Nope.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Heb je hier ook een oplossing voor?
De users waar het over gaat merken dit vanzelf.quote:
O, gelukkig zit ik daar niet bijquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De users waar het over gaat merken dit vanzelf.
Hear hear!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De users waar het over gaat merken dit vanzelf.
Geen idee, maar dacht ook altijd dat een bril mij niet zou staan, want die keren dat ik die van iemand anders op had zag het er verschrikkelijk uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
wat voor'n montuur had jij in gedachte dan
Wel gelezen, zeer zinnig bevonden.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geeft niet, ik typ ook nooit wat zinnigs
bedanktquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:54 schreef jamesdeen het volgende:
Die NS reclame geeft (onbedoeld) prachtig weer hoe je dat hele gedoe nog net kan volhouden door je oortjes op maximaal te pompen en als het eenmaal voorbij is zo snel mogelijk het station uit te vluchten...
Dat moet ik ook maken. Maar voor de komende 5 jaar? Alsof je precies weet hoe je jezelf over een jaar ziet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
En heb je al een POP opgesteld voor komende 5 jaar?
ja maar als je bradley een dikker montuur geeft of dicht, dan lijkt het helemaal op dat masker?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, maar dacht ook altijd dat een bril mij niet zou staan, want die keren dat ik die van iemand anders op had zag het er verschrikkelijk uit.En bij het proberen van verschillende zat er echt heel veel verschil in hoe goed het stond bij monturen die op het oog relatief weinig van elkaar verschilden.
verslaafden ontwikkelen zich niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:07 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Je ontwikkelt je sowieso.
Of je moet zo verslaafd zijn aan iets.
Zon plan is weer een uiting van regeltjes welke het individualisme weer bevorderd.
Helaas.
Dan ontwikkel je je verslaving en jezelf tot langdurig verslaafde bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:07 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Je ontwikkelt je sowieso.
Of je moet zo verslaafd zijn aan iets.
Zon plan is weer een uiting van regeltjes welke het individualisme weer bevorderd.
Helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |