Bijna, maar dan had je hem wel eerst dood moeten rijden.quote:
Ach... als je het écht niet meer weet, dan kan je altijd nog hc wordenquote:
Geeft ook zo`n rommel dus ik dacht, neh, wijk wel uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:18 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Bijna, maar dan had je hem wel eerst dood moeten rijden.
Ja, maar dan zit wel m`n motorkap onder de deuken en het bloedquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:33 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nah, krijg je netjes in een urn mee hoor.
Met een total loss en de dagwaarde maak je nog steeds winst op dat ding van 300 euroquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit wel m`n motorkap onder de deuken en het bloed
Was dat maar zoquote:
Dat sowieso wel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:38 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Met een total loss en de dagwaarde maak je nog steeds winst op dat ding van 300 euro
Als ik het zo terug kijk had ik makkelijk sneller kunnen reageren.quote:
Dhr Bradge, iedere keer als je een video van je band upload, valt het me op dat die zanger alleen maar irritant bezig is. Nu weer met die tambourine.quote:
De eerste nederlandse keyboardverzameling is dus opgeheven.quote:
Zeker niet allemaal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:17 schreef DeBaba het volgende:
[..]
De eerste nederlandse keyboardverzameling is dus opgeheven.
Je hebt al die dingen toch gratis van Marktplaats gehaald, wat vraag je ervoor dan ?
Als hij "even niks te doen heeft" (Zoals hij het zelf zegt) Doet 'ie vaak 2 dingen, of hij gaat eerder naar huis en laat ons lekker brainstormen, óf hij pakt er een ander instrument bij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:15 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Dhr Bradge, iedere keer als je een video van je band upload, valt het me op dat die zanger alleen maar irritant bezig is. Nu weer met die tambourine.
Wat deed ze dan ook uit de keuken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
Bijna een scooter op m`n motorkap dankzij een fietser die niet uitkeek (wat een verassing he)
gvdquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat deed ze dan ook uit de keuken?
Ik ben geen man voor een keytar.quote:
Je kan ook altijd accordeon spelen net als je vader?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben geen man voor een keytar.
Ik had daar de grote variant van:
[ afbeelding ]
Maar voelde ongemakkelijk dat ding om m`n nek
Je hebt grotere tieten dan die chickquote:
Even lachen hoor hi ha ho, ga nu maar weer terug naar KLB.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:36 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Je hebt grotere tieten dan die chick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |