Is die ratio zo slecht?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stelden een vraag over mijn K/D in Battlefield 4 en Black Ops 3 en sindsdien niks meer gehoord.
Jaarloon.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:35 schreef Crip het volgende:
Bij toetsingsinkomen van 2016 moet ik daar gemiddelde jaarloon doen of wat ik per maand krijg? ;s
Ligt eraan. Duurt jou maand heel 2016?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:35 schreef Crip het volgende:
Bij toetsingsinkomen van 2016 moet ik daar gemiddelde jaarloon doen of wat ik per maand krijg? ;s
Nee.quote:
godsammequote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee.
Voor het lapje gehouden door:
Catkiller
doe dat alsjeblieft nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou maar een beetje normaal doen, knip anders al je armbandjes kapot ja.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
doe dat alsjeblieft niet
mn favolook is nu :
fullblack te strakke zwarte jeans met zwarte crewneck shirt en red leather bracelet
wat is dit voor domme opmerkingquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ligt eraan. Duurt jou maand heel 2016?
vraag jezelf om met je domme vraagquote:
Echt gek om te denken dat die berekening automatisch word gemaakt online zodra je maandloon invoertquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:42 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
vraag jezelf om met je domme vraag
zyzz Olympus aesthetics mixquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:43 schreef Dimachaerus het volgende:
wie kent goeie muziek mixje youtube ?
okok zand eroverquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt gek om te denken dat die berekening automatisch word gemaakt online zodra je maandloon invoert
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:43 schreef Dimachaerus het volgende:
wie kent goeie muziek mixje youtube ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |