ook inzetten tegen mensen die kritisch zijn op de islam.
Een soort sharia-politie?
Zijn bij de voetbal toch vooral de blanke tokkies die met elkaar op de vuist gaan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:29 schreef luxerobots het volgende:
En hoe gaat dat dan? Dikke Paul gaat met zijn zoon naar Ajax, dikke Paul mag doorlopen, maar zijn zoon wordt uitgebreid gefouilleerd?
Misschien zijn ze bang om Paul te fouillerenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:29 schreef luxerobots het volgende:
En hoe gaat dat dan? Dikke Paul gaat met zijn zoon naar Ajax, dikke Paul mag doorlopen, maar zijn zoon wordt uitgebreid gefouilleerd?
Aan Paul wil niemand zitten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Eigenlijk zouden Spong en Derksen als duo tegenover die Farid moeten zittenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:30 schreef superniger het volgende:
Farid is helemaal kapot gesloopt door Spong.
Uuhh zou kunnen, heb ik geen onderzoek naar gedaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:31 schreef bluemoon23 het volgende:
Haha meer recidivisten onder allochtonen volgens Spong![]()
En dan zegt DENK opeens niks meer.
Trap er niet in
Dat gaat een afslachting worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:31 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden Spong en Derksen als duo tegenover die Farid moeten zitten
Vingers in de kont en Paul is jaloers.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Fijn dat een Surinaamse Nederlander dit suggereertquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:31 schreef bluemoon23 het volgende:
Haha meer recidivisten onder allochtonen volgens Spong![]()
En dan zegt DENK opeens niks meer.
Trap er niet in
Geen Nederlandse-Nederlanders meer in de Schilderswijk, Kanaleneiland, enz.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Racisme en discriminatie hotspots! Wat een grap
Die kijken hoodvlogsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
DENK-aanhangers kijken toch niet naar PAUW
quote:
Hollandse-Nederlanders zijn dat daarquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Geen Nederlandse-Nederlanders meer in de Schilderswijk, Kanaleneiland, enz.
Pesten is niet strafbaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:34 schreef luxerobots het volgende:
Maar waarom wordt discriminatie nu al harder aangepakt dan andersoortig pestgedrag?
Precies.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij DENK willen ze handje eraf voor stelen en vrouwen stenigen voor vreemdgaan
Dat hebben we verdiend met ons koloniale verleden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:35 schreef Fylax het volgende:
Dan mogen ook al die allochtonen de bak in die over die "kk-kaaskoppen" praten op Twitter.
Maar voor gewoon pesten geldt dat niet, discriminatie is erger dan iemand gewoon uitschelden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
360 euro voor FC aap posten is te achterlijk voor woorden
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat hebben we verdiend met ons koloniale verleden.
En homo's uitschelden en vrouwen uitschelden op straat.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:35 schreef Fylax het volgende:
Dan mogen ook al die allochtonen de bak in die over die "kk-kaaskoppen" praten op Twitter.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:38 schreef Krunsj het volgende:
Spong MOTM
Dat mediation is trouwens meteen het enige zinnige dat genoemd is. Daarvan geloof ik tenminste dat het effect sorteerd.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:37 schreef Houtenbeen het volgende:
Marokkanen die op pad mogen met Joden en Homo's
Goed plan Denk
Genot.twitter:_watching_tv_ twitterde op donderdag 06-10-2016 om 23:38:08Dat hele DENK moeten ze verzuipen in de Noordzee !! En Sylvana graag als eerste #pauw https://t.co/NIwjXfExlJ reageer retweet
Racismepolitie gebeldquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:39 schreef Zipportal het volgende:
Genot.twitter:_watching_tv_ twitterde op donderdag 06-10-2016 om 23:38:08Dat hele DENK moeten ze verzuipen in de Noordzee !! En Sylvana graag als eerste #pauw https://t.co/NIwjXfExlJ reageer retweet
Dat wordt een boete.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:39 schreef Zipportal het volgende:
Dat is margriet van hier om de hoek, schoonmaakster bij het gemeentehuis, die is d'r baan kwijt door de naam in het racismeregisterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |