ik wil graag antwoord op mijn montuur- responsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan ontwikkel je je verslaving en jezelf tot langdurig verslaafde bijvoorbeeld.
Van babyblauw naar fuckboygoudquote:
Geen idee, ben niet zo'n brillenadviseur.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar als je bradley een dikker montuur geeft of dicht, dan lijkt het helemaal op dat masker?
ah ja, zou heel goed kunnen, maar volgens mij is het ook echt een kwestie van gewenning en zie je niet direct of iets staat of niet
teleurgesteld, dacht dat jij overal verstand van hadquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet zo'n brillenadviseur.
Jawel.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
verslaafden ontwikkelen zich niet?
Ja ook. Ben nog aan het werk tot een uurtje of 10/half 11. Zou ook wel heel graag willen slapenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goed goed... zo slapen... en u?
Van kleine dingen durven genieten is toch juistquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:15 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar gvd omdat die achtbaan gaat sluiten ff een weekendje naar slagharen... prioriteiten stellen enzo
weeew, tegen die tijd lig ik al wel nok dus..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ook. Ben nog aan het werk tot een uurtje of 10/half 11. Zou ook wel heel graag willen slapen
ik kom om 21:15 ook nog ff langs wippenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ook. Ben nog aan het werk tot een uurtje of 10/half 11. Zou ook wel heel graag willen slapen
wat is het probleem danquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:15 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar gvd omdat die achtbaan gaat sluiten ff een weekendje naar slagharen... prioriteiten stellen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |