abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165774981
http://eetcafedeleyens.nl(...)eek-40-periode-3.pdf

De echte klacht zou moeten zijn dat ze die lui 8 euro durven vragen voor soep, peen met ui en een kopje koffie.
pi_165774987
Men heeft door in grote getale op de VVD te stemmen aangegeven een participatiemaatschappij te willen. Gelukkig gaat de GBL dit oplossen door geen geld meer aan ontwikkelingshulp, windmolens, kunst, innovatie, omroep, enz. te geven.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Forum Admin woensdag 5 oktober 2016 @ 19:26:12 #28
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_165774998
Gelukkig hebben wel rooskleurige cijfers voorschoteld gekregen van het beste kabinet sinds wo2.

Eigen verantwoordelijkheid.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_165775020
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:24 schreef Yustice het volgende:
Wat weerhoudt die oude gierige taarten er van om 2 dagen per week zelf ergens te gaan vreten? :')
Allebei die clubs staan praktisch naast een snackbar en pizzeria...
  woensdag 5 oktober 2016 @ 19:27:18 #30
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_165775029
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:53 schreef k_man het volgende:

[..]

Dit maakt het toch wel anders. Ik dacht dat het echt om een bejaardentehuis ging, maar kennelijk is het een losstaand restaurant dat zich richt op de ouderen in de wijk. Als die mensen nog quasi zelfstandig wonen lijkt het me niet zo'n punt - dan kunnen ze in het weekend waarschijnlijk ook wel op een andere manier warm eten. Alleen niet allemaal samen.
Ik heb het gewoon van hun site geplukt. Verder niet doorgelezen. Maar wat maakt het uit?

Ouderen zijn kwetsbaar, juist zij hebben die dingen nodig. En je wenst toch geen bejaarde medemens een magnetronmaaltijd toe? Dat is emotionele armoe.

In dit ontzettend rijke land, hoe is het mogelijk dat zo'n faciliteit voor senioren gesloten wordt in het weekend omdat het niet 'rendabel' is? En dat heet dan 'Palet Welzijn'. Een volstrekt inhoudsloze naam! Dit is namelijk tegen het welzijn van ouderen ín.

'Niet rendabel', je zult het maar horen.
pi_165775066
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:27 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik heb het gewoon van hun site geplukt. Verder niet doorgelezen. Maar wat maakt het uit?

Ouderen zijn kwetsbaar, juist zij hebben die dingen nodig. En je wenst toch geen bejaarde medemens een magnetronmaaltijd toe? Dat is emotionele armoe.

In dit ontzettend rijke land, hoe is het mogelijk dat zo'n faciliteit voor senioren gesloten wordt in het weekend omdat het niet 'rendabel' is? En dat heet dan Palet Welzijn'. Een volstrekt inhoudsloze naam! Dit is namelijk tegen het welzijn van ouderen ín.

'Niet rendabel', je zult het maar horen.
Meid, donder nou op. Hele volksstammen leven op magnetronmaaltijden. Omdat je 50+ bent is dat ineens een schande? Lees de menukaart nou eens. http://eetcafedeleyens.nl(...)eek-40-periode-3.pdf

Dat zijn nou ook niet bepaald voedzame maaltijden he?
  woensdag 5 oktober 2016 @ 19:30:19 #32
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_165775109
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:28 schreef Yreal het volgende:

[..]

Meid, donder nou op. Hele volksstammen leven op magnetronmaaltijden.
Als het je eigen keus is, prima! Maar magnetronmaaltijden zijn doorgaans niet het beste wat je je kunt wensen. Lees: nogal eens pure troep.
  Forum Admin woensdag 5 oktober 2016 @ 19:31:00 #33
pi_165775130
Dit topic. Mijn hemel :{
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_165775221
Procentje extra belasting en het is opgelost.

Maar ja, dat willen we niet, want dat is links.
pi_165775324
Dus het is zo dat een wijkrestaurant geen warme maaltijden meer verkoopt omdat dit te weinig oplevert?

Ja, Nederland is failliet. We zijn niet meer te redden. Laat de bom maar vallen.
  Forum Admin woensdag 5 oktober 2016 @ 20:05:03 #36
pi_165776190
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:34 schreef Jigzoz het volgende:
Procentje extra belasting en het is opgelost.

Maar ja, dat willen we niet, want dat is links.
Er zijn echt talloze manieren om dat geld bij elkaar te schrapen zonder de belasting te verhogen
pi_165776204
Zo te zien zijn er zat maaltijdenservices in Zoetermeer: Maaltijdvoorziening

En anders is er altijd nog de Chinees om de hoek :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_165776262
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Er zijn echt talloze manieren om dat geld bij elkaar te schrapen zonder de belasting te verhogen
Ja. Uitkeringen verlagen bijvoorbeeld. Willen we niet, want dat is dan weer te rechts.
pi_165776390
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:22 schreef Yustice het volgende:
Onrendabel zijn en dan klagen dat je te weinig krijgt :r
Ja joh, je kunt best nog beetje werken als je 99 bent.
Je zal jou als kleinzoon hebben :X
  Forum Admin woensdag 5 oktober 2016 @ 20:13:04 #40
pi_165776394
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja. Uitkeringen verlagen bijvoorbeeld. Willen we niet, want dat is dan weer te rechts.
Bijvoorbeeld. Of wat dacht je van de achterlijke geldmolen die huur en zorgtoeslag heten.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 20:16:51 #41
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_165776499
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zolang er overal in het verkeer 500 paaltjes staan voor elke voetganger, fietser, bromfietser, taxi, bus etc. etc. etc. zitten we nog goed in de slappe was als land. Eén paaltje minder en vijf senioren hebben drie jaar een heerlijke warme maaltijd.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 20:18:24 #42
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_165776554
De mensen die dit weglachen gun ik een beschimmeld magnetronprakje als ze zelf over 40 jaar in het bejaardentehuis zitten.
pi_165776619
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:13 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Of wat dacht je van de achterlijke geldmolen die huur en zorgtoeslag heten.
Ja, ik vind het best, maar ik ben bang dat er daar dan weer heel veel mensen heel boos om worden.
pi_165776777
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:16 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Zolang er overal in het verkeer 500 paaltjes staan voor elke voetganger, fietser, bromfietser, taxi, bus etc. etc. etc. zitten we nog goed in de slappe was als land. Eén paaltje minder en vijf senioren hebben drie jaar een heerlijke warme maaltijd.
Het lijkt me niet meer dan normaal dat mensen in een zorgcentrum 7 dagen per week een warme maaltijd krijgen.
pi_165776849
Ik vermoed dat het hier gaat om een selecte groep senioren die van deze dienst gebruik maakte en dat er nu te weinig zijn overgebleven waardoor het onrendabel is geworden.

Dat gebeurt wel vaker. Hier kwam een groep senioren bij elkaar om te koersballen in een buurtcentrum waarvan er ook steeds meer overleden. Zelfde soort stuk in de krant: senioren boos omdat hun buurthuis niet open wilde voor die 5 senioren die er nog waren.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 5 oktober 2016 @ 20:30:05 #46
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_165776850
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het lijkt me niet meer dan normaal dat mensen in een zorgcentrum 7 dagen per week een warme maaltijd krijgen.
Is zo. En geen magnetronmaaltijd, maar gewoon lekker gekookt. Mijn moeder kreeg ook van die bezorgmaaltijden. Het was best smakelijk maar voedzaam, nee.

In het ziekenhuis krijg je ook van die doorgestoomde maaltijden waar geen vitamien meer in zit. Eerlijk, als ze daar gewoon de ramen twee keer per dag openzetten en een kokkin op elke etage laten koken, zijn alle patiënten drie keer zo snel beter.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 20:31:19 #47
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165776891
Zaterdag chinees halen, zondag 5 minuten het restant opwarmen in de magnetron. Volgende week soep uit blik met brood en friet met frikandel speciaal en het weekend erna een pizza met alle toppings laten bezorgen.

Zo moeilijk is het niet om je eigen vreten te scoren in het weekend.

Oh wacht. Ze krijgen gewoon warm eten maar moeten het zelf even opwarmen. 8)7
pi_165777277
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:30 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Is zo. En geen magnetronmaaltijd, maar gewoon lekker gekookt. Mijn moeder kreeg ook van die bezorgmaaltijden. Het was best smakelijk maar voedzaam, nee.

In het ziekenhuis krijg je ook van die doorgestoomde maaltijden waar geen vitamien meer in zit. Eerlijk, als ze daar gewoon de ramen twee keer per dag openzetten en een kokkin op elke etage laten koken, zijn alle patiënten drie keer zo snel beter.
Je denkt toch niet dat verzorgingstehuizen een kok in dienst hebben, die 'verse' maaltijden bereidt? Al dat soort instellingen betrekken hun maaltijden via dit soort maaltijservices en die moeten ook gewoon opgewarmd worden.
pi_165777355
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:43 schreef Andromache het volgende:
Schandalig. Red onze ouderen!
Ga lekker vrijwilligerswerk doen, elke zondagavond vers prakje van Andromache!
pi_165777457
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Op zaterdag kookt vrijwilligster Lavenderr!

Makkelijk hoor, wat roepen. Waar zijn al die familieleden? Kunnen die daar niet gaan koken voor hun ouders? Zetten ze ook een eigen bestuur op, kan dat overbetaalde slechte management ook weg.

Als ze dan ook nog de steunkousen bij hun moeder aantrekken, kan de verpleegster ook eens een vakantiedag in het weekend opnemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')