Ik kan alleen wat als ik CP levels zie.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
923CP Jolteon vs 1498CP Blastoise in een gym.
Attack, defense en health zijn de echte waarden die bij die bepaalde CP en pokémon horen. Damage is op basis van een berekening die ik op internet vond, uitgedrukt in dmg/seconde. Het getal ernaast is enkel ter referentie, en is een bepaalde move inclusief bonussen.
Hou geen rekening met charges. Zou moeten, maar dat maakt het allemaal veel te ingewikkeld.
Kan ik dit winnen met mijn Jolteon?
Staat helemaal bovenaan de postquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kan alleen wat als ik CP levels zie.
Welke attacks?quote:
Jolteon Thunder en Thunderbolt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Welke attacks?
Met dodgen kan je wel een eind komen lijkt me.
Hydro Pump duurt wel erg lang om te chargen, dodgen scheelt echt zo gigantisch veel, probeer het te lerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jolteon Thunder en Thunderbolt.
Dodgen kan ik dus niet
En als die Blastoise een Hydro Pump heeft, is het gevecht al afgelopen voor er überhaupt gecharged kan worden
Uhu, ik doe nu niet meer aan dodgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:15 schreef Rabieluh het volgende:
dat helaas wel moeilijker geworden na die update dat een move in queue wordt gezet.
Lijkt me ook wel aannemelijk, ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik geloof in de theorie dat de pokemon die uit het ei komt al is bepaald tijdens het verkrijgen van het ei.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pidgey en Zubat uit 2km eieren gekregen en Nidoran (f), Sandshrew en Exeggcute (nieuw) uit 5km eieren.
Klopt helemaal. Ik heb standaard in de top 6 mijn elektra, magno en starmie staan als het voornamelijk water is met een snorlax op kop. Ik pak de meeste 2000 snors met mijn starmie van 1377. Maar idd, dan moet ik wel berekend vechten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:38 schreef NoBody122 het volgende:
Ik trap met enige regelmaat >2000cp-waterpokémon (9 van de 10x Gyarados of Vaporeon) uit vijandelijke gyms met mijn 1199cp-Magneton of (voor de variatie) mijn 1124cp-Electabuzz. Daar moet ik wel bij vermelden dat het soms weinig scheelt, en dat 1 fout al snel het verschil kan maken, maar het kan dus gewoon, ook met zulke verschillen in cp
En anders kun je het gewoon nog een keer proberenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik heb standaard in de top 6 mijn elektra, magno en starmie staan als het voornamelijk water is met een snorlax op kop. Ik pak de meeste 2000 snors met mijn starmie van 1377. Maar idd, dan moet ik wel berekend vechten.
De Pokémon uit de 5 km eieren vond ik wel leuk om te krijgen. Die andere twee wat minder...quote:
Misschien voor een Lucky Egg-momentje zijn ze wel handig?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Pokémon uit de 5 km eieren vond ik wel leuk om te krijgen. Die andere twee wat minder...
Ghehehequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:53 schreef Nattekat het volgende:
Die gym is level 10 nu :|
Kutblauw ook... moet altijd mijn plezier verpesten.
Zeg dat.quote:
lucky egg sessie heb ik pas gehad, dus eerst weer even flink gaan sparen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:05 schreef Unites het volgende:
[..]
Misschien voor een Lucky Egg-momentje zijn ze wel handig?![]()
quote:
Toen ik gisteren door Rotterdam liep (van Zuidplein naar Oostplein) kwam ik eigenlijk enkel maar blauwe gyms tegen en allemaal minimaal level 6.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg dat.
Ik haal zonder probleem een sterke lvl6 gym neer en rood en geel proberen het hier niet eens. Teams van niks.
Waarom zou je ook. Woensdag was er een lvl6 gele gym een een paar uur later ook overgenomen door blauw. Het lijkt wel alsof sommige mensen geen leven hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg dat.
Ik haal zonder probleem een sterke lvl6 gym neer en rood en geel proberen het hier niet eens. Teams van niks.
Muntjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:29 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom zou je ook. Woensdag was er een lvl6 gele gym een een paar uur later ook overgenomen door blauw. Het lijkt wel alsof sommige mensen geen leven hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |