Allebei die clubs staan praktisch naast een snackbar en pizzeria...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:24 schreef Yustice het volgende:
Wat weerhoudt die oude gierige taarten er van om 2 dagen per week zelf ergens te gaan vreten?
Ik heb het gewoon van hun site geplukt. Verder niet doorgelezen. Maar wat maakt het uit?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit maakt het toch wel anders. Ik dacht dat het echt om een bejaardentehuis ging, maar kennelijk is het een losstaand restaurant dat zich richt op de ouderen in de wijk. Als die mensen nog quasi zelfstandig wonen lijkt het me niet zo'n punt - dan kunnen ze in het weekend waarschijnlijk ook wel op een andere manier warm eten. Alleen niet allemaal samen.
Meid, donder nou op. Hele volksstammen leven op magnetronmaaltijden. Omdat je 50+ bent is dat ineens een schande? Lees de menukaart nou eens. http://eetcafedeleyens.nl(...)eek-40-periode-3.pdfquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon van hun site geplukt. Verder niet doorgelezen. Maar wat maakt het uit?
Ouderen zijn kwetsbaar, juist zij hebben die dingen nodig. En je wenst toch geen bejaarde medemens een magnetronmaaltijd toe? Dat is emotionele armoe.
In dit ontzettend rijke land, hoe is het mogelijk dat zo'n faciliteit voor senioren gesloten wordt in het weekend omdat het niet 'rendabel' is? En dat heet dan Palet Welzijn'. Een volstrekt inhoudsloze naam! Dit is namelijk tegen het welzijn van ouderen ín.
'Niet rendabel', je zult het maar horen.
Als het je eigen keus is, prima! Maar magnetronmaaltijden zijn doorgaans niet het beste wat je je kunt wensen. Lees: nogal eens pure troep.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Meid, donder nou op. Hele volksstammen leven op magnetronmaaltijden.
Er zijn echt talloze manieren om dat geld bij elkaar te schrapen zonder de belasting te verhogenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:34 schreef Jigzoz het volgende:
Procentje extra belasting en het is opgelost.
Maar ja, dat willen we niet, want dat is links.
Ja. Uitkeringen verlagen bijvoorbeeld. Willen we niet, want dat is dan weer te rechts.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zijn echt talloze manieren om dat geld bij elkaar te schrapen zonder de belasting te verhogen
Ja joh, je kunt best nog beetje werken als je 99 bent.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:22 schreef Yustice het volgende:
Onrendabel zijn en dan klagen dat je te weinig krijgt
Bijvoorbeeld. Of wat dacht je van de achterlijke geldmolen die huur en zorgtoeslag heten.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. Uitkeringen verlagen bijvoorbeeld. Willen we niet, want dat is dan weer te rechts.
Zolang er overal in het verkeer 500 paaltjes staan voor elke voetganger, fietser, bromfietser, taxi, bus etc. etc. etc. zitten we nog goed in de slappe was als land. Eén paaltje minder en vijf senioren hebben drie jaar een heerlijke warme maaltijd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zijn echt talloze manieren om dat geld bij elkaar te schrapen zonder de belasting te verhogen
Ja, ik vind het best, maar ik ben bang dat er daar dan weer heel veel mensen heel boos om worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of wat dacht je van de achterlijke geldmolen die huur en zorgtoeslag heten.
Het lijkt me niet meer dan normaal dat mensen in een zorgcentrum 7 dagen per week een warme maaltijd krijgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zolang er overal in het verkeer 500 paaltjes staan voor elke voetganger, fietser, bromfietser, taxi, bus etc. etc. etc. zitten we nog goed in de slappe was als land. Eén paaltje minder en vijf senioren hebben drie jaar een heerlijke warme maaltijd.
Is zo. En geen magnetronmaaltijd, maar gewoon lekker gekookt. Mijn moeder kreeg ook van die bezorgmaaltijden. Het was best smakelijk maar voedzaam, nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me niet meer dan normaal dat mensen in een zorgcentrum 7 dagen per week een warme maaltijd krijgen.
Je denkt toch niet dat verzorgingstehuizen een kok in dienst hebben, die 'verse' maaltijden bereidt? Al dat soort instellingen betrekken hun maaltijden via dit soort maaltijservices en die moeten ook gewoon opgewarmd worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is zo. En geen magnetronmaaltijd, maar gewoon lekker gekookt. Mijn moeder kreeg ook van die bezorgmaaltijden. Het was best smakelijk maar voedzaam, nee.
In het ziekenhuis krijg je ook van die doorgestoomde maaltijden waar geen vitamien meer in zit. Eerlijk, als ze daar gewoon de ramen twee keer per dag openzetten en een kokkin op elke etage laten koken, zijn alle patiënten drie keer zo snel beter.
Op zaterdag kookt vrijwilligster Lavenderr!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me niet meer dan normaal dat mensen in een zorgcentrum 7 dagen per week een warme maaltijd krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |