Deus Ex: Mankind Divided tegen Mafia 3?quote:Op zondag 4 december 2016 15:46 schreef VampiricDemon het volgende:
Te ruil:
Little Big Planet 3
Mafia III
Blood Bowl II
The Witcher III
The Evil Within
Assassin's Creed Chronicles

Nee sorry, first person shooters (of sport) zijn niks voor mij. Heb je wellicht andere spelletjes te ruil?quote:Op donderdag 8 december 2016 12:26 schreef SoSolid het volgende:
[..]
Deus Ex: Mankind Divided tegen Mafia 3?

Alleen MGS 5, maar weet niet of dat dan iets voor je is? Deus Ex is trouwens voor een groot deel verhaal en RPG (in first person). Heb hem de eerste keer uitgespeeld zonder iemand te doden ;-)quote:Op donderdag 8 december 2016 20:28 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Nee sorry, first person shooters (of sport) zijn niks voor mij. Heb je wellicht andere spelletjes te ruil?

Heb je toevallig interesse in Little Big Planet 3, Elder Scrolls Online, Assassins Creed: Unity of Borderlands The Handsome Collection? Met bijbetaling van mijn kant natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:44 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Dishonored 2 te koop voor 30 euro incl. verzenden. Krijg je deel 1 er gratis bij

nee sorry, wel eventueel Battlefield 1, Call of Duty Infinite Warfare of Watch Dogs 2quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je toevallig interesse in Little Big Planet 3, Elder Scrolls Online, Assassins Creed: Unity of Borderlands The Handsome Collection? Met bijbetaling van mijn kant natuurlijk.

Voor 20 exclusief wil ik hem wel van je overnemen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:08 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
nee sorry, wel eventueel Battlefield 1, Call of Duty Infinite Warfare of Watch Dogs 2

Wat heb je dr voor over?quote:

Heb je Destiny nog? Zo ja, wat is je vraagprijs?quote:Op zondag 11 december 2016 22:01 schreef tntkiller het volgende:
Te koop:
The Order 1886 (Nieuwstaat, niet gespeeld namelijk)
Destiny
CoD Advanced Warfare

Ik heb hem eventueel ook voor je, ¤15 inc?quote:Op maandag 12 december 2016 11:03 schreef _Dizzy_ het volgende:
[..]
Heb je Destiny nog? Zo ja, wat is je vraagprijs?

Is goed! Ik PM je even voor afhandelingquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:02 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Ik heb hem eventueel ook voor je, ¤15 inc?

Als ze nog niet weg zijn dan wil ik ze wel voor 28 Euroquote:Op zondag 11 december 2016 22:20 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
voor 25 + 2,92 verzenden hebben we een deal

ik heb m wel te koop, 22.50 incl?quote:Op maandag 12 december 2016 00:23 schreef Jimbo het volgende:
iemand die uncharted collection nog in de aanbieding eigenlijk?

Wat wil je voor last of us?quote:Op woensdag 14 december 2016 17:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik heb m wel te koop, 22.50 incl?
Last of us heb ik ook te koop btw, @maxmit / @roypsv

dat vind ik ongeveer 7.50 te veelquote:Op woensdag 14 december 2016 17:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik heb m wel te koop, 22.50 incl?
Last of us heb ik ook te koop btw, @maxmit / @roypsv

Nog te koop?quote:

Ik ook.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:32 schreef jackson het volgende:
Ik zoek eigenlijk Diablo 3, heeft iemand hem in de aanbieding hier?

Ja hoor, doe maar een bodquote:

20 euro? Dan kom ik hem nog halen bij je ook.quote:

Ruilen voor Witcher 3 of Uncharted Collection?quote:

Sorry, die heb ik beiden al gespeeldquote:Op woensdag 21 december 2016 10:47 schreef Keffo het volgende:
[..]
Ruilen voor Witcher 3 of Uncharted Collection?

Koop er net één via MP. Toch dankquote:Op woensdag 21 december 2016 09:56 schreef jackson het volgende:
[..]
20 euro? Dan kom ik hem nog halen bij je ook.
Reactie mag ook eventueel via DM.

Verkoop je Mafia III ook?quote:Op zondag 4 december 2016 15:46 schreef VampiricDemon het volgende:
Te ruil:
Little Big Planet 3
Mafia III
Blood Bowl II
The Witcher III
The Evil Within
Assassin's Creed Chronicles

Wat wil je er voor geven?quote:Op woensdag 28 december 2016 16:22 schreef HaagseSjonniee het volgende:
Heeft iemand siege voor een prikkie te koop?

Wat heb je te ruil?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:22 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wil iemand Gameboy games ruilen voor PS4 games?
(Dus dat ik een PS4 game geef, en dan geef je mij GBA games.)

Dragonball xenoverse (special edition)quote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef CoExist het volgende:
[..]
Wat heb je te ruil?
Ik heb hier nog 2 The Legend Of Zelda games liggen voor de GBA.
Uiteraard compleet met boekjes en doosje.
Ik vergeet ze steeds op Marktplaats te zetten.

Thnx.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dragonball xenoverse (special edition)
Infamous
Killzone
Farcry 4
Assassin's Creed 4
NBA 2K 16
Watchdogs

20quote:Op donderdag 29 december 2016 09:37 schreef HaagseSjonniee het volgende:
[..]
Hoeveel wil jij er voor hebben?

Until Dawn 15 incl?quote:Op donderdag 29 december 2016 11:15 schreef Leonos het volgende:
Star Wars: Battlefront gezocht.
Daarnaast Until Dawn nog te ruil/te koop.

Zou je die games nog willen verkopen?quote:Op woensdag 28 december 2016 23:02 schreef CoExist het volgende:
[..]
Thnx.
Helaas zit er niets voor mij tussen.

sorry vind ik net te weinig.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:35 schreef HaagseSjonniee het volgende:
[..]
Ik geef je 15,- inc. Verzenden

17?quote:Op donderdag 29 december 2016 17:43 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
sorry vind ik net te weinig.

Hij is 24,- nieuw bij de mediamarkt. Voor die 4,- rij ik liever zelf naar de mediamarkt.quote:

Geen probleem!quote:Op donderdag 29 december 2016 17:45 schreef HaagseSjonniee het volgende:
[..]
Hij is 24,- nieuw bij de mediamarkt. Voor die 4,- rij ik liever zelf naar de mediamarkt.
Helaas succes nog !

Als je hem wegdoet voor 17.50 hoor ik het nog graag van jequote:

Sorry voor de late reactie. Ik heb nog steeds Dishonored 1+2 voor 28 euro inclusief, mocht je (of iemand anders) interesse hebbenquote:Op woensdag 14 december 2016 16:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als ze nog niet weg zijn dan wil ik ze wel voor 28 Euro

Trouwens bij de game mania is die ook 20,-quote:

quote:Op donderdag 29 december 2016 21:36 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie. Ik heb nog steeds Dishonored 1+2 voor 28 euro inclusief, mocht je (of iemand anders) interesse hebben

Wellicht. Wat wil je er aan uitgeven?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:52 schreef I.C.O.N. het volgende:
Is er toevallig iemand die Doom verkoopt?

tientje?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Wellicht. Wat wil je er aan uitgeven?

Mwah, ik vind 12,50 incl ook nog wel prima.. Hij is op het moment nieuw te krijgen voor 20 euro..quote:Op vrijdag 30 december 2016 13:05 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
¤ 15 inclusief verzenden ook goed?
Dan kan ik 'm dinsdag voor je op de bus gooien.

Oh echt! Ik had marktplaats aangehouden als referentie en daar staan er veel op voor ¤ 20 maar je hebt gelijk idd. Doen we ¤ 12,50.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:18 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 12,50 incl ook nog wel prima.. Hij is op het moment nieuw te krijgen voor 20 euro..

Deus Ex: Human revolution is niet voor PS4 toch?quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:56 schreef SoSolid het volgende:
Ik heb Uncharted 4 en Deus Ex: Human revolution te ruil. Ben op zoek naar:
- Dishonored 2
- Mafia 3
- X-com 2
- Ook andere dingen

Oeps, Mankind Divided, liever ruilen maar doe maar een bod ;-)quote:Op zondag 1 januari 2017 11:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Deus Ex: Human revolution is niet voor PS4 toch?
En koop je ook games ipv te ruilen?

Dat dacht ik alquote:Op zondag 1 januari 2017 21:48 schreef SoSolid het volgende:
[..]
Oeps, Mankind Divided, liever ruilen maar doe maar een bod ;-)

Ik heb Mafia 3, wil je ruilen tegen UC4?quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:56 schreef SoSolid het volgende:
Ik heb Uncharted 4 en Deus Ex: Human revolution te ruil. Ben op zoek naar:
- Dishonored 2
- Mafia 3
- X-com 2
- Ook andere dingen

Voor ¤20,- incl ben je ervan afquote:

Zou je even kunnen kijken naar je DM's.. heb nog steeds niets ontvangen helaas..quote:

Heb ik liggen. Heb je wat te ruil? Ik zoek Titanfall 2 of Overwatchquote:Op maandag 9 januari 2017 17:29 schreef Exterminator het volgende:
Gezocht: Rise of Tomb Raider.
Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |