Het is die kick.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ik praat weer tegen iemand waar ik niet tegen zou moeten praten
Echt erge mensen ja, rekening houden met anderenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:26 schreef Stimorol- het volgende:
iemand die rekening houdt met zijn omgeving
Hjbquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt erge mensen ja, rekening houden met anderen
kweeni eigenlijkquote:
Niet moslims kunnen ook rekening houden met hun omgeving, en zelfs in een positieve manier. Snap dat wel wat betreft geloof. Lastig.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zou liever geen moslim man meer willen. Of eigk bedoel ik iemand die rekening houdt met zijn omgeving en zijn leven laat leiden door geloof.
In orde.quote:
Okeokequote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kweeni eigenlijktwijfel laatste tijd
pls dimaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
grote bek heb je op het internet
keyboardwarrior
Idem.quote:
Ik ken er geenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:29 schreef Crip het volgende:
Ken wel veel leuke moslim mannen, ook veel leuke mocros.
Noquote:
Dit. Hebben vaak ook geen respect en zijn sloeries.quote:
Sociale controle.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet moslims kunnen ook rekening houden met hun omgeving, en zelfs in een positieve manier. Snap dat wel wat betreft geloof. Lastig.
[..]
In orde.
Te weinig of te veel?quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:33 schreef Stimorol- het volgende:
Natuurlijk ga ik voor moslims. Zou nooit met een Nederlander kunnen daten.
Je hebt alleen moslims en Nederlanders? beperkt zeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:33 schreef Stimorol- het volgende:
Natuurlijk ga ik voor moslims. Zou nooit met een Nederlander kunnen daten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |