abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165809353
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:54 schreef E1999 het volgende:
Bedankt voor de goede tips alsinds. Maar het is ook niet de eerste in een korte periode dat ik mij aangetrokken voel tot een oudere man. Oke dat is nu dom, maar over het laast werd ik geopeerd en ik vond mijn chirug echt leuk! ( en hij was ook knap enzo, en grappig enzo.. ) Maar ook hij was denk ik juist 40 ofzoiets. Maar nu denk ik dat ik hem eerder meer zag als vader dan iemand wie ik gewoon aantrekklijk vindt. Ik heb mijn vader namelijk verloren toen ik 6 was en pas nu mis ik hem.. Het doet soms zo'n pijn.. Mijn moeder heeft geen vriend dusja. En nu mis ik het echt enorm! Ik heb wel een broer dat bijna 30 maar ja dat is nu niet het zelfde.. Misschien voel ik mij wel aangetrokken tot oudere mannen omdat ik zelf een vaderfiguur wil, en geen vriend. Dus nu ben ik niet meer heel zeker of het wel verliefdheid is dat ik voel :(
Probeer gewoon eens af te spreken met jongens die er ergens tussenin zitten. Ik snap dat je geen 17-jarige vriend hoeft, maar misschien van een jaar of 25. Daar zit vast wel iets voor jou tussen.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 12:06:13 #277
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_165809429
quote:
Bedankt voor de goede tips alsinds. Maar het is ook niet de eerste in een korte periode dat ik mij aangetrokken voel tot een oudere man. Oke dat is nu dom, maar over het laast werd ik geopeerd en ik vond mijn chirug echt leuk! ( en hij was ook knap enzo, en grappig enzo.. ) Maar ook hij was denk ik juist 40 ofzoiets. Maar nu denk ik dat ik hem eerder meer zag als vader dan iemand wie ik gewoon aantrekklijk vindt. Ik heb mijn vader namelijk verloren toen ik 6 was en pas nu mis ik hem.. Het doet soms zo'n pijn.. Mijn moeder heeft geen vriend dusja. En nu mis ik het echt enorm! Ik heb wel een broer dat bijna 30 maar ja dat is nu niet het zelfde.. Misschien voel ik mij wel aangetrokken tot oudere mannen omdat ik zelf een vaderfiguur wil, en geen vriend. Dus nu ben ik niet meer heel zeker of het wel verliefdheid is dat ik voel :(
Bingo.... Doe daar iets mee...
pi_165809467
quote:
Kijk, prima zelfevaluatie. Nu weet je het antwoord op je eerste vraag zelf ook wel denk ik.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 12:17:20 #279
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_165809593
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:06 schreef Flogging het volgende:

[..]

Bingo.... Doe daar iets mee...
Wat zou ze ermee kunnen doen?

Misschien wel leuk als we TS kunnen helpen om het gemis van haar vader dragelijker te maken (zonder een relatie aan te gaan met een vaderfiguur). :)
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 12:19:04 #280
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_165809615
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:17 schreef embedguy het volgende:

[..]

Wat zou ze ermee kunnen doen?

Misschien wel leuk als we TS kunnen helpen om het gemis van haar vader dragelijker te maken (zonder een relatie aan te gaan met een vaderfiguur). :)
Het zou niet eens zo gek zijn eens met de huisarts te gaan praten. En daarna met een psycholoog. Het is nogal wat om mee te maken.
pi_165809644
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:19 schreef Flogging het volgende:

[..]

Het zou niet eens zo gek zijn eens met de huisarts te gaan praten. En daarna met een psycholoog. Het is nogal wat om mee te maken.
Dat is wel gemakkelijk gezegd dan gedaan hoor..
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 12:24:21 #282
436847 embedguy
pi_165809693
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:21 schreef E1999 het volgende:

[..]

Dat is wel gemakkelijk gezegd dan gedaan hoor..
Waarom zou dat makkelijker gezegd zijn dan gedaan? Een afspraak bij de huisarts is maar zo gemaakt hoor.

Kun je met je moeder praten over het gemis? Of met vriendinnen? Dit lijkt me wel iets waar je maar beter over kan praten, puur om het van je hart af te kunnen praten.
Life is happening now.
pi_165809732
quote:

[..]

En hoe kan mij huisarts mij dan helpen? Het doet goed als ik mijn hart eens kan luchten maar veel gaat er nie veranderen
pi_165809759
Voor seks zou het kunnen maar voor een relatie zou ik het een stuk jonger gaan zoeken.
pi_165809770
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:24 schreef embedguy het volgende:

[..]

Waarom zou dat makkelijker gezegd zijn dan gedaan? Een afspraak bij de huisarts is maar zo gemaakt hoor.

Kun je met je moeder praten over het gemis? Of met vriendinnen? Dit lijkt me wel iets waar je maar beter over kan praten, puur om het van je hart af te kunnen praten.
Niet voor mij. Ik ben niet zo iemand dat direct hulp gaat zoeken. Kan eventueel wel praten met vriendinnen. En met mijn moeder heb ik niet zo'n goede band dusja.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 12:30:36 #286
436847 embedguy
pi_165809793
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:26 schreef E1999 het volgende:
Het doet goed als ik mijn hart eens kan luchten maar veel gaat er nie veranderen
Dat je er (beter) mee leert leven en dat je je na zo'n gesprek weer wat beter voelt, dat kan er veranderen ;).

Verder kan je huisarts je doorsturen naar een psycholoog, die je op zijn beurt weer kan helpen met je probleem. Of een psycholoog in dit geval niet te veel van het goede is, weet ik overigens niet. Als je er teveel mee zit, zou ik het zeker overwegen.

Edit; ah, huisarts is schijnbaar niet nodig in België.
Life is happening now.
pi_165809808
quote:

[..]

TS is Belgisch en in België kan je zonder verwijzing van de huisarts naar de psycholoog of psychiater.

De huisarts is daar meer voor de kleine kwalen geloof ik...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 12:32:47 #288
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_165809818
quote:
Ik heb hetzelfde (al is die van mij niet overleden)
pi_165809851
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:30 schreef embedguy het volgende:

[..]

Dat je er (beter) mee leert leven en dat je je na zo'n gesprek weer wat beter voelt, dat kan er veranderen ;).

Verder kan je huisarts je doorsturen naar een psycholoog, die je op zijn beurt weer kan helpen met je probleem. Of een psycholoog in dit geval niet te veel van het goede is, weet ik overigens niet. Als je er teveel mee zit, zou ik het zeker overwegen.
Maarja, dat is awkward.. Hoe ga ik daar nu weer over moetenbeginnen? En trouwens kan dan toch ook gewoon vrienden zijn met die man? Als het geen relatie is. Dan heb ik toch iemand :) Of is dit vreemd?
pi_165809872
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:35 schreef E1999 het volgende:

[..]

Maarja, dat is awkward.. Hoe ga ik daar nu weer over moetenbeginnen? En trouwens kan dan toch ook gewoon vrienden zijn met die man? Als het geen relatie is. Dan heb ik toch iemand :) Of is dit vreemd?
Vrienden wordt niks natuurlijk. Hij zal echt op seks aansturen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 12:38:39 #291
436847 embedguy
pi_165809889
quote:

[..]

Nu ik je situatie een beetje ken, vind ik het niet vreemd.

Wel denk ik dat je dat beter niet kunt doen. Als je meer met hem om gaat, worden je verlanges om meer van hem te hebben alleen maar groter en loopt het wellicht alsnog uit op een relatie terwijl zo'n relatie nogal wat nadelen heeft tegenover een relatie met een jongen van < 25.
Life is happening now.
pi_165809902
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vrienden wordt niks natuurlijk. Hij zal echt op seks aansturen.
Op mijn weekendwerk heb ik ook allemaal oudere collega's, en we komen goed overeen? Ik denk dat dat wel juist kan. Of is het op het werk anders?
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 12:40:08 #293
436847 embedguy
pi_165809905
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:36 schreef Godshand het volgende:
Maarja, dat is awkward.. Hoe ga ik daar nu weer over moetenbeginnen?
Met de psycholoog? Dat is niet awkward, daar is die voor. Of bedoel je met vriendinnen? Als het goede vriendinnen zijn, moet je dit gewoon kunnen bespreken zonder je er voor te hoeven schamen.
Life is happening now.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 12:42:10 #294
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_165809924
quote:

[..]

Ik vind zo een leeftijdsverschil tussen vrienden ook wat vreemd. Wat heb je elkaar nu echt te vertellen?
pi_165809933
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:40 schreef embedguy het volgende:

[..]

Met de psycholoog? Dat is niet awkward, daar is die voor. Of bedoel je met vriendinnen? Als het goede vriendinnen zijn, moet je dit gewoon kunnen bespreken zonder je er voor te hoeven schamen.
Ik bedoel mijn huisarts. Ik weet dan niet hoe ik aan mijn verhaal moet beginnen..
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 12:44:09 #296
436847 embedguy
pi_165809945
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:42 schreef E1999 het volgende:

[..]

Ik bedoel mijn huisarts. Ik weet dan niet hoe ik aan mijn verhaal moet beginnen..
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

TS is Belgisch en in België kan je zonder verwijzing van de huisarts naar de psycholoog of psychiater.

De huisarts is daar meer voor de kleine kwalen geloof ik...
Huisarts is dus niet nodig ;).
Life is happening now.
pi_165809960
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:42 schreef Flogging het volgende:

[..]

Ik vind zo een leeftijdsverschil tussen vrienden ook wat vreemd. Wat heb je elkaar nu echt te vertellen?
Toch een stuk beter dan een relatie he? Ik vind persoonlijk dat op vriendschap geen leeftijd staat :)
pi_165810475
quote:
Misschien verstandiger een soort buddy te zoeken, niets mis met een vader figuur maar dan moet diegene ook wel als vader gedragen of als een soort oudere broer.
Het is natuurlijk, zoals je zelf ook wel deels inziet, een soort gevaar dat je lust/liefde en een bepaald soort behoefte niet kan scheiden, daarnaast zijn mannen toch vaak op 1 ding uit, zo zijn wij nou eenmaal geprogrammeerd. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')