quote:Beste Mapima,
Ik doe een bod van 30 euro mocht u akkoord gaan wil ik het graag overnemen van u
Ik hoor graag van u
Met vriendelijke groet,
quote:Beste Mapima,
Ik heb een vraag zou ik de uggs mogen hebben voor intotaal 50,- euro
Ik hoor graag van u
Met vriendelijke groet,
Ja dag.quote:Beste Mapima,
Ik heb een vraag over 'Ugg Australia Glitter maat 39'.
Mag ik ze voor 35,00?
Met vriendelijke groet,
ECHT HEquote:
ze zijn sowieso lelijk maakt niet uit welke versie en welke kleur ze zijn gewoon kk lelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]
ECHT HEIk heb wel die zwarte shorts voor als het koud is maar dat zijn de enige nog ietwat acceptabele
Kapot lelijk die kabouterlaarsjes
nee fucking lelijk wie doet nou pantoffels naar buiten aanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zijn soms wel nicemits geen namaak en niet afgetrapt
Deze zijn trouwens ook hilarisch: Stel je buurvrouw gaat ermee over straatquote:
Hier niet: http://www.sarenza.nl/ugg(...)oCSn_w_wcB#ectrans=1quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:42 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb net vernomen dat het illegaal is om deze dingen in het openbaar te dragen. Vandaar de lage prijs.
verkoop gewoon voor 35 meer ga je niet krijgenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:39 schreef IDkaart het volgende:
Het gaat trouwens om dit gedrocht:
[ afbeelding ]
Nieuw 200 en dan bieden mensen 35 WTF
Ik zat op de vrije middelbare school he... (Hilarisch als personeel nu meeleest) maar op die school zijn ze zo tollerant dat ze niet ingrijpen als leerlingen met bontkragen, vuilniszakken, piercings en glitteruggs naar school komenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:44 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
verkoop gewoon voor 35 meer ga je niet krijgen
je weet dat mensen die zulke shit willen dragen sowieso niet goed zijn in hun hoofd
Uhm oké dit staat op een meidenwebsite maar mij maak je niet wijs dat meiden 200 euro aan een paar schoenen uitgeven voor de kerstvakantiequote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:44 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
verkoop gewoon voor 35 meer ga je niet krijgen
je weet dat mensen die zulke shit willen dragen sowieso niet goed zijn in hun hoofd
Dan zou ik dr nog steeds doen, uggs uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:41 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Deze zijn trouwens ook hilarisch: Stel je buurvrouw gaat ermee over straat
Clickbait.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:12 schreef Plompzakker het volgende:
Ik mis het deel waar het uit de hand loopt
oke okequote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:12 schreef Plompzakker het volgende:
Ik mis het deel waar het uit de hand loopt
deze heb ik. Staan me goed hoor. Hater.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:41 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Deze zijn trouwens ook hilarisch: Stel je buurvrouw gaat ermee over straat
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn dit niet dezelfde als waar ik ook uit kon kiezen maar maakt niet uit blijft lelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |