quote:Beste Mapima,
Ik doe een bod van 30 euro mocht u akkoord gaan wil ik het graag overnemen van u
Ik hoor graag van u
Met vriendelijke groet,
Ik heb een vraag zou ik de uggs mogen hebben voor intotaal 50,- euro
Ik hoor graag van u
Met vriendelijke groet,
Ja dag.quote:Beste Mapima,
Ik heb een vraag over 'Ugg Australia Glitter maat 39'.
Mag ik ze voor 35,00?
Met vriendelijke groet,
ECHT HEquote:
ze zijn sowieso lelijk maakt niet uit welke versie en welke kleur ze zijn gewoon kk lelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]
ECHT HEIk heb wel die zwarte shorts voor als het koud is maar dat zijn de enige nog ietwat acceptabele
Kapot lelijk die kabouterlaarsjes
nee fucking lelijk wie doet nou pantoffels naar buiten aanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zijn soms wel nicemits geen namaak en niet afgetrapt
Deze zijn trouwens ook hilarisch: Stel je buurvrouw gaat ermee over straatquote:
Hier niet: http://www.sarenza.nl/ugg(...)oCSn_w_wcB#ectrans=1quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:42 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb net vernomen dat het illegaal is om deze dingen in het openbaar te dragen. Vandaar de lage prijs.
verkoop gewoon voor 35 meer ga je niet krijgenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:39 schreef IDkaart het volgende:
Het gaat trouwens om dit gedrocht:
[ afbeelding ]
Nieuw 200 en dan bieden mensen 35 WTF
Ik zat op de vrije middelbare school he... (Hilarisch als personeel nu meeleest) maar op die school zijn ze zo tollerant dat ze niet ingrijpen als leerlingen met bontkragen, vuilniszakken, piercings en glitteruggs naar school komenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:44 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
verkoop gewoon voor 35 meer ga je niet krijgen
je weet dat mensen die zulke shit willen dragen sowieso niet goed zijn in hun hoofd
Uhm oké dit staat op een meidenwebsite maar mij maak je niet wijs dat meiden 200 euro aan een paar schoenen uitgeven voor de kerstvakantiequote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:44 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
verkoop gewoon voor 35 meer ga je niet krijgen
je weet dat mensen die zulke shit willen dragen sowieso niet goed zijn in hun hoofd
Dan zou ik dr nog steeds doen, uggs uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:41 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Deze zijn trouwens ook hilarisch: Stel je buurvrouw gaat ermee over straat
Clickbait.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:12 schreef Plompzakker het volgende:
Ik mis het deel waar het uit de hand loopt
oke okequote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:12 schreef Plompzakker het volgende:
Ik mis het deel waar het uit de hand loopt
deze heb ik. Staan me goed hoor. Hater.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:41 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Deze zijn trouwens ook hilarisch: Stel je buurvrouw gaat ermee over straat
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn dit niet dezelfde als waar ik ook uit kon kiezen maar maakt niet uit blijft lelijk
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
deze heb ik. Staan me goed hoor. Hater.
Ja erg he gelukkig verdwijnen die dingen uit het straatbeeld en verkopen steeds meer winkels ze niet meerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:22 schreef emil23 het volgende:
Jezus ze hebben die lelijke dingen nog lelijker weten te maken!
Ik heb een vraag over 'Ugg Australia Glitter maat 39'.
40,- haal ik op gr
Met vriendelijke groet,
oh my godquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Beantwoorden met "voor 40 euro haal ik je moeder op.gr"
Het staat in de reacties.quote:
Hoeveel om je te mogen beffen?quote:
uhmquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoeveel om je te mogen beffen?
NOU???quote:
Doe even stemmen in mijn topic danquote:
Ok , ik ben een Nigeriaanse prins je moet alleen al je bankgegevens plus kopie van paspoort opsturen.quote:
ik heb geen paspoort, NO Jokequote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ok , ik ben een Nigeriaanse prins je moet alleen al je bankgegevens plus kopie van paspoort opsturen.
In ruil voor een Chi stijltang wil ik het wel doen Xquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:18 schreef KoningPils het volgende:
Ik biedt 15 euro. Wil het kopen voor me dochter Shanique, moeilijke tijd achter de rug. 16 jaar en zwanger van een tweeling.
Ik ben een alleenstaande moeder die in een scootmobiel zit. Ben te dik. Kun je gratis opsturen?
Groeten Anita en Shanique en poot van Woef
sorry ben morgen niet thuis Xquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:41 schreef dimmak het volgende:
Hey hallo, ik hep intresse. Ik kom je morgen ophalen vr n 10tje
gwn lekker lenen bij duo en de rechtbank schoonmakenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:58 schreef Mojo.jojo het volgende:
Ja hoor "gewonnen"
Je spullen moeten verkopen omdat je ouders je rijles niet willen betalen![]()
Zover moest Braddie nog geen eens gaan
Die mensen verwachten allemaal een akkoord hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:24 schreef Jordy-B het volgende:
Welkom op marktplaats.
Ik heb wel eens mailtjes gehad waarop mensen een bod deden dat ruim onder het hoogste bod op de site was. Wat voor dromer ben je dan?
Vriendelijk een mailtje gestuurd dat het prima is dat hij onderhands wil bieden, maar dat het dan wel slim is om dan wel boven het bovenhandse bod te gaan zitten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:25 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Die mensen verwachten allemaal een akkoord haha
Hierbij bied ik ¤ 20,00 op jouw "Ugg Australia glitter maat 39".
Ik zie graag een reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Bij uggs kan je vrij makkelijk zien of ze echt zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Mensen gaan echt geen 80 euro voor marktplaats spul betalen met het risico dat het neppers zijn.
En ze zijn gewoon fucking lelijk.
Aan de lelijkheid?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:51 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Bij uggs kan je vrij makkelijk zien of ze echt zijn.
Tokkie ten topquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:39 schreef IDkaart het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft je vrouw je dat verteld? En heb je haar toen geholpen die dekselse dingen als de bliksem op te bergen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:42 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb net vernomen dat het illegaal is om deze dingen in het openbaar te dragen. Vandaar de lage prijs.
Ja erg he.quote:
One step for mankind ofsoquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:39 schreef IDkaart het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |