Over pussy's gesproken, ik moet mijn opblaaspop nog plakkenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon jezelf, dan doe je al pussy genoeg.
Wb vriendquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan krijgt ze geen donaties meer.
http://overduurzameinzetb(...)n-en-onzin-van-pops/quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat moet ik ook maken. Maar voor de komende 5 jaar? Alsof je precies weet hoe je jezelf over een jaar ziet.
Heb jij zo'n scherpe puntige lans ja?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Over pussy's gesproken, ik moet mijn opblaaspop nog plakken
Denk dat ik dat vergeet maar doe mijn best.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je Noel maar de groetjes doet.
Jammer jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oei, ja dat zou best kunnen.
Die van Crip wer opgeheven maar Germano heeft nog steeds een KLB-ban.
Je moeder opblaaspop noemenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Over pussy's gesproken, ik moet mijn opblaaspop nog plakken
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat ik dat vergeet maar doe mijn best.
ha ha haquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:36 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Je moeder opblaaspop noemen
Ik stopte er een bierflesje in, maar zag niet dat de hals stuk wasquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij zo'n scherpe puntige lans ja?
Bedankt, nog iets wat ik moet weten?quote:
Jammer ditquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:36 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Je moeder opblaaspop noemen
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik stopte er een bierflesje in, maar zag niet dat de hals stuk was
Moet mijn POP de 12e inleveren.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://overduurzameinzetb(...)n-en-onzin-van-pops/
[ afbeelding ]
Volgens mij willen ze mij niet hebben als bhv'erquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb ervaring met poppen, maar niet op zo'n manier.
Kan ik mij voorstellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze mij niet hebben als bhv'er
Niet echt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt, nog iets wat ik moet weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |